spinet schreef:Cyntje schreef:Erg herkenbaar stuk Spinet
Ben ook een kind van gescheiden ouders...
wel eens aan het jan van breemeninstituut gedacht?
Wat is dat of doet men daar?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pharagirlke schreef:Kind, doe niet zo rot als ik mensen enkel wil waarschuwen. Jeetje, is dat ook een bijwerking van HSP? Dat extreem reageren op iets wat goed bedoelt is?
verootjoo schreef:Het gaat mij ook helemaal niet om dat onderzoek van Aron. Ik heb het niet gelezen. Maar ik weet wel dat het op basis van statistiek lógisch is dat 2,5+13,5% van de bevolking gevoeliger is dan gemiddeld. Als je daar last van hebt, moet je er wat aan doen. Of dat jezelf optrekken aan aron is, maakt me niet uit, want als je jezelf daarmee geholpen voelt, waarom niet
_Patriciaa schreef:pharagirlke schreef:Kind, doe niet zo rot als ik mensen enkel wil waarschuwen. Jeetje, is dat ook een bijwerking van HSP? Dat extreem reageren op iets wat goed bedoelt is?
Doe zelf niet zo rot aub, je reacties schieten bij mij gewoon helemaal verkeerd..
Ik probeer alleen uit te leggen dat er mensen zijn die het fijn vinden om herkenning te vinden..
En dat slaat helemaal nergens op, ik zeg alleen dat je niet zo moet doorzagen op dat onderzoek..
pharagirlke schreef:Ik lees tans veel mensen die het hebben over hulp zoekenvandaar mijn reactie. Maar goed, jij je zin hoor meid.
Citaat:2. interne gevoeligheid. Een persoon met een interne gevoeligheid heeft een rijke gedachtenwereld. Hij of zij kan snel ontroerd raken, bijvoorbeeld door kunst en muziek. Als iemand bv boos kijkt, denken ze na: is die persoon boos op mij, of heeft hij zijn dag niet etc. Men kan niet tegen drukke menigten. Ze merken zaken op die een ander misschien niet ziet: dat iemand liegt bijvoorbeeld. Ze merken verschil in gezichtsuitdrukkingen of stemintonatie op.