Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Marjan1984 schreef:Ik loop nu ook al ruim een week met een pracht exemplaar rond.
Is lang geleden dat ik het zo erg heb gehad.
Ik gebruik die compeed lipblaasjes patches, zeg maar soort stickers die je er op plakt.
Geen idee of het echt sneller weggaat maar de pijn is in elk geval een stuk minder.
Chiqa schreef:Morrie vervelend, het lijkt wel te heersen![]()
Als je het topic eens doorleest kom je vanzelf wel tips tegen, een koortsuitslagzalf helpt alleen als je de eerste blaasjes voelt, en akoplip helpt indrogen.
Als de blaasjes er eenmaal zijn kan je het vethouden met aloevera, tea tree (De olie helpt het goed ontsmetten) en calendula als de korstjes er eenmaal zijn.
Chiqa schreef:Nou ik heb gister voor het eerst van mn leven die blaasjes kapotgedrukt met een watje, wel onder de douche, zit niet weer op een besmetting in mn oog of elders te wachten, mén dat deed zeer ik had het idee dat het drie keer zo groot was als normaal.
Laurabyoux schreef:Gister zit ik hier nog uitbundig te vertellen dat ik geen koortslip meer gehad heb sinds ik Lysine slik....
En ja hoor, gisteravond ben ik hem vergeten, ik wordt wakker en wat zit er...![]()
Ik heb er vandaag al 2 op en ga er vanavond nog 1 slikken.
Hopen dat dat stomme ding verdwijnt voordat ik hem lek ga prikken...
Chiqa schreef:Echt waar Laura???? En je weet zeker dat je altijd netjes op tijd je tablet in heb genomen?