hoe vind je deze dan?
te grof?
hier wassie 1 dag oud..nu is hij minder fel gekleurt, zal vanaaf vriendlief vragen nieuwe foto te maken.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jockey_my schreef:Dit is de mijne: ongeveer 1 minuut na het zetten:
http://i6.photobucket.com/albums/y244/_ ... 5_XQB0.jpg
ProudJustify schreef:pitbullgup schreef:Eind van de zomer gaat er bij mij ook m'n 1e tattoo op van een vlinder (mijn talisman) wil het al 6 jaar en nu gaat het er van komenIn mijn vakantie ff langs om een afspraak te maken.....
dan komt ie op de rechter helft van m'n onderrug.
Mijn vader gaat ook een hart verzakking krijgen (wel meer mensen uit mijn omgeving denk ik hahaha). Maar als ik er maar gelukkig mee ben, mijn lijf!
Ah ook plannen voor een vlinder zie ik. Heb je al een idee hoe het moet gaan worden??
Ik wil ook een vlinder laten zetten maar twijfel nogal over de plaats waar ik hem wil laten zetten.
Ik heb namelijk al eentje op mijn rechter schouderblad en op linker onderbuik dus twijfel over
op linker schouderblad of misschien midden op mijn onderrug of omgeving sleutelbeen....
Berdien schreef:Mijn klaver, zie vorige blz., was al €70.
Mijn andere tattoo, op mijn andere enkel wordt waarschijnlijk gebaseerd op deze:
Die zit al jaren in mijn hoofd, vind hem zo mooi.
Cherrypop schreef:Memento Vivere: A reminder of life (literally remember that you have to live)
Ad Astra: To the stars!
Vive Hodie: Live today (not tomorrow)
Esto perpetua: Let it be forever
Vive perpetua: Live forever
Gewoon nieuwsgierig wat jullie vinden
Skingraphx schreef:Wat leuk, een tattooforum op bokt..... en daar kom ik nu pas achter. Ik heb helaas niet veel tijd kunnen besteden aan bokt wegens het openen van onze eigen zaak.
Bij deze grijp ik dus meteen maar even mijn kans om mijn man bij jullie te promoten.....
Na jarenlang in dienst van anderen te hebben getattoeerd hebben wij sinds kort een eigen tattoostudio in de Utrechtsestraat 23 te Amsterdam. Wij bieden bokt-leden een interessante korting wanneer ze hun tattoo bij ons laten zetten (refereer even naar het bokt-topic en dan komt het helemaal goed). Wij hebben vaak internationale gast-tattoeerders voor kortere en soms langere tijd bij ons werken dus houdt de website in de gaten. Check onze website of de hyves-site voor het werk van Akko, de hyves-site is momenteel qua foto's misschien iets actueler.
Voor piercings hebben we op donderdag en vrijdag ook interessante kortingen.
rockwitch schreef:Dan wil ik idd ook wel wat plaatjes zien.