Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kaatje89 schreef:Cath_16, is er geen mogelijkheid dat wanneer een 75E verder goed zit, dat je hem dan wat laat innemen? Ik kon ook nooit wat in 70G vinden, en vaak begint het pas vanaf 75.. Ging ik even naar m'n oma en zat ie wel goed
Ilsemarie schreef:@fairytail: ah zo oké!
Hoe er zolang mee doen? Regelmatig wassen en laten rusten. Ik draag hem nooit meer dan 2 dagen achter elkaar. Meestal elke dag een andere aan en na een paar keer dragen wassen. Ze moeten na een dag dragen ook rusten dan behouden ze hun vorm goed. Na het wassen een gaatje losser dan de keer erop enzo. (ik heb er nu aardig was dus kan veel wisselen)
Heb 2bh's (mijn eerste in 70E toen ik nét 70E had) en die heb ik denk ik al wel 3 jaar en in het begin dagelijks gedragen omdat ik toen maar 1 passende had, die zijn echt helemaal op en kan ik niet meer aan helaas...
Ilsemarie schreef:ooh de avero! dat was m'n eerste, die is wel fijn, ik had 'm in 't wit gewoon. maar die is dus echt opper dan op. hmm... hoelang heb je hem gedragen? hoeveel wil je er nog voor hebben?