Ik wist toevallig dat die lijst op die site stond en kon 'm niet op de medinova site vinden!
Wordt het al spannender nu de operatiedatum dichterbij komt? Al voorbereidingen aan 't treffen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Petulan schreef:Ik ben gestart met de vitamine C & Arcina D6-druppels maar die zijn ranzig!!Verder heb ik boxershortjes voor de operatie gekocht en ook een lekker huispak. Verder niet echt veel boeiends.. Wat had jij allemaal meegenomen naar het ziekenhuis? Als een soort van checklist voor mij haha
?
Robijntjah schreef:Hadden jullie pillen van te voren?
Waarvoor dan??
romatjuh schreef:Weet niet hoe die methodes werken en weet ook niet welke bij mij is gedaan. Wat mij verteld is bij de kliniek is dat zij niet boven een e-cup opereren omdat er dan een groter risico aan verbonden is en zij de apparatuur daar niet voor hebben. Dus áls er dan iets gebeurd moet je eerst overgebracht worden naar een ziekenhuis en dat kost veel tijd. Als je bij het ziekenhuis geopereerd word hebben hun alles bij de hand mocht er wat mis gaan. Ook moet je bij een kliniek een contract ondertekenen dat mocht er wat mis gaan zij niet verantwoordelijk zijn. (weet niet of dit ook bij een ziekenhuis gebeurd?) Stond ook in dat contract dat hun geen IC of ietdergelijks hebben..
Kiim__x schreef:Ik zelf denk er ook aan om een borstverkleining te doen. Ben 17 jaar en heb cupmaat E/F.. Vaak last van me rug en kan geen leuke blouches, bikini's of beha's kopen.
Ik zie alleen erg op tegen de operatie en het herstel, ook ben ik nog erg jong en weet niet of het wel al mag.
Hoe is het jullie vergaan? Ben je er tevreden mee of had je het liever anders gehad. Heb je er erge littekens aan over gehouden? Alvast Bedankt
Citaat:Hey, ik wilde even reageren op de redenen dat je evt een operatie zou willen. Je rugklachten kunnen idd van je borsten komen, maar het niet vinden van passende kleding is geen reden voor vergoeding van de verzekering als je daar in aanmerking voor wilde komen. Je moet duidelijke lichamelijke klachten hebben wil je een vergoeding krijgen. Ik loop al 2 jaar met nek-schouder-rugpijn en daarom krijg ik de operatie vergoed.
Leeftijd maakt geloof ik niet uit, als jou houding en klachten voortkomen uit jou grote borsten mag dat zo ver ik weet. Ben je al een keer bij een huisarts of een fysiotherapeut geweest die jou klachten heeft gezien of behandeld?
Kiim__x schreef:Ik zelf denk er ook aan om een borstverkleining te doen. Ben 17 jaar en heb cupmaat E/F.. Vaak last van me rug en kan geen leuke blouches, bikini's of beha's kopen.
Petulan schreef:Mocht je huisarts 'moeilijk' doen of als je via een ziekenhuis moet, kan ik je ook de kliniek aanraden waar ik geopereerd wordt! En Lovely1 is daar ook geholpen. Kliniek Klein Rosendael in RozendaalSuperfijne mensen daar, heel duidelijk en alles wordt top voor je geregeld!
Moet je nagaan, ik moet nog 9 nachtjes wachten en ik ben al tevreden