[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xx_Irisje

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 22:30

ik heb mn piercing nu langer als een jaar en ben misschien 2 x met mn bh blijven hangen en 1 x met een armbandje. En dan blijf ik licht hangen dus geen pijnlijke taferelen..
Het zetten deed goed zeer, na een uur was de pijn niet echt opvallend meer en later helemaal niet meer.
Er word gezegt dat hij na ong. een jaar genezen is.
Bij mij is ie soms 3 maanden rustig en dan ineens komt er rotzooi uit, maak ik het goed schoon en is het weer klaar...

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 22:33

Nog steeds happy met tragus Haha! Doet absoluut geen auw Haha!

Heb btw over een tepelpiercing gehoord dat die bij vrouwen veel minder goed genezen dan bij mannen.. weet niet wat daar van waar is hoor! Vriend van me heeft een tepelpiercing, vond het zetten ook errug pijnlijk maar daarna geen last meer gehad...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 22:35

xx_Irisje schreef:
welk materiaal gebruiken ze dan om zilver stevigheid te geven?

Koper is een vaak gebruikt materiaal voor 925 zilver. Lachen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 22:41

Yellomofoon schreef:
Ik heb nu een monroe (heb ook al een madonna gehad maar die is dichtgegroeid Boos! )

Ik wil voor nieuwjaar een tepelpiercing, kunnen de mensen met een tepelpiercing me vertellen hoe pijnlijk het is en hoe lang het duurt voor het helemaal genezen is, of je alle kleren erover kan dragen, of het makkelijk kan blijven hangen in kleding enz... Lachen

bedankt!

Tepelpiercings en genezen, tjah...
lees dit even:
http://www.piercingforum.nl/viewtopic.p ... 92&start=0

overigens had ik het gevoel of mn tepel op een barbeque had gelegen, maar voor de rest blijft het me favo Lovers

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 22:52

xDramaQueen schreef:
overigens had ik het gevoel of mn tepel op een barbeque had gelegen, maar voor de rest blijft het me favo Lovers

OUCH!

ik ben ook niet zo "gevoelig" in mijn tepels dan veel meiden denk ik, meer mijn borst zelf dus daarom hoop ik dat het niet te veel pijn gaat doen Tong uitsteken
als ze me een frits tepeltits geven (kennen ze dat ook in Nederland) dan deed dat wel effie pijn maar na 5 minuten voelde ik geen steek meer in mijn tepel terwijl andere meiden hun hart in hun tepel voelen kloppen *LOL*

dus ik hooop nu maar dat mijn tepelpiercing gaat meevallen!
bedankt voor de reacties Lachen

ik zie een ringetje het liefst maar volgens mij blijft dat vaak overal achterhangen...?

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 22:58

Wilt een navelpiercing Schijnheilig

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 23:02

Tepel op de BBQ, Frits tepeltits.. *raapt zichzelf weer op*
ROFL ROFL ROFL

Sorry Nagelbijten / Gniffelen

Zelf geen ervaring mee Haha! vriendin heeft er eentje, en zei "eens maar NOOIT weer", andere heeft er twee en vond het pijnlijk, maar is er tevreden mee en... mijn ex had er ook twee. Ha, als ik er nog aan denk ROFL ROFL
Ik dwaal af.

Dat het bij mannen sneller geneest komt misschien omdat vrouwelijke tepels ook nog ergens voor dienen? Als in melktoevoer enzo Clown Nagelbijten / Gniffelen ik weet het niet, maar dat lijkt me wel een cruciaal verschil tussen mannelijke en vrouwelijke tepels Haha!

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 23:07

tja, ik heb nog geen melktoevoer nodig haha Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Yellomofoon op 26-10-08 23:09, in het totaal 1 keer bewerkt

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 23:09

Zwartwitje schreef:
Wat moet ik juist niet gebruiken?

Géén alcohol of Sterilon of andere desinfecterende middelen aanbrengen op je piercing. Deze agressieve middelen kunnen het genezingsproces vertragen of irritaties veroorzaken.

Volgens mij klopt dit niet hoor. Ik heb 27 piercingen en allemaal stuk voor stuk met sterilon behandeld. Nooit problemen gehad, zijn altijd snel genezen en zijn nooit gaan ontsteken o.i.d.
Er staat "kunnen het genezingsproces vertragen of irritaties veroorzaken", maar dan zou ik dat allang een keer gehad moeten hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 23:20

mathes schreef:
Zwartwitje schreef:
Wat moet ik juist niet gebruiken?

Géén alcohol of Sterilon of andere desinfecterende middelen aanbrengen op je piercing. Deze agressieve middelen kunnen het genezingsproces vertragen of irritaties veroorzaken.

Volgens mij klopt dit niet hoor. Ik heb 27 piercingen en allemaal stuk voor stuk met sterilon behandeld. Nooit problemen gehad, zijn altijd snel genezen en zijn nooit gaan ontsteken o.i.d.
Er staat "kunnen het genezingsproces vertragen of irritaties veroorzaken", maar dan zou ik dat allang een keer gehad moeten hebben.

Nou, ik denk dat het wel klopt. Sterilon is heel agressief, en als ik daar m'n oor mee schoonmaak, raakt ie vaak best geïrriteerd.. En dat heb ik met unicura niet..

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 23:23

Sterilon maakt alle bacteriën dood.. de goede EN de slechte bacteriën.. vandaar dat de genezing dan langer duurt.

