Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
misami schreef:Misschien vreemde vraag, wat zijn goede eiwitten behalve vlees?
Ik vind het lastig wat allemaal wel goed is. Er zijn veel tegenstrijdigheden in de diëten ...de een mag wel, de ander niet..
Informatie van project gezond vind ik nuttig..
Mijn “verslaving” is overeten, teveel ineens. Dat gevoel van te vol zitten vind ik prettig. Daar komt denk ik mijn “honger” gevoel vandaan.
Genoeg drinken is lastig hoor.. ik weet dat ik meer moet drinken..
Vliendertje schreef:Ei, kipfilet, kwark, protein toetjes, cottage cheese (mengen met bijv eisalade of kipsalade uit de winkel. Dan bevat het minder kcal maar verliest de smaak niet).
Ik heb bijv gister geluncht met een Volkoren broodje, besmeerd met cottage cheese +zout, gekookt ei, komkommer, gerookte kipfilet en wat rucola. Voller kan niet![]()
En bijv zelf gemaakte tomaten soep vult ook goed, weinig kcal!
Ik haal mijn tips weg bij bijv loseweightwen & lot Beukers op Instagram!
Ik drink 1,5 tot 2 liter water. (Of thee).
Moestuin schreef:Vliendertje schreef:Ei, kipfilet, kwark, protein toetjes, cottage cheese (mengen met bijv eisalade of kipsalade uit de winkel. Dan bevat het minder kcal maar verliest de smaak niet).
Ik heb bijv gister geluncht met een Volkoren broodje, besmeerd met cottage cheese +zout, gekookt ei, komkommer, gerookte kipfilet en wat rucola. Voller kan niet![]()
En bijv zelf gemaakte tomaten soep vult ook goed, weinig kcal!
Ik haal mijn tips weg bij bijv loseweightwen & lot Beukers op Instagram!
Ik drink 1,5 tot 2 liter water. (Of thee).
Ik volg loseweightwen ook! Heb mij echt moeten beheersen om geen Belicio te bestellenDoe je ook mee met de 8 weken challenge?
Naam - Streefdoel - Progressie
DideH - 9 kg - 0 kg
Renee1991 - 10 kg - 0 kg
Moestuin - 40 kg - 0 kg
Citaat:Naam - Streefdoel - Progressie
DideH - 9 kg - 0 kg
Renee1991 - 10 kg - 0 kg
Moestuin - 40 kg - 0 kg
xPearl - 15 kg - 0 kg
Vliendertje schreef:Moestuin schreef:
Ik volg loseweightwen ook! Heb mij echt moeten beheersen om geen Belicio te bestellenDoe je ook mee met de 8 weken challenge?
Naam - Streefdoel - Progressie
DideH - 9 kg - 0 kg
Renee1991 - 10 kg - 0 kg
Moestuin - 40 kg - 0 kg
Oh ja verschrikkelijk!![]()
Ze is echt een tof mens. Ik doe niet mee met de 8 weken challenge, want mijn summer body is er dan echt nog nietdan moet er nog wel 30 kilo af geloof ik
![]()
Ik ben al van 128 naar 103 kg gegaan. (Even besef dat dit 25 kilo is ipv 20)
Ik heb dus ook geen streef-doel. Dat vind ik heel moeilijk! Ik ga gewoon door tot ik mij prettig voel, ofzo…
Onder de 100 zou ik nu al heel tof vinden
Citaat:Naam - Streefdoel - Progressie
DideH - 9 kg - 0 kg
Renee1991 - 10 kg - 0 kg
Moestuin - 40 kg - 0 kg
xPearl - 15 kg - 0 kg
Zerena - 40 kg - 0 kg
Wescha schreef:Ik lees ook graag mee: er zou ongeveer tussen de 15 a 20 kilo af moeten. Weet alleen nog niet hoe