Vrouwen zonder make-up

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

x_Jeanine_x

Re: Vrouwen zonder make-up

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 21:24

maar bij mij ligt het er ook een beetje aana, wat ik gegeten enzoo heb... mijn allergien komen ze nooit uit! bij de HA!

Biene

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 21:26

Aan wat je gegeten hebt .. haha appart .. Ik heb zoown plaktest op mn rug gehad in het ziekenhuis, tis niet alleen op mn ogen .. ik kan ook een lippenstift op doen dan krijg ik ook een allergische reactie, heel maf

Anniiekk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 21:27

Bij mij op school hebben de meeste meisjes make-up ja. Bij mezelf vind ik dat ook verzorgder staan, zonder make-up zie ik er heel erg moe (oke, dat ben ik dan ook wel, maar met make-up lijkt het tenminste alsof het neit zo is) uit.
Maar je kan ook té veel make-up op hebben..

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 21:27

Ik draag bijna nooit geen make up en dat bevalt me prima. Ik hoef me dus ook nooit druk te maken over hoe ik er uit zie, want dat is altijd hetzelfde qua gezicht. Heerlijk in de regen lopen zonder bang te zijn voor uitgelopen mascara.. heerlijk!

Ldev

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 21:28

Die bestaan er wel degelijk ja, althans vrouwen, ik ben 16 en heb totaal geen behoefte aan make-up, ik erger me enorm als mensen constant hun make-up bijwerken/haar goed doen.
Ik draag helemaal geen make-up, echt helemaaal niks.. ook geen lipgloss oid.. verder ben ik ook niet echt bezig met mijn haar.. borstel er door heen en het zit wel goed!
En puistjes werk ik ook niet weg.. laat maar lekker zitten, niks er aan doen en het trekt vanzelf wel weg.. en dat is waarschijnlijk de reden dat ik ze bijna nooit heb.. ;)

En ik voel me er goed bij!

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 21:30

Ja hiero :D

al doe ik wel altijd een mascara op, maar dat is dan ook het enige...
beetje gemakzucht :o net als mijn haar, gewoon in een staart.
maar ben toch met paarden bezig dagelijks, dus dan hoef je er ook niet als een poederdoos met opgestoken haar uit te zien vind ik :D

als ik ergens heen ga of met uitgaan doe ik wel iets meer mijn best hoor :D
maar kan nou niet echt zeggen dat uren voor de spiegel sta en vaak lagen plamuur op mijn gezicht heb :+
heb ik het gedult ook niet voor... alleen eyeliner of je wimpers aan de onderkant mascara op doen.... dat vind ik al een gepriegel van hier tot.... :D

tjalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 21:32

ik heb ook geen last van puisten ofzo. Bij ons in de klas zie je steeds meer meisje meer make-up gaan dragen. Mijn geeft het voor mijn gevoel geen elke toegevoegde waarde. Als ik make-up op heb of andere in mijn omgeving.
Ik voel me er eerder ongemakkelijk door

MerelxG_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 21:33

Ik heb ook bijna nooit make-up op. 's ochtends geen tijd voor & ik vind het te veel moeite. Als ik het op heb is het zoiezo niet meer dan mascara. := Naar feestjes doe ik het wel op.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 21:34

Ik gebruik geen make-up. Heel uitzonderlijk weleens mascara naar een feestje, maar verder niks noppes nada. Vind het niet mooi, nep, en vaak maakt het wat ze willen verdoezelen nog 10x zo erg. :D Vet hoofd, wit hoofd, te bruin hoofd, bergen van 'gecamoufleerde' puisten, pandaogen, oogpotlood dat tot de neusgaten loopt, zwarte ooghoeken enzovoort.
Ik heb echt een tijdsbesparing doordat ik het niet gebruik heb ik het idee. En ik hoef niet de hele dag te kijken of m'n 'make-up nog goed zit'.

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 21:35

Ik draag ook bijna nooit make-up. Omdat ik het niet gewend ben wrijf ik ook al gauw in mijn ogen en tja dat ziet er dus niet uit. Verder wel af en toe als ik 's ochtends zie dat ik heel erg wallen heb doe ik wel een beetje mascara op. Met uitgaan doe ik wel op, maar dat is eigenlijk omdat ik het leuk vind om op te doen niet omdat ik het zo mooi vind. Vind dan namelijk altijd dat ik er niet meer uit zie als 'mezelf'. Dat is trouwens ook alleen mascara beetje oogpotlood en oogschaduw.

Chefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 21:37

Yep nog 1. IK heb het nooit op, heel zelden opstap. Voegt niks toe bij mij zeggen ze... Ook de jongens.. dusja, waarom zou k het dan wel doen.. Heb hele donkere wimpers en wenkbrauwen van mezelf :o

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 21:39

Mij niet gezien. :o Ik ga echt niet zonder mascara de deur uit. Maar eigenlijk zou ik wel willen dat ik dat durfde. Want altijd als ik bij vrienden slaap ofzo dan ziet niemand veel verschil, maar ik vind mezelf er zonder zo kaal en slaperig uitzien. :=
Ben trouwens wel later begonnen met elke dag mascara dan mn meeste klasgenootjes, op mijn 15e denk ik.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 21:48

Ik snap nooit zo goed waarom iedereen met make-up oploopt. Meer dan 9 van de 10 keer ziet het er niet uit. Altijd zit het wel boven of onder de plek waar het hoort. Maar zelden zie ik iemand die zo opgemaakt is dat het de mooie punten van het gezicht accentueert.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 21:59

Ligt er aan.
Meestal heb ik geen tijd, als ik naar school moet of stage (loop stage op paardenbedrijven) dus dan doe ik gewoon niets op. Geen zin in en geen tijd voor.
Heb ik wel eventjes tijd, doe ik alleen wat mascara op. Als we de stad in gaan bijvoorbeeld, of naar een feestje of andere speciale gelegenheid dan doe ik wel foundation etc op.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 09:54

Zonnebloem schreef:
ik draag ook nooit make-up.
Ben je s'morgens een uur bezig het erop te doen, vervolgens kan je de hele dag niet ff leker in je gezicht wrijven of krabben en daarna ben je s'avonds weer een uur bezig het eraf te halen.
Niks voor mij.

kortom gedoe en ik hou niet van gedoe! O:) :P

lijntje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:02

vroeger niet, toen droeg ik ook nog een bril.
maar heb heeeele blonde wimpers, en nu ik lenzen heb heb ik zo'n blote billen gezicht dat ik een beetje mascara gebruik. maar dat is het ook wel.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:04

Ik draag ook amper makeup, of ik moet echt op verjaardagsvisite gaan.
Maar om te gaan shoppen of boodschappen te gaan doen, of op het werk, zeker niet :)

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:06

Ik draag helemaal nooit geen make-up :) Zelfs niet naar feestjes en dergelijk. Vroeger wel, toen ik een jaar of 12 was, nu ik 19 ben niet meer. Alleen nog als mijn moeder een fotoshoot wil houden, dan MOET ik het op :P Dus dat doen we dan maar braaf. Maar vanuit mezelf nooit.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:06

Ik ben momenteel helemaal make uploos! Meestal als ik naar school ga heb ik geen zin om make up op te doen :+

Tayga

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:47

Ik heb ook nooit make-up op (21)

Heb een gezond kleurtje en altijd rode wangen van mezelf :+ Dus daar hoef ik het niet voor op te smeren.

Ik vind het onzin dat je er onverzorgd uitziet als je geen make-up draag. Als je haar leuk zit en je draagt nette kleren zie je gewoon er verzorgd uit.

Mensen die je altijd met mascara ziet, zien er vaak wel wat moe uit zonder mascara. Maar dat is denk ik puur wat je gewend bent bij z'n persoon.

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:10

Mijn hele gezicht zit vol met littekens, veel bij me kin etc.. en als ik aan het werk moet dan is het wel even zo netjes om alles bij te werken, ik heb dus altijd makeup op.. Soms een dag niet, dat ik vrij ben.. lekker haar in een staart en huppetee naar het paard.. maar naar me werk kan ik het niet maken om met een gezicht vol littekens aan te komen :+

Marsje_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:14

Ik heb ook bijna nooit make up op.. Heb er nooit echt behoefte aan gehad en ook van huis uit niet echt meegekregen (mijn moeder gebruikt het ook niet..) Maskara gebruik ik of en toe als ik ga stappen maar voorderest naar mijn werk of naar de paarden nooit iets..

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 18:33

alleen op feesten met een beetje mascara, al wordt dat wel steeds meer moet ik toegeven :o

Zaina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 18:55

Liins schreef:
Mijn hele gezicht zit vol met littekens, veel bij me kin etc.. en als ik aan het werk moet dan is het wel even zo netjes om alles bij te werken, ik heb dus altijd makeup op.. Soms een dag niet, dat ik vrij ben.. lekker haar in een staart en huppetee naar het paard.. maar naar me werk kan ik het niet maken om met een gezicht vol littekens aan te komen :+

wat doe je voor werk?

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 18:58

Ik heb alleen in het weekend geen make-up op. Naar school wel, ik voel me dan op de een of andere manier verzorgder.. ;)