Daphne__ schreef:Was gewoon bang dat ik maanden op bericht ga zitten wachten en ze dan zeggen, ja, je kreeg toch bericht dat je de afspraak via de site moet plannen...
Raad eens...

Dacht vanmiddag, even kijken of er misschien al iets staat in mijnIsala. Nou, dat was dus niet het geval. Toen ging ik toch nog even kijken bij waar ik zelf een afspraak kon inplannen..
En daar stond nu een hele rij waar ik uit kon kiezen. 13 Januari was de eerste mogelijkheid, dus natuurlijk die gekozen. En had dan nog keuze uit 3 artsen, dus maar even op google gekeken en eentje gekozen 
Gelukkig dus maar niet gewoon afgewacht tot April..
Ik ga nu wel naar de fysio, maar niet heel uitgebreid ofzo. 1x in de week ga ik daar heen, verder heb ik oefeningen voor thuis 
Hoop idd dat de tintelingen een teken zijn dat het juist weer wat beter gaat met m'n zenuwen. Als de pijn over gaat dan ben ik al ontzettend gelukkig, dat verdoofde is heel raar en onhandig, maar ook weer niet iets waardoor ik niet meer kan doen wat ik eerder graag deed.. M'n blauwe plekken doen ook geen pijn als ik er op duw, dat is best oke
Heb morgen een telefonische afspraak met m'n huisarts
Toch maar even bespreken. Al is een maand tot ik bij de Neuroloog terecht kan nu ook wel te overzien denk ik..
Bedankt voor jullie reacties weer. Ik vind het ook lang duren.. Vergeleken met voor de operatie gaat het wel echt beter, maargoed toen ging het ook wel echt heel slecht. Het is nu gewoon heel frustrerend dat ik me opzich heel goed voel, maar toch amper wat kan..