[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 21:21

wat ik tijdje geleden heb gelezen is dat piercings en tattoages gevaarlijker zijn voor mensen/jongeren met hartproblemen, omdat door beide er een grotere kans is dat door die wonden er bacteriën of iets dergelijks het lichaam kunnen binnendringen die dit hartprobleem kunnen verergeren. vlgs. mij is daar echt onderzoek naar gedaan en bewezen. (zeker weet ik het niet hoor).

op zich is het ook niet raar dat het aanbrengen van wonden of niet-lichaameigen spul in een lichaam aanbrengen risico met zich meebrengt Lachen

het zou me niets verbazen als over 15 jaar richtlijnen heel anders zijn en men naar anno 2008 kijkt van pff hoe konden ze het toen zo doen?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 21:25

Er zullen tegen dan ook alweer meer mogelijkheden zijn vermoed ik...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 21:29

daarom Ja

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 21:30

pharagirlke schreef:
Ik postte dit niet zozeer omdat ik dacht dat het gevaarlijk was. Maar omdat er op een ander forum waar ik ook zit ontzettend stom over gedaan word. Ik zelf denk nl dat de piercing helemaal niet zo schuldig is als ze hier naar voren laten komen. Eerder het verkeerde plaatsen of gewoon een heel andere wonde die de infectie veroorzaakt heeft. Maar ik wilde eens horen wat mensen met meer ervaringen met piercings er over te zeggen hadden... Lachen

Ik denk dat je het een beetje onderschat, een piercing is nu eenmaal een wonde waardoor bacteriën kunnen binnendringen. Zeker je tong is een heel goed doorbloed gebied waardoor de bacteriën makkelijk in je bloedbaan terecht komen en zo intern behoorlijke schade kunnen aanrichten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 21:30

Ik kwam weer eens wat raars tegen op het net: een G-spot piercing. Dacht met mijn clithood al een behoorlijk erotische genotspiercing te hebben maar het tegendeel is weer waar Tong uitsteken

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 21:45

Snoompje schreef:
Ik kwam weer eens wat raars tegen op het net: een G-spot piercing. Dacht met mijn clithood al een behoorlijk erotische genotspiercing te hebben maar het tegendeel is weer waar Tong uitsteken

Hoe zet je in godsnaam een G-spot piercing Nagelbijten / Gniffelen En heoveel kans heb je dat die eh... "uitscheurt" bij de daad als het een beetje ruw gaat Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 22:04

Geen idee, valt onder chirurgische ingrepen ofzo, en dat tweede vroeg ik me ook al heel hard af...
Een goede derde: het schijn enorm eh.. jah lekker te zijn Tong uitsteken

Anita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 23:14

WiskyBokjes schreef:
Dit is m :):)
Erg slechte foto maar oke :o

Waar heb je de vandaan als k vragen mag??

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 23:38

Snoompje schreef:
Geen idee, valt onder chirurgische ingrepen ofzo, en dat tweede vroeg ik me ook al heel hard af...
Een goede derde: het schijn enorm eh.. jah lekker te zijn Tong uitsteken

maar wat héb je er aan, ik bedoel, noch jij noch je vriend ziet het... Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 00:01

Tuurlijk, piercings neem je om er mee te showen pharagirlke... Kuch kuch.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 00:55

Anthea schreef:

he schat, slechte dag ofzo? Bijt jezelf een keer als je perse vlees wil eten (of wandel naar je koelkast Knipoog)

Ik snap echt niet wat je er aan hebt om zo'n ding in je G-spot te stoppen nee. Knipoog Wat zij wil hoor, maar ik zou er het nut niet van zien. En idd, als ik een piercing neem, en ik vind die heeeel erg mooi (anders neem ik hem niet) wil ik dat idd op zijn minst met 1 iemand kunnen delen.. Naverzorging lijkt me overigens ook al niet al te makkelijk Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 08:02

Geen slechte dag hoor, maar ik vind het nogal stom om te zeggen van euh. Ik kan 'm niet showen, dus zinloos.
Vind het ook nogal botte reactie naar mij toe, kom op zeg. Lachen

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 08:32

hey Lachen

ik heb een heel GROOT PROBLEEM.
ik ben dinsdag ziek geworden..
me tong werd dik maar nog wel ruimte tussen me piercing..

nu zit me tong als ware klem tussen me piercing!
heb ook geen ander staafje help wat moet ik nou doen Boos!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 09:24

_STS_Angels_ schreef:
hey Lachen

Iemand even vragen een langer staafje te halen. Als je ziek wordt is het altijd heel normaal dat je tong dikker wordt, houdt daar dus rekening mee. Staafje wat er nu in zit laten zitten is heel slecht.

