[Centraal] Het piercingtopic, deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bestek

Re: [Centraal] Het piercingtopic, deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 13:58

BellyBel schreef:
Dieuwke1989 schreef:
Kan met gemak, mijn navel heeft nog minder zo'n 'overhangend' velletje waar de piercing doorheen moet en ik heb hem nu 3-en-een-halve week.

Beetje een onbeleefde vraag Bloos maar heb jij toevallig een foto van je navel piercing? Bloos

Afbeelding

Doordat ik niet zo'n velletje heb is de piercing best diep geschoten en zie je alleen de twee bolletjes, en geen hangend staafje. Het bultje dat ik in mn navel heb zitten heb ik niet echt last van, hij duwt mn piercing niet naar buiten ofzo. Ik kan niet echt een foto vinden van mijn navel zonder piercing, dus hoop dat het een beetje duidelijk is Lachen .

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 14:33

PrinCessRomy schreef:
Barmat schreef:
Kan beiden zijn, maar pus is vaak wat groenig of juist wat meer roze, als er bloed bij zit.
(lekker gesprek hebben we hier) Haha!

Als je achter je piercing duwt, komt er dan ook wat uit? Dan is het namelijk pus. Het wondvocht wat ik nu heb bij mijn net gezertte piercing, is wat meer doorzichtiger, en ziet er niet echt vies uit. Bovendien lijkt mij wondvocht na 6 maanden wat overdreven lang, maar ik kan het mis hebben.

Maar let dus wel op met je echo-putje (ja, zo noem ik het altijd maar) dat je ook goed IN je navel droogt, met een wattenstaafje doe ik dat altijd. Zelfs zonder piercing al belangrijk.

Mn onderste navelpiercing heb ik al een jaar en 2 maanden, nog steeds beetje pus/soms wondvocht, bijna niet meer maar bij de 9 maanden toen afentoe nog steeds veel pus/wondvocht. (pus vaker)

Echt waar? Dat is lang! had ik toch niet gedacht dat dit kon, ik bedoel - EENS moet het toch genezen zijn?

draverr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 14:45

Nog 1 nachtje Haha!

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 14:54

draverr schreef:
Nog 1 nachtje Haha!

oeoeoeoeoeoe... *tromgeroffel*

marleenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 15:02

draverr schreef:
Nog 1 nachtje Haha!

Spannend Cool Lijkt me wel pijnlijk Sigaar

BellyBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 17:39

Dieuwke1989 schreef:
Afbeelding

Doordat ik niet zo'n velletje heb is de piercing best diep geschoten en zie je alleen de twee bolletjes, en geen hangend staafje. Het bultje dat ik in mn navel heb zitten heb ik niet echt last van, hij duwt mn piercing niet naar buiten ofzo. Ik kan niet echt een foto vinden van mijn navel zonder piercing, dus hoop dat het een beetje duidelijk is Lachen .

Gaaf!! Haha!
En je ziet het bobbeltje niet eens!! *LOL* vindt het zo op de foto zelfs iets mooier dat je niets of weinig van het staafje ziet Knipoog.

------------------------------------------------------------------------

Ik was vandaag ook zo bij die shop (www.tattoo-art.nl) en ik zo vragen naar wat informatie etc. gaf hij me een folder mee etc. en toen sprak ik ook een meisje die een navel piercing had gezet bij hem en hij had zo gevraagd: "Ben je gespannen?" zij had geantwoord: "Ja, best wel eigenlijk"
toen zei hij: "Nou ontspan dan maar even" dus zij dat doen, en hun beetje praten enzo
toen zei hij in een keer: "Je kunt weg hoor"
zij zo: "Waat?"
Hij zo: "Ja je piercing zit erin?"
Zij kijken, "O geweldig danku!"
{Ze had er dus helemaal niks van gevoeld Tong uitsteken}

En dat vind ik dus wel weer goed van deze man, hij stelt je gerust en probeert je zo min mogelijk pijn te laten lijden (hoor dit soort verhalen van meer).

Pauke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 17:42

ik zou er ok wel graga ene willen alleen heb ik nog een bobbeltje ofzoiets in mijn navel waardoor ze me de vorige keer aanraadde om er nog even mee te wachtern, volgens mij is het nu ook al wat minder hoor.
maja, ik turn nogal fanatiek en ben dan bang dat dat nogal pijn gaat doen of uitscheurt, en tussen de wedstrijden door gata dta ook niet al te makkelijk, dus misschien als het wat rustiger is enzo
naja komt vast wel ook denk ik Lachen

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 18:32

ik vind een navel piercing onder echt gaaf Haha!

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 22:22

onder lijkt me erg onhandig met je rijbroek.

