Mloui schreef:sappho, ik zelf heb bijna 2 jaar de prikpil gehad en misschien 3x een doorbraakbloedinkje van een halve dag gehad ofzo? Geloof dat er wel meer hormonen inzitten dan in de reguliere pil.. maar voor mij was het wel een oplossing omdat ik van de gewone pil echt ontiegelijk veel puisten kreeg en me er ook helemaal niet goed bij voelde.
De HA wou me geen spiraaltje geven omdat ik dus nog niet zwanger ben geweest. De baarmoedermond is dan te nauw en dat zou in zijn ogen te pijnlijk zijn. Wil ik een spiraaltje, dan zal ik die dus ergens anders vandaan moeten toveren en ik wil eigenlijk niet weg bij deze HA omdat hij afgezien van dit, gewoon een hele fijne dokter is.
dat smoesje van het spiraaltje..... de meeste ha doen dat inderdaad niet omdat je nog niet bevallen bent. wel doen ze het in ziekenhuizen. toen ik destijds (spreek een jaar of 5 geleden) een spiraaltje wou, toen waren de testen van de mirena nog niet geweest/duidelijk. wilde de gyn het me ook niet zetten. nu zetten de gyns het wel, ook bij mensen die nog nooit zwanger geweest zijn. dus op naar de gyn.