[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kimdepim

Re: Het [Centrale] Piercing topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 11:53

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 14:30

Nou zeg wat ik nou meemaak Ik word vanmorgen heerlijk wakker, en meestal controleer ik meteen of al mijn piercings/ oorbellen er nog inzitten.. Maar om een of andere reden deed ik dat dit keer niet, en ik kom op mijn werk en ik begin lekker kamers schoon te maken. Ik loop langs de spiegel en ik zie gewoon dat in een van mijn oren mijn 3e ringetje eruit is ... En ik heb ook ALTIJD waar ik ook ga of sta een extra zakje met extra piercings bij me, en oorbellen, maar die had ik ook niet bij me. Maar bij mij groeien mijn oorbelgaatjes ENORM snel dicht dus ik dacht dat ik al te laat was.
Aangezien ik op mijn werk geen zichtbare piercings mag, plak ik mijn labret af, mijn septum doe ik een septum keeper in zodat er wel wat inzit maar het is niet te zien, en mijn neusbel ringetje doe ik in mijn zak en na het werken er weer in. Dus ik had tijdelijk mijn neusbel ringetje * heel klein haha * Maar in mijn oorbelgaatje gedaan, en jahoor hij was al soort van bijna dicht. Dus ik maar doordouwen .. toen zattie erin ging het beetje bloeden wawhhawa Echt heel stom, dat heb ik NOOIT! Ik had gelukkig wel mijn sterilon bij me wat ik ook altijd bij me heb, en heb er maar meteen wat overheen gedaan
Nou thuis mijn normale oorbel weer in en mijn neusringetje weer in mijn neus
Pfft.. wat een gedoe haha
Ik zou echt niet meer zonder mijn piercings/ oorbellen willen lopen Ze horen nu gewoon bij me.. Dus ik zou het ook echt niet kick vinden als er een zou dichtgroeien .. zou mij niet snel gebeuren maar toch

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 15:12

Haha wat een verhaal. Je plakt je labret af? Waarmee? *ziet nu iemand voor zich met een pleister over d'r labret

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 15:31

hahaha Nee gewoon met van dat hele licht witte gekleurde sticker agtich iets
Je doet het op een verbandje om vast te maken, het zit op een rolletje
Nee.. geen pleister

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 15:37

Voel je je dan niet belachelijk met zon sticker op je kin?

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 15:44

Ik heb een navelpiercing en twee tepelpiercings.

De navelpiercing en één tepelpiercing heb ik afgelopen maandag laten zetten. De andere tepelpiercing ruim 3 maanden geleden. Hiervoor heb ik ook al eens een navelpiercing gehad. Deze was verkeerd gezet (door een adertje heen) en is daardoor 10 maanden ontstoken geweest. Daarna nog moeten wachten tot het litteken een beetje weg was en nu dus opnieuw laten zetten. Heb er bijna geen last meer van alleen van mn tepelpiercing nog een beetje want die is aant vervellen door de koudspray. Maarja heb in mn navel een ringetje en door mn tepels staafjes.

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 16:26

Gerbenfroh schreef:
Voel je je dan niet belachelijk met zon sticker op je kin?

Hahaha nee joh
Als ik heel snel loop ziet niemand het * ben ik ook nog snel klaar met werken *

Maarem zodra ik klaar ben met werken doe ik al mijn normale piercings weer in en ga daarna pas naar buiten .. Anders voel ik me zoo kaal

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 19:06

ik heb dat ook wel eens als ik onder de douch sta.. dat ik ineens met het washandje achter mijn tepelpiercing blijf hangen, dat is ook errrûg pijnlijk moet ik zeggen
maar ik moet ook altijd mijn grote goude oorbellen inhebben anders ben ik in staat om nog naar huis te gaan om ze te halen (waar ik ook ben) en ik controleer ook elke ochtend mijn oorbellen

met mijn tragus heb ik soms wel eens, dat alsie 'snachts los gaat dat ik er dan wakker van word.. heel raar..

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 19:28

JA dat heb ik nou ook met mijn piercings !! Toen ik net mijn neuspiercing had laten zetten, was een staafje gewoon geschoten. Maar toen ik er de eerste avond mee ging slapen dacht ik nou die blijft wel zitten .. maar hij ging er toch uit dus ik 's nachts mijn bed uit Om dat ding er weer in te doen, en toen kwam ik 's nachts op het spontane idee dat ik er ook wel een plakker overheen kon doen, met het knopje er gewoon in zodat hij er zo minder snel uit zou gaan.. En jahoor het werkte

haha

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 19:42

Ik heb een neuspiercing.
Vanmorgen laten piercen, en k ben dr heeeeeeeel blij mee.

