Hoe vaak poepen jullie?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 17:25

amanda2 schreef:
Hihii, nog meer slachtoffers van Dr Kneips slankheidsthee. :9k

Dat ga ik dus echt wel kopen van de week!! :') Ik wil ook wel kneip-en :')

Het gaat de laatste dagen goed! :) Sinds donderdag weer iedere dag!! :j Dus ik ben best blij nu!! :D

Kimbers

Re: Hoe vaak poepen jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 17:28

Wat een topic dit xD
toch maar mooi dat dit online wel kan want ik denk niet dat je het zo snel in real life hebt over hoe vaak je aan het poepen bent :+
Ik doe het trouwens niet elke dag, denk om de dag ofzo.

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 18:54

Ik maak me ook altijd zorgen als ik een dag niet gepoepd heb....

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 18:59

echt?
ik sla gemakkelijk 2 dagen over haha omg wat een topic :')

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 19:02

suus_ schreef:
echt?
ik sla gemakkelijk 2 dagen over haha omg wat een topic :')

JA, en dan bekijk ik hoeveel ik gedronken heb en wat ik gegeten heb, heb ik stress gehad?? :+

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 21:23

Meld zich*ben een stille meelezer*

Ik ga twee keer per dag :D Eerste keer na het ontbijt en de tweede keer verschilt nog weleens... Heb wel heel lang last gehad dat ik zo een paar dagen niet kon, maar ik heb mijn voedingspatroon even wat aangepast en nu gaat het stukken beter.
Op vakantie gaat het helemaal goed want al die olijfolie en kruiden, daar waren mijn darmen wel bij :+

Ik kan ook niet poepen als vriendlief er bij is :D Omgekeerd is het geen probleem. Op vakantie ga i zelfs soms helemaal terug naar de hotelkamer haha.

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 14:33

Careano schreef:
amanda2, geen idee hoe het komt maar dat heb ik ook altijd! Als iemand het weet zou ik het ook wel willen weten.
Ik moet idd ook m'n eten laten zakken anders krijg ik echt een opgezwollen pijnlijke buik. Altijd onhandig met werken, want een halfuurtje pauze en daarna gelijk beginnen is niet zo'n pretje :+

Ja, dat heb ik ook, hollen!!!! Of direct afwassen na het eten, nou dan kan ik echt sprinten richting pot. Ik zit me af te vragen hoe het komt... Ik weet het eigenlijk niet. Er zou toch wel een verklaring voor moeten zijn..?

Enne, die afslankthee, ik ga het proberen, wel handig na een dagje zuipen en slecht eten misschien!!!

Dan nog antwoord op de 'wanneer'vraag: 'sochtends, 'smiddags, 'savonds. Na elke maaltijd dus.
Tenzij ik m'n ontbijt oversla (ja ik weet het, slecht) dan is 'sochtends niet zo'n geweldige gebeurtenis.
Zo, dat was weer even mijn bijdrage :D

Zira1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 15:36

mooney1 schreef:
Ik gemiddeld zo`n 7 a 8 keer per dag! `sOchtends, `smiddags, `savonds en `snachts.
Heb geen dikke darm meer ;( Is eruit gehaald naar ernstige ziekteperiode door ziekte van Crohn.

nou dan ik ook maar he
ongeveer 4 x per dag ook Crohn hier gaat de laatste tijd best goed

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 16:45

Moderatoropmerking:
Ondanks dat ik begrijp dat dit topic bepaalde reacties oproept ;) heb ik een aantal offtopic berichten en oneliners verwijderd. Dit topic staat nog steeds op MW en het is dus wel de bedoeling het ontopic te houden :)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 16:47

Sowieso, vaste prik, 2 x per dag, rond een uur of 9 en rond een uur of 20.00.
Ook weleens 3x, maar standaard 2.

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 17:18

Kunnen we anders niet "vrijwillig" verkassen naar de huiskamer? :j

chitra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 17:28

Ik loos mijn ontlasting iedere dag. Zodra ik een dag oversla komt dit meestal omdat ik geen chocola gegeten heb. heel vreemd, maar het gaat bij mij nou eenmaal beter met chocolade. Kan zijn dat ik me dat zelf heb aangepraat omdat ik nou eenmaal graag chocola lust, maar goed..

