amanda2 schreef:Hihii, nog meer slachtoffers van Dr Kneips slankheidsthee.
Dat ga ik dus echt wel kopen van de week!!
Ik wil ook wel kneip-en 
Het gaat de laatste dagen goed!
Sinds donderdag weer iedere dag!!
Dus ik ben best blij nu!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Eerste keer na het ontbijt en de tweede keer verschilt nog weleens... Heb wel heel lang last gehad dat ik zo een paar dagen niet kon, maar ik heb mijn voedingspatroon even wat aangepast en nu gaat het stukken beter.
Omgekeerd is het geen probleem. Op vakantie ga i zelfs soms helemaal terug naar de hotelkamer haha. Careano schreef:amanda2, geen idee hoe het komt maar dat heb ik ook altijd! Als iemand het weet zou ik het ook wel willen weten.
Ik moet idd ook m'n eten laten zakken anders krijg ik echt een opgezwollen pijnlijke buik. Altijd onhandig met werken, want een halfuurtje pauze en daarna gelijk beginnen is niet zo'n pretje
heb ik een aantal offtopic berichten en oneliners verwijderd. Dit topic staat nog steeds op MW en het is dus wel de bedoeling het ontopic te houden 
Clovertje schreef:En, als ik lekker relaxed met een goede vriendin of met mijn mams aan de telefoon hang. Ik poep dan trouwens rustig met de telefoon tussen wang en schouder geklemd.

HenrietteM schreef:Clovertje schreef:En, als ik lekker relaxed met een goede vriendin of met mijn mams aan de telefoon hang. Ik poep dan trouwens rustig met de telefoon tussen wang en schouder geklemd.
Getver dat meen je toch niet hoop ik? net als mensen die poepen in bijzijn van vriend. Dat gaat echt over de grens wat mij betreft. Moet er niet aan denken.
[/quote]
Breghje schreef:mooney1 schreef:Ik gemiddeld zo`n 7 a 8 keer per dag! `sOchtends, `smiddags, `savonds en `snachts.
Heb geen dikke darm meerIs eruit gehaald naar ernstige ziekteperiode door ziekte van Crohn.
Heeey!! Nog een pouchdrager?????
anthea_naomi schreef:mooney1 schreef:Ik gemiddeld zo`n 7 a 8 keer per dag! `sOchtends, `smiddags, `savonds en `snachts.
Heb geen dikke darm meerIs eruit gehaald naar ernstige ziekteperiode door ziekte van Crohn.
nou dan ik ook maar he
ongeveer 4 x per dag ook Crohn hier gaat de laatste tijd best goed

mooney1 schreef:nee hoor geen pouch.
Wel een stoma gehad maar gelukkig weer verwijderd
Breghje schreef:
Heeey!! Nog een pouchdrager?????
) want ik dacht dat de enige optie's stoma of pouch waren na het weghalen van de complete dikke darm. Ik heb ook een tijdelijk stomaatje gehad, maar idd de vlag buiten gehangen toen die opgeheven werdt!! Wel balen dat je in de nacht ook moet poepen, heb je medicijnen om het spul wat te regelen?