Ik ga weer even sparen dan

Oh en hoe lang heb je ze dan?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ShirleyM schreef:Ja dat weet ik, de vorige keer had ik het door extensioncentre laten doen en toen was ik ook over de 300 euro kwijt.
ShirleyM schreef:Ja bij mij werd het toen ook geverft en kwamen ze ze er ook weer uit halen.
Ik was er zeer tevreden mee, goede service en ze bleven bij mij wel lang mooi. Weinig klitten ook.
Het heeft er bij mij 4 maanden ingezeten maar toen waren ze er al zo ver uit gegroeit dat je ze zag zitten....
ShirleyM schreef:Citaat:Jammer dat je zo ver woont, anders had je toch wat goedkoper uit geweest! Met t zelfde haar als op die siteDat haar heb ik dus ook..
Wat kost het bij jou als ik vragen mag? Bij mij zijn ze er nu een maand uit maar mis ze wel heel erg
BeautyEmily schreef:ShirleyM schreef:Ja bij mij werd het toen ook geverft en kwamen ze ze er ook weer uit halen.
Ik was er zeer tevreden mee, goede service en ze bleven bij mij wel lang mooi. Weinig klitten ook.
Het heeft er bij mij 4 maanden ingezeten maar toen waren ze er al zo ver uit gegroeit dat je ze zag zitten....
Dat is vrij normaal toch 4 maanden? Iemand in dit topic (kan even niet meer op de naam komen) had ze er 7 maanden in zitten!
Dan groeit je haar denk ik snel en was je eigen haar niet afgebroken toen ze eruit waren?
BeautyEmily schreef:Had ik die rot clip ins nou maar niet gekocht![]()
Dan had ik nu extensions kunnen hebben..CtjeLief schreef:ik heb gisteren mn microrings weer terug om laten zetten naar waxjes! Voelt toch echt een stuk steviger en lekkerder!
Kun je niet een keer een foto maken?
Asjemenou_ schreef:Was jij gister op indoor brabant?!