Ik heb er ook totaal geen problemen mee buiten de deur naar de wc te gaan. Mijn ontlasting gaan gelukkig snel naar buiten. En als ik het idee het dat het niet snel gaat, dan hou ik het op.
Er moet wel een WC borstel aanwezig zijn op het toilet. Anders vind ik het totaal niet netjes.. En een beetje stank.. Ach.. Niet zeuren denk ik dan, je stinkt zelf toch ook?

HenrietteM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 19:15

Nee ik houd het liever hier. Ik vind het ook gewoon een serieus onderwerp. Zie ook de crohn patiënten in dit topic.

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 20:12

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 21:34

Haha, nou hier hebben we een eyecatcher! Wat een topic :p, ik ga nagenoeg elke dag, en soms wel 2x op een dag.

m1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 22:00

Hahaha dat houd ik dus echt niet bij, niet elke dag in elk geval.. ;)

Clovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 22:04

Ik moet zeggen dat ik ook makkelijker ga als ik een boterham hagelslag eet, dan een boterham met kaas. Schijnbaar doet chocolade iets met je darmen dan?
Koffie werkt ook trouwens.
En, als ik lekker relaxed met een goede vriendin of met mijn mams aan de telefoon hang. Ik poep dan trouwens rustig met de telefoon tussen wang en schouder geklemd.

Meert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 22:21

Ik moet iedere dag. Verschillend van 1-5 keer, maar meestal wel meerdere keren op een dag. Af en toe sla ik 1 of 2 dagen over, maar dat komt dan doordat ik de dagen ervoor heel veel ben geweest.

HenrietteM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 22:27

Clovertje schreef:
En, als ik lekker relaxed met een goede vriendin of met mijn mams aan de telefoon hang. Ik poep dan trouwens rustig met de telefoon tussen wang en schouder geklemd.

Getver dat meen je toch niet hoop ik? net als mensen die poepen in bijzijn van vriend. Dat gaat echt over de grens wat mij betreft. Moet er niet aan denken.

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 05:30

mooney1 schreef:
Ik gemiddeld zo`n 7 a 8 keer per dag! `sOchtends, `smiddags, `savonds en `snachts.
Heb geen dikke darm meer ;( Is eruit gehaald naar ernstige ziekteperiode door ziekte van Crohn.

Heeey!! Nog een pouchdrager?????

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 05:57

Lekker zo'n topic. Tis toch heel normaal. Ik ga 2 a 3 x per dag. En overal, als ik moet dan moet. Soms hoor ik collegaas, ik kan het niet op het werk hoor. Nou geen probleem hoor haha _O-

liezzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 06:20

HenrietteM schreef:
Clovertje schreef:

Getver dat meen je toch niet hoop ik? net als mensen die poepen in bijzijn van vriend. Dat gaat echt over de grens wat mij betreft. Moet er niet aan denken.

Whahahaha :P[/quote]

Aan de telefoon poepen heb ik geen problemen mee. Ze horen hooguit een plons en daarna het doortrekken.
Ik poep heel weinig 2-3x per week. En de structuur is wisselend :Y)
Als jeverstopt zit helpt de suikervrije drop van klene erg goed!

mooney1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 06:27

nee hoor geen pouch.
Wel een stoma gehad maar gelukkig weer verwijderd :D
Breghje schreef:
mooney1 schreef:

mooney1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 06:33

mazzelkont met "maar" 4 keer :D :D
anthea_naomi schreef:
mooney1 schreef:

nou dan ik ook maar he
ongeveer 4 x per dag ook Crohn hier gaat de laatste tijd best goed

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 07:23

mooney1 schreef:
nee hoor geen pouch.
Wel een stoma gehad maar gelukkig weer verwijderd :D
Breghje schreef:

Hoe is jou constructie dan geworden (is heeel nieuwsgierig nu :D ) want ik dacht dat de enige optie's stoma of pouch waren na het weghalen van de complete dikke darm. Ik heb ook een tijdelijk stomaatje gehad, maar idd de vlag buiten gehangen toen die opgeheven werdt!! Wel balen dat je in de nacht ook moet poepen, heb je medicijnen om het spul wat te regelen?