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 19:43

FOTO FOTO

Geen pijn he ?

Muizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 22:19

Vandaag crisis!
Het bolletje'(van ringetje) van m'n tepelpiercing was eraf Geen idee hoet het kan! Heb het er met veel gepiel weer op gekregen! Ik schrok me echt dood.
Het is nu wel beetje geiriteerd

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 22:22

Wel weer met gemak erop gedaan, en eerst het balletje ontsmet en toen er pas opgedaan? Want ook de balletjes raken je wond en moeten er echt schoon op.
Nu gewoon goed blijven schoonhouden hoor !!! Ik hoop voor je dat het niet nog zal gaan ontsteken / gevoelig zal gaan worden

Muizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 22:28

Zo rustig mogelijk erop gedaan, maar die dingen zijn echt vervelend! Heb het niet ontsmet...
Het voelt nu al weer rustig aan gelukkig! Ik hoop niet dat ik dit nog zal blijven merken

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 22:46

aam_mic schreef:
ik heb ook een navelpiercing, ik heb hem al sinds 11 december(7 a 8 maanden dus) maar k heb nog steeds me zweerpiercing in en er zit nu zo'n pus bubbel er naast heel raar..maar ik smeer er betadine op zodat het vuil er uit gaat helpt tot nu toe aardig goed de helft lijkt er al uit te zijn

Ik had ook zo´n bobbeltje ernaast toen ik een beter pasende piercing in had gedaan was het binnen 1 dag weg! Miss een tip want mijn gezette piercing was te groot waardoor hij teveel bewoog en dus dat bobbeltje kwam

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 09:13

@ Muizje: Een ringetje is ook wel makkelijker voor een tepelpiercing. Zie jeo ok niet zo door truitjes enzo heen

Oh en het is ook heel goed als je een ontstoken piercing hebt om in bad te gaan met Badedas en dan iedere dag Calendula erop te doen. Werkt echt goed.

Muizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 10:07

Nou.... Dat bolletje van dat ringetje zie je echt wel!!
Of ik let er gewoon teveel op (pa & ma mogen 't nog niet weten )

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 12:47

Ik bedoelde een staafje
Ben dom

En mijne mogen het ook niet weten hoor

bokkertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 21:20

hmmm voor degenen die ook een tongpiercing hebben...
ik heb gister 1 laten zetten, en volgens de piercer was wat vrij normaal wanneer lymfeklieren in de hals op gingen zetten enzo... maar ik voel me nu gewoon echt alsof er een fikse griep aan komt! hebben meer van jullie hier last van gehad??? was ik wel even benieuwd naar eigenlijk...

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 21:57

Helemaal geen last van gehad.. maar goed ik had ook 2 daagjes dikke tong.. en kon gewoon normaal eten enzo..

bokkertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 22:22

ja haha dikke tong heb ik nu ook... en eten gaat dus echt niet, maar goed, mag ik ook nog niet van de piercer...
maar goed, hopen dat ik snel weer een beetje fit ben

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 22:32

bokkertje schreef:
ja haha dikke tong heb ik nu ook... en eten gaat dus echt niet, maar goed, mag ik ook nog niet van de piercer...
maar goed, hopen dat ik snel weer een beetje fit ben

Wat?!?!?!?!?!?!?!

Mag je niet eten?????

bokkertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 11:20

ja mag wel eten, maar alleen vloeibaar, zodat er geen kruimels ed. in de wond kunnen komen... 3 dagen babyvoeding... haha... och ja... t gaat vandaag al een stuk beter... geen opgezette lymfeklieren meer enzo

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 11:39

rare piercer heb jij!!

aha ik mocht gewoon alles eten.. je hebt toch niet voor niets spul om mee te spoelen!
Heb nog nooit gehoord dat iemand niet gewoon mocht eten wat hij kon eten!

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 11:47

Ja dat vind ik ook een beetje vreemd .... Juist moet je zo snel mogelijk weer gaan eten. Je hebt idd niet voor niks dat spoelspul mee ....