Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wat buiten mijn broekje valt is nog wel te doen maar verder is het echt om te huilen dus dat blijven we maar gewoon scheren. Misschien dat ik die een keer laat harsen en dat bij ga houden met de epil-lady.
jolandje schreef:ik heb ook de braun silk epil, geweldig apparaatje(voor mij dan) ik doe er alles mee, oksels, benen, bikinilijn, en heb nergens last van, ik smeer wél direct in met zachte bodymilk, het blijft bij mij wel een week of 3-4 weg
pitbullgup schreef:Is de hars dan wel goed afgekoeld? De resten hars kun je gewoon verwijderen met een beetje (baby)olie, is het zo weg.
femke27 schreef:jolandje schreef:ik heb ook de braun silk epil, geweldig apparaatje(voor mij dan) ik doe er alles mee, oksels, benen, bikinilijn, en heb nergens last van, ik smeer wél direct in met zachte bodymilk, het blijft bij mij wel een week of 3-4 weg
Maar heb jij dan niet van die kleine haartjes die te klein waren om door je epileer apparaat eruit getrokken te worden? Daar heb ik nu dus zo'n last van, het haar op mijn benen groeit niet gelijk blijkbaar.