Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xx_Irisje schreef:welk materiaal gebruiken ze dan om zilver stevigheid te geven?
Yellomofoon schreef:Ik heb nu een monroe (heb ook al een madonna gehad maar die is dichtgegroeid)
Ik wil voor nieuwjaar een tepelpiercing, kunnen de mensen met een tepelpiercing me vertellen hoe pijnlijk het is en hoe lang het duurt voor het helemaal genezen is, of je alle kleren erover kan dragen, of het makkelijk kan blijven hangen in kleding enz...
bedankt!
xDramaQueen schreef:overigens had ik het gevoel of mn tepel op een barbeque had gelegen, maar voor de rest blijft het me favo
Zwartwitje schreef:Wat moet ik juist niet gebruiken?
Géén alcohol of Sterilon of andere desinfecterende middelen aanbrengen op je piercing. Deze agressieve middelen kunnen het genezingsproces vertragen of irritaties veroorzaken.
mathes schreef:Zwartwitje schreef:Wat moet ik juist niet gebruiken?
Géén alcohol of Sterilon of andere desinfecterende middelen aanbrengen op je piercing. Deze agressieve middelen kunnen het genezingsproces vertragen of irritaties veroorzaken.
Volgens mij klopt dit niet hoor. Ik heb 27 piercingen en allemaal stuk voor stuk met sterilon behandeld. Nooit problemen gehad, zijn altijd snel genezen en zijn nooit gaan ontsteken o.i.d.
Er staat "kunnen het genezingsproces vertragen of irritaties veroorzaken", maar dan zou ik dat allang een keer gehad moeten hebben.
Myryana schreef:Sterilon maakt alle bacteriën dood.. de goede EN de slechte bacteriën.. vandaar dat de genezing dan langer duurt.
Vrijwel alle piercers raden het af.
Yellomofoon schreef:tja, ik heb nog geen melktoevoer nodig haha
mathes schreef:Myryana schreef:Sterilon maakt alle bacteriën dood.. de goede EN de slechte bacteriën.. vandaar dat de genezing dan langer duurt.
Vrijwel alle piercers raden het af.
Raar, ik heb bijna alles laten piercen en nog niemand heeft dat tegen mij verteld. Heb ook echt nog nooit problemen gehad.