Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:[ [url=m/RB2rVe.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dan zijn er mensen die moeilijk doen over 3 vaccinaties
Top Zebrastreep! Goed dat je het gedaan hebt
Zebrastreep schreef:Ik begin mij al iets minder te voelen beetje alsof ik koorts heb en heb het lekker warm zeg maar. Wel even wat huishoudelijke taken gedaan om mijn lijf even in beweging te houden arm doet ook wat zeer maar eigenlijk heb ik daar ook de hele week al last van. En voel me af en toe ook wat misselijk.
Helpt niet echt mee dat ik al hooikoortsklachten heb.
Siesjuh schreef:Zebrastreep schreef:Ik begin mij al iets minder te voelen beetje alsof ik koorts heb en heb het lekker warm zeg maar. Wel even wat huishoudelijke taken gedaan om mijn lijf even in beweging te houden arm doet ook wat zeer maar eigenlijk heb ik daar ook de hele week al last van. En voel me af en toe ook wat misselijk.
Geniet nog maar even van het warme...daarna krijg je het waarschijnlijk steenkoud![]()
Lekker rustig aan doen, lekker op de bank, kop thee erbij, je lekker laten verzorgen...echt, gebruik de tijd
Siesjuh schreef:Zebrastreep schreef:Ik begin mij al iets minder te voelen beetje alsof ik koorts heb en heb het lekker warm zeg maar. Wel even wat huishoudelijke taken gedaan om mijn lijf even in beweging te houden arm doet ook wat zeer maar eigenlijk heb ik daar ook de hele week al last van. En voel me af en toe ook wat misselijk.
Geniet nog maar even van het warme...daarna krijg je het waarschijnlijk steenkoud![]()
Lekker rustig aan doen, lekker op de bank, kop thee erbij, je lekker laten verzorgen...echt, gebruik de tijd
Firelight schreef:Hier gisteren de booster gehad (Moderna) en geen enkele bijwerking.