Gevaccineerden op bokt ?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-21 21:46

iirrssjjee schreef:
Cowboy55 schreef:
Maat van me heeft vanmiddag zijn 2e vaccinatie gehad maar is onderweg naar huis terug gereden naar de vaccinatie plek. Zijn 5G chip sloot niet aan bij zijn navigatiesysteem. Ze hebben hem ter plekke gereset gelukkig.

:Y) :+
Werkte hij nu wel?

Yup +:)+

AmyII

Re: Gevaccineerden op bokt ?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 10:52

Gister de tweede gehad en waar ik na de eerste alleen wat stijf was in mijn arm voel ik me vandaag toch niet echt helemaal tof. Niks ernstigs maar ‘gewoon’ wat lichte klachten als een ietsje verstopte neus, klein beetje hoofdpijn, moe, heeel, heeeeel erg onrustig geslapen, kortom: gewoon niet helemaal lekker.

Monte_Cristo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 11:09

Afgelopen zondag mijn tweede moderna gehad. Zondag had ik nergens last van. Gisterenochtend wakker geworden met een stijve pijnlijke arm en tot nu toe verder geen klachten gehad. Mijn arm doet nu nog een beetje pijn dus ik ben blij

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 13:41

Nou, ik ben mijn bed maar weer ingekropen :+ als ik heel stil zit/ lig gaat het wel met me, alleen heb ik last van ‘koud zweet’. Iets verhoging, en een algeheel blegh gevoel.

Maar, als dit alles is, dan 100x liever dit dan Covid.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 17:04

Vandaag mijn tweede Pfizer gekregen, kijken wat deze gaat doen. Bij de eerste helemaal geen klachten gehad.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 17:05

Mijn vriend is maandag voor de tweede gegaan. Weer fluitend erdoor. Ik mag donderdag :)

cam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 17:57

Vandaag gebeld om een afspraak te maken voor mijn tweede enting.
Na AZ ga ik nu voor Pfizer.
En ik kan morgen al terug. Echt super blij.

Hopelijk niet te ziek na de enting. Moet donderdag en vrijdag werken. ;(

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 08:56

Weer nieuws over janssen. Beschermt tot 5 x minder tegen de delta variant. Advies is een booster. Nu heb ik janssen en wil ik het niet nog een keer hebben. Ik zou wel pfizer willen, maar eerst wat meer data over deze combinatie. Een kennis heeft na janssen (door zorginstelling geprikt) zich laten vaccineren met pfizer (door ggd en op basis van leeftijdsgroep). Niemand heeft er wat van gezegd. Ben wel benieuwd wat er dan op je qr code staat en hoe dit geregistreerd wordt. Ik durf het voor de vakantie niet meer aan, straks staat die qr code op 1 prik pfizer terwijl ik janssen volledig heb gehad.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 09:19

hmmm, ik wil dan wel graag een pfizer :j

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 10:12

madeliefw schreef:
Weer nieuws over janssen. Beschermt tot 5 x minder tegen de delta variant. Advies is een booster. Nu heb ik janssen en wil ik het niet nog een keer hebben. Ik zou wel pfizer willen, maar eerst wat meer data over deze combinatie. Een kennis heeft na janssen (door zorginstelling geprikt) zich laten vaccineren met pfizer (door ggd en op basis van leeftijdsgroep). Niemand heeft er wat van gezegd. Ben wel benieuwd wat er dan op je qr code staat en hoe dit geregistreerd wordt. Ik durf het voor de vakantie niet meer aan, straks staat die qr code op 1 prik pfizer terwijl ik janssen volledig heb gehad.

Ik zal het wel verkeerd interpreteren, maar voor mij staat hier: ik maak me er zorgen over dat mijn vaccinatie niet voldoende bescherming biedt, maar ik doe nu niks want anders kan ik misschien niet op vakantie?!