Marjet90

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 23:15

Gister was ik even langs de piercingshop gegaan omdat ik mijn clip-in balletje van mijn piercing niet meer los kon krijgen Tong uitsteken (ik heb een traguspiercing)Dus ik vraag de piercer (die mij ook gepierced had) of hij hem even los wilt maken. Nadat hij een beetje chagarijnig mijn piercing los had gemaakt, wilde ik mijn staafje in doen, maar de piercer hield z'n hand op van: Kom maar, ik doe het wel even snel.
Hij heeft er 5 min over gedaan en het deed zeer!!!! Ik wilde bijna vragen of hij alsjeblieft op kon houden. Ik heb mijn piercing nu een half jaar, ik heb er nooit last van gehad!! Ik voel niks bij het verwisselen etc. Maar hij deed het zo ruw!! Mijn piercing is nu nog steeds rood en gevoelig.. :S (en hij is nog wel piercer!)
Daar ga ik dus ook nooit meer heen.. Tong uitsteken

BellyBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 08:22

Groot gelijk jetjuh! {waar woon je?, anders kun je even langs tattoo's in Nijverdal gaan dat is echt een hele goede piercer en enkele bn'ers hebben daar ook wel een tattoo of piercing laten zetten *LOL* en dat in ons kleine dorpje Haha! hij staat iig heel goed bekend en doet het ook heel voorzichtig}

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 08:27

Babybell, dat is juist fijn he, dat ze je gerust stellen Ja Dat geeft een fijner gevoel dan dat ze zo ruw zijn, zoals hierboven gezegd wordt.... ik had er toch wel wat van gezegd Jetjuh, zo'n piercer moet altijd rustig en voorzichtig zijn!
Heb je al besloten wat je gaat doen Babybell?

draverr

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 08:28

Nou laatste keer dat ik even kom kijken hier voor vandaag!!! Denken jullie aan me om 20.00 uur vanavond Haha!!!!!!!!

BellyBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 08:30

Barmat: het is trouwens BellyBel en geen BabyBell Tong uitsteken
Maar ik wil dus heel graag een piercing, navel. En voor mij heb ik gezegd: Doen! Alleen tja me ouders, die weten het nog niet Boos!

Ja we denken aan je draverr! *LOL* Veel succes hè? Haha!

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 08:40

*proest* sorry Bellybell.... selectieve dislectie heet dat geloof ik (ik zie wel vaker dingen die er niet zijn) Tong uitsteken

Go Draverr, go draverr!!! Zal aan je denken! Ja

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 11:04

Onder in je navel ? Oud vriendin van me had ook onder navel alleen dan niet van boven naar beneden maar horizontaal. Was meteen gaan ontsteken enzo heeft ze eruit moeten halen.

Heb vorige week neuspiercing laten zetten hoelang mag je dan niet zwemmen ?

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 11:15

milo schreef:

Pling je hebt ook heuprijbroeken,,
Hoewel,, mijn rijbroek ook geen heupbroek is en hun toch echt niet op me navel komt hoor Nagelbijten / Gniffelen

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 11:16

Djaleesa schreef:
Onder in je navel ? Oud vriendin van me had ook onder navel alleen dan niet van boven naar beneden maar horizontaal. Was meteen gaan ontsteken enzo heeft ze eruit moeten halen.

Heb vorige week neuspiercing laten zetten hoelang mag je dan niet zwemmen ?

gewoon zwemmen maar niet onderwater met je hoofd... Pling

Je mag altijd gewoon zwemmen met je piercing ongeveer een halfuurtje en dan een halfuurtje rust,,
een uur er in, een uur rust,,,
zeiden ze tegen mij....

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 11:40

Hmm oke, nouja doe gewoon voorzichtig aan Tong uitsteken

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 11:51

Moirsa schreef:
milo schreef:

Hoewel,, mijn rijbroek ook geen heupbroek is en hun toch echt niet op me navel komt hoor Nagelbijten / Gniffelen

hmm.. dan heb ik vervelende rijbroeken. ik sla ze altijd om Lachen

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 12:13

ik heb ook een navelpiercing onder gehad, zat gewoon goed, kon alle rijbroeken dragen.
Alleen in het begin moet je goed uitkijken net zoals bij een gewone navelpiercing.

2 weken geleden heb ik hem eruit gehaald omdat ik hem zat was, heb hem nu boven laten zetten, vind dat veel mooier.
Knipoog

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 17:02

milo schreef:
Moirsa schreef:

hmm.. dan heb ik vervelende rijbroeken. ik sla ze altijd om Lachen

ik zie meerdere mensen met een omgeslagen rijbroek lopen ook zonder navelpiecing Huilen van het lachen
Ik denk; oo goh dat misschien wel lekker... nou,, uhm Clown allemaal rode striemen, grappig als je daarna gaat zwemmen en het wil der maar niet uit *LOL*

heb jij dat niet? Bloos!

BellyBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 19:30

Ik sla me rijbroek niet om Clown Maar als ik navel piercing neem, moet ik wel bij 1 roebroek hem omslaan Clown Die komt namelijk zelfs over me navel, best wa ver omdat ie eigenlijk nog ietwat te groot is Tong uitsteken

BellyBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 19:34

BTW me nieuwe schoenen, vond ze wel leuk voor de zomer (zitten ook witte veters bij, zijn van de nieuwe collectie.. woensdag binnen gekomen volgens mij? (tja hoe ik dat weet: Dankzij me stage *LOL* die helaas is afgelopen Verdrietig))

Afbeelding

Afbeelding

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 21:58

Daar is dit niet het juiste topic voor.. dit is voor Piercings niet om je schoenen te laten zien