moonfish13 schreef:

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
moonfish13 schreef:
passieX schreef:he, dat lijkt me wel handig, kev!
in de zomer heb ik ook veel minder last van niet uit bed kunnen, omdat het dan licht is, en ik gelijdelijk aan wakker word door het licht! (ik slaap altijd met gordijnen open)
waar kan je die halen?
poes schreef:Vanmorgen wou ik om 10u beginnen werken, is weer 11u geworden... (maak gelukkig mijn eigen uren).
Woogy schreef:ik krijg een hekel aan mezelf, vandaag mocht ik tot ongeveer 8 uur blijven liggen, wat denk je? jawel half zeven wakker...klaar wakker. Maar als ik er morgen uit moet om half zeven gaat het niet he...
Kev schreef:Ik ben ook zo'n drama met wakker worden en opstaan, duurt soms een uur! Maar heb nu zo'n lamp die steeds feller gaat branden vanaf een half uur van tevoren en daarmee wordt ik wel iets makkelijker mee wakker.
Miss_Maya schreef:Kev schreef:Ik ben ook zo'n drama met wakker worden en opstaan, duurt soms een uur! Maar heb nu zo'n lamp die steeds feller gaat branden vanaf een half uur van tevoren en daarmee wordt ik wel iets makkelijker mee wakker.
zo'n wake-up light ?
M'n mama wilt dit ook al heel lang voor me gaan halen maar het komt er nooit van!
Maar het raar is dat ik dit enkel en alleen hier thuis heb!
Als ik ergens anders blijf slapen kan ik juist goed opstaan.
Toen we met de school bij verschillende gastgezinnensliepen kon ik 3 keer 's morgens erg goed uit mijn bed.
Terwijl het hier thuis echt een ramp is
moonfish13 schreef:http://www.megagadgets.nl/gadgets/flyin ... p-629.html
Ik zou echt strontsjaggerijnig worden van zo'n wekker...
Je moet dus je bed uit om dat dingetje te zoeken, die er op klikken en dan stopt dat kreng pas met loeien. (luchtalarmgeluid.)
Anders kan je dat ding dus gewoon niet uitzetten.