Leuk om van iedereen een beetje het hoe en wat te lezen 
Foto's zijn ook erg leuk!!
_Lott schreef:Tegen mijn zusje zei die dat ze zwanger moest worden. alle problemen zijn voorbij
Dat heb ik ook weleens gehoord. M'n vriend ziet me aankomen
(' Schat, voor m'n PDS is het eigenlijk het beste...'
die arme jongen zou een hartverzakking krijgen
)
Onassa; je kan probiotica proberen. Ik gebruik New chapter sensitive colon support.
Ik kan er helaas over meepraten; ik zit nu zo'n 2 weken aan de antibiotica vanwege een zware blaasontsteking. Helaas werkt ie voor m'n blaas niet al te best want ik heb m'n kuur gisteren afgemaakt, en nog last 
Mijn darmen daarentegen zijn weer flink van slag... vervelend is dat he...
Zal mezelf ook even voorstellen:
Ik ben Elke, 22 jaar, nog thuiswonend en ik ben leerling verzorgende IG, en werk dus vrij onregelmatig, wat de PDS ook niet echt ten goede komt. Ik kamp zo'n 2 jaar met PDS klachten, en slik hiervoor duspatal, en heb een tijdlang allerlei homeopatische en vitamine pillen geslikt, maar op een gegeven moment had ik een heel ontbijt aan pillen
dus nu gewoon probiotica en duspatal.
Ik wil zo snel mogelijk beginnen met het SCDiet, omdat ik daar allerlei goede verhalen over gehoord heb.
En nou de leuke dingen in m'n leven
:
Ik rijd sinds m'n 9e paard. Inmiddels zijn we buitenaf gaan wonen en lopen er hier 3 tinkermerrie's rond, en dit jaar verwachten we ook nog eens 2 veulens. Ik prijs me dus zeer gelukkig, en geniet er nog elke dag van dat ze thuis staan.
Rijden doe ik al tijden niet meer (vanwege tijdgebrek, maar helaas ook door de PDS). Ik richt me vooral het fokken, en alles rondom het ras en stamboek vind ik erg interessant. En dat was het zo'n beetje geloof ik