sorry voor mijn interventies.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
benangelique schreef:ik trek me terug uit het topic; er wordt door sommige mensen ontstellend weinig gegeten. van sommigen weet ik nu waarom en begrijp ik het dus goed en van sommigen weet ik ook dat zij denken dat dit gezond en normaal is. die laatste groep kan ik moeilijk verteren (leuke woordspeling hier in het topic) en dan moet ik steeds op mijn tong bijten om niets te zeggen.
Cayenne schreef:Even mijn lijstje erbij gezet.
Ik wil er nog zo'n 5 kilo afWas echt veel te zwaar
Maar ik ga vanaf volgende week naar een dieetiste die ik besproken had toen ik vast zat qua afvallen.
Inmiddels gaat het dus wel weer, maar het lijkt me toch verstandig om er alsnog heen te gaan omdat ik erg bang ben voor het jojo-effect.
benangelique schreef:ik trek me terug uit het topic; er wordt door sommige mensen ontstellend weinig gegeten. van sommigen weet ik nu waarom en begrijp ik het dus goed en van sommigen weet ik ook dat zij denken dat dit gezond en normaal is. die laatste groep kan ik moeilijk verteren (leuke woordspeling hier in het topic) en dan moet ik steeds op mijn tong bijten om niets te zeggen.
Kaatje64 schreef:Cayenne schreef:Even mijn lijstje erbij gezet.
Ik wil er nog zo'n 5 kilo afWas echt veel te zwaar
Maar ik ga vanaf volgende week naar een dieetiste die ik besproken had toen ik vast zat qua afvallen.
Inmiddels gaat het dus wel weer, maar het lijkt me toch verstandig om er alsnog heen te gaan omdat ik erg bang ben voor het jojo-effect.
Dat is heel verstandig Cayenne om naar een dieetiste te gaan. Volgens mij woon jij in Obdam. Ik ken een hele goede en dat is Trudy Koning van Mind your Body in Spierdijk. Ik loop daar ook en ben in 13 weken 13,6 kilo afgevallen.
Kaatje64 schreef:Cayenne schreef:
Dat is heel verstandig Cayenne om naar een dieetiste te gaan. Volgens mij woon jij in Obdam. Ik ken een hele goede en dat is Trudy Koning van Mind your Body in Spierdijk. Ik loop daar ook en ben in 13 weken 13,6 kilo afgevallen.
Hee, wat leuk dat jij ook in Obdam woont! (Ik ken je verder niet dus geen idee wie je bent)
Ik ben via de dokter Bouwmeester doorverwezen naar de Omring in Opmeer, dus ik heb geen idee wat ik verder moet verwachten. Volgende week dinsdag eerste afspraak!
(en hopelijk hoef ik niet uit de kleren, als ik ergens een hekel aan heb...Daar kijk ik ontzettend tegenop
)
Wat knap trouwens dat je al zoveel afgevallen bent! (maar dat geldt voor iedereen natuurlijk)
Cayenne schreef:benangelique schreef:ik trek me terug uit het topic; er wordt door sommige mensen ontstellend weinig gegeten. van sommigen weet ik nu waarom en begrijp ik het dus goed en van sommigen weet ik ook dat zij denken dat dit gezond en normaal is. die laatste groep kan ik moeilijk verteren (leuke woordspeling hier in het topic) en dan moet ik steeds op mijn tong bijten om niets te zeggen.
Wat jammer!
Niet door mij hoop ik?
irise456 schreef:mijn schema van vandaag
O=creusli met cornflakes
T=Banaan
M=1 eierkoek met dun laagje boter en een volkorn biscuit met dun laagje pasta![]()
T=shutels koekjes zijn heel dun wel 5 ofzo
A=Pizza