Vrijwel alle piercers raden het af.

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 23:30

Myryana schreef:
Sterilon maakt alle bacteriën dood.. de goede EN de slechte bacteriën.. vandaar dat de genezing dan langer duurt.

Raar, ik heb bijna alles laten piercen en nog niemand heeft dat tegen mij verteld. Heb ook echt nog nooit problemen gehad.

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 23:40

Ik was gisteren uit met een paar vriendinnen naar een discotheek.
Komt er een jongen op mij af, wijst naar zijn kin en zegt:
" is die piercing te doen? "
Ik: " Huuh?"
Hij: " is die piercing te doen? "
Ik: *kijkt hem raar aan* " Huuuuh? "
Hij: *wijst paar keer naar kin* " Is dat te doen? "
Ik: * trekt een hoofd dat ik het snap * "Oohw! Ja" * steekt duim op *
Hij: " 18 toch?"
Ik: *schud nee*
Hij: "16?"
Ik: * schud ja *

Haha, ik verstond hem niet door de harde muziek. Heb hem maar niet gezegt dat die piercing al mag met 14 met toestemming.
Blijkbaar had die mijn piercings van een afstand staan bewonderen want ik had hem nog de hele avond niet gezien, en opeens staat die voor me naar me te staren Tong uitsteken whaha.

juniper

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 01:09

Haha, heeftie toch nog net niet gevraagd of hij een foto mocht maken? Knipoog
Ik be nu helemaal enthousiast over een tongpiercing en het liefst zou ik morgen al naar de shop rennen, maar over een paar maanden krijg ik een beugel waarvoor er wellicht foto's gemaakt moeten worden, dus ik wacht wel ff tot de beugel erin zit, voordat ik mn piercing laat zetten. Dan heb ik in ieder geval ook wat bedenktijd. (ik kan soms vrij impulsieve dingen doen dus ik verplicht mezelf altijd tot bedenktijd als ik weer eens een nieuwe piercing gril heb)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 09:03

Yellomofoon schreef:
tja, ik heb nog geen melktoevoer nodig haha Tong uitsteken

Ja je hormonen maken het wel alvast aan, vandaar dat er bij vrouwen vaak viezigheid aan zit Lachen

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 11:06

Tongpiercing en beugel raad ik écht af. Ik heb een blokjesbeugel gehad, járen terug en geloof me, de ortho is niet blij als je daar met je tongpiercing ligt. Handig is het ook niet, ze moeten toch wel ver in je mond met aandraaien en al die narigheid, en dan kan zo'n piercing lelijk in de weg zitten.
Zou dus wachten tot je je beugel gehad hebt, of in ieder geval wachten wat de ortho er van zegt, of die het ziet zitten.

Nils

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 13:55

ik als man zijnde heb ook veel problemen met mijn tepelpiercing gehad...

enne het zetten doet zeer maja je moet er wat voor over hebben!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 13:59

mathes schreef:
Myryana schreef:

Raar, ik heb bijna alles laten piercen en nog niemand heeft dat tegen mij verteld. Heb ook echt nog nooit problemen gehad.

Dat komt omdat elke huid anders is, de ene geneest sneller dan de andere en in 9 van de 10 gevallen werkt sterilon aggressief bij piercings. Kan dan ook wel weer verschillen per piercing. Bij mijn oren kan het geen kwaad, maar bij mijn navel is het echt flink mis gegaan. Scheve mond

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 14:07

Sterilon gebruik ik ook niet. Heb toen met mijn navel een plantaardige spray meegekregen van mijn piercer, die werkt echt heel fijn.

Mijn rook doet de hele dag al pijn Scheve mond
Dat wilde ik trouwens nog vragen, bij oorpiercings moet je niet zoals bij oorbellen elke dag even wiebelen met je piercing he? Tong uitsteken
Of wel? Nagelbijten / Gniffelen anders is mijne nou zo'n beetje vastgegroeid want dat durf ik niet ROFL

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 14:15

Zou het wel doen. Heb ooit een verhaal gelezen van iemand die het ook niet durfde en het niet deed en dat is niet goed afgelopen.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 14:17

Alleen even mee 'wiebelen' als je aan het schoonmaken bent.Dat is voldoende Lachen

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 14:33

*heeft braaf gewiebeld*
Beetje jammer is alleen dat je het niet kan zien, of je nou wel of niet wiebelt *LOL* Clown maar geloof het wel, voelde iets door het gat zakken *dikke huiver*

*piercing held *

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 14:36

Ik sta altijd voor de spiegel te hannesse Ja
Maar is wel makkelijk voor mij aangezien ik m'n oor altijd laat piercen met een ringetje...
Laatst bijgewerkt door marlies85 op 27-10-08 14:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 14:37

Oh dat is ook nog een goeie. Maar hij zit best diep in mijn oor, dus echt goed zie ik hem dan ook niet. Ik loop de hele tijd naar mijn moeder "En? Ziet het er nog goed uit?" en dan kijkt zij voor mij ROFL
Ringetje leek me nou niet zo fijn ivm erachter blijven hangen enzo.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 14:40

Nou ik moet wel zelf kijken...ik heb hier een vent rondlopen die er graag tegen aan mept Huilen van het lachen

Maar gewoon 'wiebele' (moet meteen weer denken aan een nummer van de carnaval)