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 10:27

Zondag mijn 2e Pfizer gehad en nog steeds niet helemaal fit. Vooral heel moe en een algeheel meh gevoel maar niet ziek genoeg om thuis te blijven.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 11:16

Ik was gisteren (2 dagen na vaccinatie) heel moe. Afgelopen nacht bijna 12 uur geslapen en nu nog vrij moe.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 13:35

Hier vertelde iemand laatst over dat de menstruatie langer verliep, waarschijnlijk door de vaccinatie. Hier heb ik dus ook last van, blijkbaar meer mensen. Normaal (de laatste jaren en heel toevallig na de vaccinatie dat het nu anders is) ben ik het rond de 4 dagen, nu al aan de 2de pil van de strip begonnen en het nog steeds. Heel vervelend dit, ben benieuwd of andere dat ook ervaren

cam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 14:03

Woensdag eind van de middag Pfizer gekregen na een eerste prik met AstraZeneca. Gisteren een beetje stijve arm. Vanmorgen was de stijfheid weg.
Nu begint er een hoofdpijntje te ontstaan.
Maar nog steeds goed te doen.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 14:07

Hier inmiddels nergens last meer van. Hoofdpijn van net is weer weg. Arm merk ik niets van dus ik lig heerlijk in het zonnetje. Ben ook echt veel fijner geprikt dan de eerste keer.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 14:16

ik heb 3 weken geleden de tweede AZ prik gehad, in tegenstelling tot de eerste prik deed het gemeen zeer en nu zit er nog steeds een enorme blauwe plek rond de prikplek.
Verder barst ik nog van de jeuk, want ik kreeg na 3 dagen gordelroos, daar ben ik nog wel even zoet mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 14:33

Justme_Lisaa schreef:
Hier vertelde iemand laatst over dat de menstruatie langer verliep, waarschijnlijk door de vaccinatie. Hier heb ik dus ook last van, blijkbaar meer mensen. Normaal (de laatste jaren en heel toevallig na de vaccinatie dat het nu anders is) ben ik het rond de 4 dagen, nu al aan de 2de pil van de strip begonnen en het nog steeds. Heel vervelend dit, ben benieuwd of andere dat ook ervaren

Langer weet ik nog niet maar wel veel heftiger ja.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 17:19

Na m'n eerste prik geen afwijkingen in m'n menstruatie of cyclus, na m'n 2e prik weet ik nog niet, want die zit er pas 2 dagen in nu :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 17:22

Dit is na de eerste ja, 2e krijg ik volgende week.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 17:29

Bij de pil kan het sowieso spontaan ineens anders gaan. Heb ik na jaren ook gehad zonder vaccinatie. Ineens langer ongesteld, doorbraakbloedingen en noem maar op.

Hier even duimen dat ik 2 augustus wel de 2e kan halen. Moet me morgen laten testen

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 17:30

o ja, na de tweede prik weer ongekende opvliegers, dag en nacht. Ongesteld word ik al 15 jaar niet meer, maar die opvliegers.......

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 18:49

Op 27 mei en 22 juni pfizer gehad.. Op 12 juni opgenomen in het ziekenhuis, benauwd en hoesten, nacht in ziekenhuis geweest voor zuurstof en vernevelen (bleek onderste luchtweginfectie) en sinds 19 juni ongelofelijk moe en het gevoel dat heel mijn lichaam in brand staat. Internist (waar ik ben geweest voor iets anders) wist ook niet goed wat het kan zijn. Meer mensen die dit probleem hebben of is dit niet vaccinatie gerelateerd?

AstridJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 19:09

Lange tijd moe zijn hoor ik wel vaker na de vaccinatie. De luchtweginfectie kan ik me zo voorstellen dat die kans heeft gekregen doordat je immuunsysteem even druk was met iets anders.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 19:10

AstridJ schreef:
Lange tijd moe zijn hoor ik wel vaker na de vaccinatie. De luchtweginfectie kan ik me zo voorstellen dat die kans heeft gekregen doordat je immuunsysteem even druk was met iets anders.

ja dat kan inderdaad, bij mij greep het herpesvirus z'n kans toen mijn immumsysteem met dat vaccin bezig was

herr_balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 22:48

Hier menstruatie iets afwijkend na 1ste prik. Ruim twee dagen langer bloedverlies die goddank in elk geval wél pijnloos verliepen in tegen stelling tot de eerste 'normale' dagen.