Zo Chendo, dat is ook een behoorlijke lijst......
Maar je weet nu idd wat je mankeert.
Glossi dat van je armen en benen die tintelingen, dat klinkt alsof er een paar wervels in je rug niet goed zitten.
Als ik tintelende benen of armen heb, dan weet ik dat er een paar wervels scheef staan en maak ik eenafspraak met de manuele therapeut. Dieloopt rustig mijn wervels af en dan blijken er idd eenaantal scheef te staan en zet ze ze heel rustig weer terug en dan ben ik ook gelijk de tintelingen kwijt.
Ja darmen spreek me er niet van. Ik lijk wel een grote luchtbel, echt niet normaal. Zit nu in de Öh..ik moet een sch.eet laten en ik weet dat het keihard gaat knallen,maar er staan allemaal mensen in de buurt, maar mijn buik ontploft....fase
. Ik heb mijn partner zijn hand op mijn buik laten leggen zodat hij kon voelen hoe het te keer gaat, hij schrok ervan. De luchtbellen in mijn darmen duwen mijn huid gewoon omhoog, dat voelde hij ook.
En weer gigantische misselijkmakende pijn. Heb ik 2.5 jaar niet zo erg gehad, liep bij een Ostheopaat en daar hebikveel baat bij gehad voor mijn enorme buikpijn, waar ik bijna van mijn stokje van ging iedere keer en letterlijk sterretjes zag en het koude zweet me uitbrak. Hij heeft me toen heel goed geholpen, duurde wel een jaar, maar toen was ik er van af en nu begint het weer. Ga maar weer eens een afspraak maken.
Veronica..ja nu jullie het zeggen met hun mannenzender. Maar Veronica hoort bij de SBS-groep netals NET5 en daar zeggen ze weer van dat het de vrouwenzender is.
Nou, ik kijk heel graag op vrijdagavond naar Top Gear en ik ben toch echt een meisje
Laatst bijgewerkt door FeLaRe op 24-02-11 12:13, in het totaal 1 keer bewerkt