Grotere borsten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ilsemarie

Re: Grotere borsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 22:43

na 5 jaar mag je ook wel een keer een nieuwe ;)

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 22:57

Toch wel he :))

Dagmar_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 23:59

ik kom me hier ook maar eens melden, heb cup 80G.. en dan maar niet te praten over mijn leeftijd.
Vind het opzich qua bh's nog best mee vallen. Ga naar de wat betere lingerie zaken en die gaan vaak wel tot H.
Prijs is wat duurder, maar daar heb je wel wat aan.

Bikini was veel lastiger, mede omdat ik ook nog best heel erg onzeker ben. Maar heb er eindelijk 1 na flink veel zoeken gevonden!

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 00:08

Welkom, fijn dat je een bikini hebt kunnen vinden.

Voor alle dames uit het Noorden er zijn in Leeuwarden bij de Lincherie 3 en 4 juni pasdagen van Freya.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 09:47

@dagmar: welkom! Je bent idd nog jong ja... hopelijk blijven ze zo en groeien ze niet nog verder...
Fijn dat je er een hebt kunnen vinden! Heb je toevallig een plaatje ervan? :D

@fairytail: en wat houden pasdagen in? Opzich heb ik die dagen wel 'vakantie' dus zou ik daar wel ff heen kunnen! Is dat alleen bh's of ook badmode? en pasdagen levert neem ik aan/ hoop ik ( :P ) korting op? :))

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 10:47

Ik baal als een stekker op het moment.
Ik heb 2 of 3 weken geleden een mooie MD gekocht, zit echt als een huis. Was er erg blij mee want het duurde eeuwen voordat ik er een in mijn maat vond. (75E)
Nu een week geleden, merkte ik dat de beugel eruit stak! Nou heb ik hem terug geduwd maar hij komt er steeds uit.
Maar ik heb helemaal geen zin om weer een nieuwe BH te kopen...

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 11:36

ik zou ermee terug naar de winkel gaan! Dat mag echt niet gebeuren! Mijn MD's van 2 jaar oud zijn nog als nieuw! Misschien productiefout? Wel erg balen idd!

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 11:41

Ik kan echt geen twee jaar met een bh doen :o hoe doen jullie dat.. Als ik de mijne een jaartje heb zijn ze wel op hoor..
Inderdaad terug gaan naar de winkel.

Over de pasdagen. Er komt een vertegenwoordiger van het merk freya die advies geeft en ik heb gevraagt of zij voor mij enkele maten kan meenemen. Badmode kan alleen als je er een gezien hebt dan bestelt ze die. Past hij moet je hem kopen past hij niet dan hoeft dat niet. Het badseisoen is over voor de winkels zeg maar ;)

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 11:47

Ik zou gewoon terug gaan naar de winkel, de BH's zijn er duur genoeg voor!

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 12:29

@fairytail: ah zo oké!
Hoe er zolang mee doen? Regelmatig wassen en laten rusten. Ik draag hem nooit meer dan 2 dagen achter elkaar. Meestal elke dag een andere aan en na een paar keer dragen wassen. Ze moeten na een dag dragen ook rusten dan behouden ze hun vorm goed. Na het wassen een gaatje losser dan de keer erop enzo. (ik heb er nu aardig was dus kan veel wisselen)
Heb 2bh's (mijn eerste in 70E toen ik nét 70E had) en die heb ik denk ik al wel 3 jaar en in het begin dagelijks gedragen omdat ik toen maar 1 passende had, die zijn echt helemaal op en kan ik niet meer aan helaas...

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 12:33

Horsii_mine schreef:
Ik problemen te krijgen bij 18+ activiteiten.. Het doet gewoon pijn en een bh aanhouden vind ik ook niet fijn. Meer mensen met dit probleem? Hebben jullie tips? (behalve vriendlief te "dwingen" alles maar even vast te houden _O-)

Op je buik liggen? :D :))

Cath

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 12:33

kaatje89 schreef:
Cath_16, is er geen mogelijkheid dat wanneer een 75E verder goed zit, dat je hem dan wat laat innemen? Ik kon ook nooit wat in 70G vinden, en vaak begint het pas vanaf 75.. Ging ik even naar m'n oma en zat ie wel goed :)

Die maat hebben ze ook niet. En daarbij ze zitten echt niet stevig dus ik ga voor de betere merken, ook al is het duurder maar ze gaan wel langer mee.

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 12:51

Ilsemarie schreef:
@fairytail: ah zo oké!
Hoe er zolang mee doen? Regelmatig wassen en laten rusten. Ik draag hem nooit meer dan 2 dagen achter elkaar. Meestal elke dag een andere aan en na een paar keer dragen wassen. Ze moeten na een dag dragen ook rusten dan behouden ze hun vorm goed. Na het wassen een gaatje losser dan de keer erop enzo. (ik heb er nu aardig was dus kan veel wisselen)
Heb 2bh's (mijn eerste in 70E toen ik nét 70E had) en die heb ik denk ik al wel 3 jaar en in het begin dagelijks gedragen omdat ik toen maar 1 passende had, die zijn echt helemaal op en kan ik niet meer aan helaas...