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 10:49

pharagirlke ik en meerdere mensen hebben die piercings echt voor zichzelf. Er zijn maar heel weinig mensen die echt weten dat ik een navelpiercing heb Lachen

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 10:55

Lous schreef:
_STS_Angels_ schreef:
hey Lachen

Iemand even vragen een langer staafje te halen. Als je ziek wordt is het altijd heel normaal dat je tong dikker wordt, houdt daar dus rekening mee. Staafje wat er nu in zit laten zitten is heel slecht.

Piercings shop gaan pas om 12 uur open... hij is wel iets dunner maar nog niet veel ...

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 11:29

pharagirlke schreef:
Ik snap echt niet wat je er aan hebt om zo'n ding in je G-spot te stoppen nee. Knipoog Wat zij wil hoor, maar ik zou er het nut niet van zien. En idd, als ik een piercing neem, en ik vind die heeeel erg mooi (anders neem ik hem niet) wil ik dat idd op zijn minst met 1 iemand kunnen delen.. Naverzorging lijkt me overigens ook al niet al te makkelijk Clown

Uhm misschien voor extra stimulatie? Piercings hoeven geen nut te hebben, 2 piercings van mij hebben ook geen 'nut' maar ik heb ze toch. Over de naverzorging, geloof het of niet de vagina is een van de schoonste plekken en je hebt daar beneden minder kans op infecties door de zuurgraad in je vagina.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 11:31

Anthea schreef:

echt he, mijn tepel hangt de hele dag uit mn shirt, zodat iedereen kan kijken hoor ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 11:40

Huilen van het lachen

naja ik vind het zelf ook wel erg vergezocht maargoed. smaken verschillen Haha!

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 12:12

Ik heb mijn piercings puur voor mezelf..ik ga ze niet laten zetten om er mee te lopen pronken of wat dan ook...dat is de meest foute reden om een piercing te laten zetten vind ik.

En wat die G-spot piercing betreft....Lijkt me een lastige om als piercings zijnde te zetten.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 13:51

Dat is jullie mening, als ik mijn piercing heb wil ik mijn happy zijn delen met andere mensen. Maar je kan toch moeilijk thuis komen en zeggen "he moeders! Ik heb een G-spot piercing! Yeah!" Clown Ik denk sowieso dat zelfs mensen met piercings even vreemd kijken als je daar mee aan komt zetten op een forum oid. Da's ieder zijn eigen manier van er op reageren. Knipoog Ik heb mijn piercing(s) ook voor mezelf, voel me kaal zonder mijn helixen en ik denk dat ik me zelfs al kaal zou voelen zonder mijn navelpiercing. Maar heb hem toch heel trots geshowed aan broer/schoonzusje Knipoog

Van mijn klas weet overigens ook niemand dat ik em heb Clown Dus het is niet zo dat ik heel trots met mijn bloes omhoog door het stad loop Haha! Maar ik zie het nut niet van een G-spot piercing omdat je het simpelweg met niemand kan delen. Wat heb je aan vreugde en trotsheid enz als er niemand is waarmee je het kan delen? Maar misschien ben ik daar gewoon ouderwets in Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 13:56

lastig om te laten zetten ja, ik vond er wat info over en dan wel dat er eerst een of ander spul in gespoten wordt zodattie groter is (alleen dat klinkt al pijnlijk) Ik zei ook al dat het onder chirurgische ingrepen viel, dus geen werk voor een piercer lijkt mij Lachen
En inderdaad, hij is voor het genot. En nee, ik wil er géén (kwam het tegen en vroeg me af of jullie het kenden) Beetje stom inderdaad dat als je hem niet kan zien, hij niet nuttig is... Loop ook niet de hele dag met m'n broek op mijn knieën rond omdat iedereen mijn clithood moet zien, zou wat zijn zeg Tong uitsteken
Heb er daarintegen wel veel plezier van haha Haha!
Maar misschien ook weer een kwestie van smaak.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 14:06

Ja oke, maar dat plezier kan je dan wel weer delen met je vriend he Snoompje. Lachen

Bij een clithood kan ik me het dan wel weer voorstellen dat mensen dat laten zetten. Maar een G-spot piercing? Haha! Las idd dat het een chirurgische ingreep was en dat zal ook wel meespelen Clown ben daar als de dood voor Clown

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 16:02

Hmmmm, lijkt me eigenlijk niet zo lekker om te zetten/hebben... Scheve mond Maar ieder zn smaak! Tong uitsteken

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 16:27

pharagirlke schreef:
Ja oke, maar dat plezier kan je dan wel weer delen met je vriend he Snoompje. Lachen

Bij een clithood kan ik me het dan wel weer voorstellen dat mensen dat laten zetten. Maar een G-spot piercing? Haha! Las idd dat het een chirurgische ingreep was en dat zal ook wel meespelen Clown ben daar als de dood voor Clown

wat is het verschil met een gspot piercing en een clithood? beide kan je vriend toch zien?
sorry maar vind je opmerkingen erg raar en geen goede argumenten.

anyway ben ik wel benieuwd hoe die gezet word, aangezien de gemiddelde man niet eens de G-spot kan vinden ROFL