Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Noppert schreef:@ mememe: ontbijt jij dan niet? Het ontbijt is namelijk de belangrijkste maaltijd van de dag en als ik voor mezelf spreek, als ik niet ontbijt, dan heb ik om 10.00 uur knallende koppijn
Noppert schreef:@ mememe: ontbijt jij dan niet? Het ontbijt is namelijk de belangrijkste maaltijd van de dag en als ik voor mezelf spreek, als ik niet ontbijt, dan heb ik om 10.00 uur knallende koppijn
Bitterbal schreef:Hmm dat is wel interessant, heb je daar ook een onderbouwing verder voor karenenditty?
Ik kan namelijk niet echt hardlopen met mn knieeen (en wat er al niet nog meer mis is met mn lichaam)... Ik heb gister 45 minuten gewandeld met onze hond, en 50 minuten gereden en 10 minuten ernaast gewandeld om uit te stappen... ik heb nu zo verschrikkelijk veel last van mn knie... ik wil vandaag wel iets bewegen, maar wat?
Ik werd trouwens vanmorgen wakker met een hongerniet te doen... Zou het steeds regelmatiger gaan eten dan toch enige effect hebben? Heb juist 4 boterhammen op.... dacht dat het niet zoveel kwaad zou kunnen op de vroege ochtend... moet toch straks weer veel gaan doen...