Zal het eens gaan proberen heb net 2 nieuwe besteld.
Ik draag mijn bh's vaak een paar dagen en dan was ik ze. Heb er ook niet zoveel die fijn zitten en vergeet vaak te wisselen.
Dat een BH moet rusten heb ik nog nooit gehoord, mag ik vragen waar je dat vandaan hebt?

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 12:54

ik zou het niet weten... van m'n moeder... en ook wel uit de winkel volgens mij. Als je er twee hebt gewoon om en om en dan is 1 keer in de week wassen wel prima denk ik! (hangt er ook vanaf hoe intensief je bezig bent enzo natuurlijk).
Nou als je hem om hebt staat er wel druk op natuurlijk, op de stof, omdat het strak/stevig moet zitten. Dan rekt de boel wat uit, en als je hem dan een dag laat rusten heeft de stof weer tijd om weer te "krimpen", snap je beetje wat ik bedoel? (is lastig uitleggen :P ) ipv dat hij uitgerekt blijft en je hem nog verder uitrekt, en dan worden ze toch wel snel wijd en slapper (vooral het elastiek).

Ik vind m'n bh's ookf ijner zitten als ik elke dag een ander aan doe (of met 2 om en om zou dragen) dan zit hij steviger en niet zo slap.

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 12:56

heb ik ook al gehoord hoor van verkopers fairytale,
de warmte moet uit de 'microvezels' (toch :+ )

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 12:58

Ik ga me er dit keer eens aan houden. Nou zijn er een aantal nog wel goed van 1 jaar oud maar die zijn te groot :))

Ik ben wel iemand die intensief bezig is dus misschien dat ze het daarom inderdaad minder lang volhouden. Ik fiets en wandel veel en doe daarnaast veel werk in het veld voor mijn studie.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 13:02

dan hebben je bh's het ook zwaarder denk ik (meer vocht enzo ook) dus denk dat als je dan om de dag wisselt en ze 1 of 2 keer per week wast dat ze het dan langer vol houden of in ieder geval in die tijd dat ze het volhouden beter in vorm blijven. (misschien anders als deze 2 goed bevallen gewoon nog een keer dezelfde bestellen?)

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 13:04

Ik heb heel vaak dezelfde modellen :))
Die ik nu heb besteld is ook een die ik al heb maar die te groot is geworden. En de ander is een strapless voor een bruiloft die ik binnenkort heb. En hoop op de pasdag dat de 3 die ik heb gezien passen dan heb ik 4 bh's erbij :D

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 13:05

oooooh dan komt het helemaal goed ;)

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 13:07

Zal mijn kast is uitpluizen en kijken of er nog wat nieuws/goede staat bij zit wat voor jullie wellicht wat is.

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 13:25

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 13:27

ooh de avero! dat was m'n eerste, die is wel fijn, ik had 'm in 't wit gewoon. maar die is dus echt opper dan op. hmm... hoelang heb je hem gedragen? hoeveel wil je er nog voor hebben?

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 13:30

Ik heb hele fijne BH's gevonden bij de Livera. Gewoon Livera eigen merk, eigenlijk zijn ze strapless maar ik draag ze gewoon met bandjes. Mooie pasvorm en zitten hartstikke fijn! (met mijn 80E)

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 13:30

Ilsemarie schreef:
ooh de avero! dat was m'n eerste, die is wel fijn, ik had 'm in 't wit gewoon. maar die is dus echt opper dan op. hmm... hoelang heb je hem gedragen? hoeveel wil je er nog voor hebben?

pff, toch zeker wel een jaar, misschien 2

ik hoef er niet perse wat voor te hebben want hij heeft zag ik net wel een paar slijtageplekjes (voornamelijk die anrislipribbeltjes op de rug, zijn op paar plekken 'gebroken') maar hij zit nog stevig :)
laten we zeggen, voor eer reep chocola oid mag je m op komen halen :D

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 13:32

is dat toevallig deze? http://www.livera.nl/collectie/Lingerie ... essBH22,95
Die heb ik idd gekocht als strapless en die zit hartstikke goed ja! ook door die gaasjes in de cups aan de zijkant... en strak joh, pff, echt fijn wel! :D

@rintah; ik stuur je even een pb! ik weet denk ik wel iets goeds ;) ik maak namelijk sieraden met paardenhaar :D
Laatst bijgewerkt door Ilsemarie op 24-05-10 13:41, in het totaal 1 keer bewerkt