poes schreef:Nou vrijdag is het zover: ik laat een mirena zetten. Wish me luck! Ik laat het 's morgens doen en moet dan gelijk door naar me werk, absoluut niet zoals ik het gepland hadMaar het kan niet 's avonds en ik kan van geen kanten verlof nemen... Nuja een dagje op mijn tanden bijten en dan kan ik zaterdag lekker thuis op de bank zitten.
Neem gewoon wat aspirines mee!!
Maar het kan niet 's avonds en ik kan van geen kanten verlof nemen... Nuja een dagje op mijn tanden bijten en dan kan ik zaterdag lekker thuis op de bank zitten.
)

). Voordelen: ik heb het gevoel dat mijn humeur wel iets beter was en ook qua libido vond ik het wel iets positiever. Nadelen: een onregelbare, toch wat onregelmatige cyclus die heftiger werd. Nu heb ik elke maand toch 1 dag écht pijn, voel ik me heel huilerig en wil ik alleen maar met een dekentje op de bank zitten (zoals vandaag dus, fijn als je dan moet werken). Bovendien is mijn huid sindsdien ook een ramp, zeker mijn rug
Die was vroeger helemaal egaal maar nu :'(
). 

Gynaecologe zei ook dat ik erg mazzel had en dat het echt makkelijk ging.
gister ook al....net alsof ik ongesteld moet worden maar dat kan helemaal niet want ik zit aan de pil. (moet nog een dikke week)