Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
daijano schreef:Thanks Pw zulke woorden helpen me wat meer om even pas op de plaats te zetten!
Ik ben wel van plan een brief te schrijven aan beiden hoe ik me voel en wat er inme omgaat. Hoop niet echt op een verzoening daarvoor zit het te diep, maar ik wil ervan af!
Ik ga nu even mediteren en naar bed.
Super dank voor jullie steun!

. Zat achter de computer en voelde me niet goed worden, daarna kwam de paniek weer. Het was maar een halve aanval maar het is zo lang geleden dat het me wel zwaar tegenviel. Ben gisteren een hele dag aan het werk thuis geweest met mn vriend en dat was misschien toch even teveel van het goede. Dan nog de spanningsfactoren : paard, werk, vertrek van mn vriend. Slapen ging dus ook erg slecht. Heb dus maar besloten om vandaag thuis te blijven, we zouden dingen voor zn uitzending gaan regelen, wel jammer want ik ben het liefste zoveel mogelijk bij hem maar denk dat dat even het beste is. ff geen puf om op te reageren maar in ieder geval sterkte allemaal, ik lees en leef met jullie mee.
Ik baal heel hard met jullie mee dat het allemaal weer een beetje neerwaarts gaatn. Ik zou jullie het liefst uitnodigen voor een bakkie thee met veel koekjes! 
Hele discussie, ik was een watje, ik moest me niet zo aanstellen, iedereen doet het dus waarom ik niet... Man ik zat al bijna in de auto te janken bij het idee dat ik verplicht iets zou moeten doen wat compleet mijn grenzen overschrijdt. Echt no way gewoon. Hij schrok van mijn heftige reactie, heb daar later ook wel mn excuses voor aangeboden. Maar heb er wel bijgezegd dat ik niks MOET, en dat ik zulke dingen momenteel heel kwetsend vind om te horen 
Wat een stress en spanningen bij jullie weer
Hoop dat het in de loop van de dag weer beetje beter gaat?
Ik heb *klopt af, heeeel erg geluk met mijn vent. Hij heeft SUPER veel geduld met me, en dat is ook wel nodig ben in bang 
Hij heeft me ten huwelijk gevraagd
Bedoel, voor jou is het niet makkelijk, maar voor hem ook niet
Maar neemt niet weg dat ie zoiets niet tegen je moet zeggen 
Ik wil wel graag met mn dikke buik trouwen

wat vervelend dat het zo moest gaan, je hebt het nu in ieder geval achter de rug en je paardjes staan goed. Dat is toch een beetje positief aan dit geheel maar ik snap dat je je zwaar stinkmodder voelt, sterkte.
misschien kun je de dingen die je toch nog wilt vragen via de email doen of telefoon? Fijn dat je niet meer naar je werk hoeft, ik had dit toen zelf ook. Moest er eerst wel aanwennen want ik wilde graag maar het was wel de beste oplossing anders was ik toch misschien weer te vroeg gaan proberen, het gaf me wel rust.