Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Uppojono schreef:Ik ben ook gestopt met de pil. De reden daarvoor was eigenlijk dat het uitging met vriend en dat ik dan niet zinloos allemaal hormonen in m'n lichaam ga stoppen..
Sizzle schreef:Ik vind dat van die angsten trouwens wel heel intressant, als het nou verschil maakt zou je dit ook eigenlijk moeten melden bij de fabrikant of HA. Als iedereen dat doet wordt het vanzelf in het rijtje bijwerkingen opgenomen na verloop van tijd.
piloe4ever schreef:Je word tegenwoordig raar aangekeken als je de pil niet slikt. Ook door de huisartsZelfs als je geen rede hebt om hem te slikken
Je hoort de pil gewoon te slikken net als de rest van Nederland!!!
piloe4ever schreef:Uppojono schreef:Ik ben ook gestopt met de pil. De reden daarvoor was eigenlijk dat het uitging met vriend en dat ik dan niet zinloos allemaal hormonen in m'n lichaam ga stoppen..
Je word tegenwoordig raar aangekeken als je de pil niet slikt. Ook door de huisartsZelfs als je geen rede hebt om hem te slikken
rowo schreef:piloe4ever schreef:
Je word tegenwoordig raar aangekeken als je de pil niet slikt. Ook door de huisartsZelfs als je geen rede hebt om hem te slikken
Nou... geld niet voor mij hoor. Ik bepaal zelf wel of ik hem slik of niet. En mijn HA heeft niks aangeraden of wat dan ook.
rowo schreef:Nou... geld niet voor mij hoor. Ik bepaal zelf wel of ik hem slik of niet. En mijn HA heeft niks aangeraden of wat dan ook.
piloe4ever schreef:Uppojono schreef:Ik ben ook gestopt met de pil. De reden daarvoor was eigenlijk dat het uitging met vriend en dat ik dan niet zinloos allemaal hormonen in m'n lichaam ga stoppen..
rowo schreef:Dat is dus waar ik bang voor ben... dat plaatsen wat zo zeer doet. Nu trekt een spiraaltje mij echt totaal niet
www.nuvaring.nl schreef:Waar is NuvaRing van gemaakt?”
NuvaRing is een flexibele anticonceptiering, gemaakt van ethyleen vinyl acetaat. Dit is een sterke en veilige kunststof die veel wordt gebruikt in medische producten. NuvaRing bevat dezelfde hormonen als de pil: oestrogeen en progestageen. De hoeveelheid hormonen die NuvaRing afgeeft is echter bijzonder laag.