Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maaaike schreef:Dank voor je reactie Anke!
Ik denk ook dat ik morgen even naar de drogist ga en het gewoon even probeer.
Is er dan nog een bepaalde dosering, mg of merk die ik het beste kan gebruiken?! Ik voel me hiermee echt een leek, haha.
Ik hoop morgen m'n uitslagen in de brievenbus te vinden!
Lalidan schreef:Dan een vraag van mijn kant: De uitslagen onderaan je berichtje, zijn dat uitslagen van de B12? En begrijp ik het goed als die omhoog gehaalt zijn met injecties, die nu gestopt zijn? En je dus nu, na een periode van 3 á 4 maanden zonder injecties, op een waarde van 400 zit, je helemaal geen injecties zijn? Of haal ik nu dingen in je verhaal door elkaar?
Lalidan schreef:Allereerst: Je arts MOET niks. Aan de hand van je verhaal maakt je arts een inschatting van wat het meest waarschijnlijk is. Twijfel jij zelf, dan ozu je zelf eventueel kunnen vragen m je ijzer even te laten testen. Dat kan meestal bij de huisarts zelf, en de meesten doen daar niet moeilijk over.
Dan een vraag van mijn kant: De uitslagen onderaan je berichtje, zijn dat uitslagen van de B12? En begrijp ik het goed als die omhoog gehaalt zijn met injecties, die nu gestopt zijn? En je dus nu, na een periode van 3 á 4 maanden zonder injecties, op een waarde van 400 zit, je helemaal geen injecties zijn? Of haal ik nu dingen in je verhaal door elkaar?