Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dooortje schreef:Sorry ik las het verkeerd! Dan is 4 week wel erg lang idd..
Ik heb geen medicatie gehad, de verloskundige heeft mij ook niet doorgestuurd naar de gynaecoloog. Ze zei dat ze wil afwachten of mijn lichaam het zelf nog afstoot, maar dat gebeurt nog niet haha. Ik heb woensdag een telefonische afspraak, dan hoor ik wel wanneer ik weer moet komen denk ik?
linn1502 schreef:Lau schreef:Prikken gaat weer beter dus dat is fijn. Morgen weer echo om te kijken wat er is veranderd.
En lau, inmiddels je echo gehad ?
Primavera schreef:Wat creatief Jasia, mooi gedaan! Succes komende week.
Lau wat naar van vanmiddag zeg. Zo wil je ook niet behandeld worden. Dat mag je ook gerust aangeven he! Succes donderdag!
Hier normaal morgen ergens ovulatie en dan weer op t wachtbankje. Hoop dat de koorts van mijn vriend van vorige week geen invloed gaat hebben maar vrees er een beetje voor. Hebben het al wel weer een aantal x gezellig kunnen maken en vanavond en morgen ook nog wel maar toch... Ze zeggen altijd dat koorts niet goed is :/
Heb as donderdag een massage en een voetreflex behandeling opstaan. Even lekker lekker ontspannen.
Verder is vandaag de hond chemisch gecastreerd dus fingers crossed dat die iets rustiger in z'n kopppie gaat worden komende tijd