Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anthea schreef:Ik heb niet gezegd dat ik de gozers in kwestie niet ken.
_Tivoli_ schreef:xDramaQueen schreef:Moet je eens in de Girlz lezen die vragen van die meiden, is gewoon zieligzou ze dan ook vanalles willen leren.
en over dat vocht net wat raudkas zegtweet wel dat er afscheiding bij vrouwen en mannen kwam.
'Lieve Tina.
Wordt ik zwanger als ik het sperma van mijn vriend doorslik?
Liefs,Doortje'
LovesMaarte schreef:pinuts schreef:sommige mensen zijn gewoon zo DOM, kan het gewoon niet anders noemen:) Ik zit er niet mee, ik wil geen een of andere ranzige ziekte van een leuk avondje over houden, echt niet..! Mjah, ik ben denk ik toch wat slimmer wat dat betreft:) Mja, ik heb t er voor over.. mijn lichaam:) ( enne.. soas hoef je niet te zien of te voelen.. snap niet dat mensen nog zo naief zijn)
Je bent vrij om je mening te hebben en deze ook uit te spreken, maar je kan het ook op een andere (nettere) manier brengen.
Ik heb ruim anderhalf jaar met mijn vriend. Hij is altijd openhartig geweest over wat hij heeft gedaan voor mij, hij heeft het niet met jan en alleman gedaan en hij heeft het overigens wél met condoom gedaan. Misschien ben ik in het begin wel naïef geweest ja, want ik geloofde hem op zijn woord. Maar ik heb de keuze gemaakt en met condoom bevalt mij gewoon niet. Dan heb ik liever fijne seks met de erg kleine kans dat ik een SOA oploop, dan dat ik er minder van kan genieten en geen kans heb om een SOA op te lopen.
Ieder zijn keuze toch, die kan je ook gewoon respecteren
Anthea schreef:Eigen risico, ook niet zeuren en/of aanstellen als blijkt dat je zoiets hebt.
Fleurtje100 schreef:Het had er trouwens ook wel iets mee te maken, dat je vrijwel nooit alleen maar hiv hebt. Dus als was gebleken dat ik wel een soa had, was het weer een ander verhaal geworden.
eenitraM schreef:Heb altijd met condoom gedaan. Ben sinds 3 maanden aan de pil. Vaste relatie nu. Hij heeft hiervoor 1 vriendin gehad.
Fleurtje100 schreef:En toch de hele GGD roept het hier, niet alleen de arts de mij getest heeft, maar ook andere artsen.
Het zal echt niet nergens op gebaseerd zijn....