Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
3Hearts schreef:Ik zou denken.. Omg.. Hoe vertel ik dit in vredesnaam aan mijn ouders ??
paasei_ schreef:3Hearts schreef:Ik zou denken.. Omg.. Hoe vertel ik dit in vredesnaam aan mijn ouders ??
idd
KiWiKo schreef:ik heb vandaag ontdekt dat ik het niet ben![]()
![]()
![]()
![]()
Marleen_ schreef:Ik zou mezelf voor me kop schieten... kinderen ik vind ze geweldig zolang ze maar van iemand anders zijn!!!!!!!!!!!
Nee echt ik geloof niet dat ik blij word van zulk soort nieuws!!!!
Blue_Eyes schreef:Marleen_ schreef:Ik zou mezelf voor me kop schieten...
Beetje drastisch?
Njen schreef:guanacotje schreef:Als ik dat week geleden te horen had gekregen, was ik daar waarschijnlijk heel verrast maar stiekem ook best wel blij geweest. Als ik dat nu te horen zou krijgen, denk ik dat ik gek word. (even relatiecrisis, dat kan ik dus wel missen nu)
edit: Typo
Zelfde... Alleen blij zijn is een ander verhaal(zou niet echt uitkomen en vind mezelf een beetje jong)
paasei_ schreef:Even vraagje tussen door; Hoe denken jullie dat jullie ouders zouden reageren? Boos? Blij?![]()
paasei_ schreef:Even vraagje tussen door; Hoe denken jullie dat jullie ouders zouden reageren? Boos? Blij?![]()