Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mvdende schreef:Ik ben even boos en verdrietig...
Konden we vorig weekend de sinterklaasviering afzeggen omdat ik een banketstaaf keelpijn had (die negatief was én niet heeft doorgezet, niets aan de hand dus achteraf)
Nu heeft familie van mn moeders collega positief getest en de collega zelf óók klachten.
Kortom, sinterklaas gaat wéér niet door en ik zit komende weekend al 3 weken compleet alleen en dat gaan dus minimaal 4 weken en misschien wel langer worden.
rien10 schreef:Ja, maar even boos en verdrietig zijn mag best. Het feit dat ze haar ouders heeft, maakt niet dat ze niet boos of verdrietig is.
Klote Mvdende. Kan je een online Sinterklaasviering doen?
Konden we vorig weekend de sinterklaasviering afzeggen omdat ik een banketstaaf keelpijn had (die negatief was én niet heeft doorgezet, niets aan de hand dus achteraf)
Nu heeft familie van mn moeders collega positief getest en de collega zelf óók klachten.
Kortom, sinterklaas gaat wéér niet door en ik zit komende weekend al 3 weken compleet alleen en dat gaan dus minimaal 4 weken en misschien wel langer worden.
besita schreef:Wat voor een banketstaaf opmerking is dat nu weer Bigone ..de meeste van haar leeftijd hebben hun ouders nog wat veranderd dat aan haar situatie ??
bigone schreef:Misschien een nare opmerking maar enige realiteitszin en dingen aanvaarden is ook te leren. Ik weet dat ze een beperking heeft en ja het is banketstaaf dat je plannen niet door gaan. Maar verdorie, je kan toch wel één keer proberen om dingen die gebeuren te aanvaarden ipv dat continue gezeur over wat Corona nu weer van je af heeft gepakt. Dan denk ik, wees blij met wat je wel hebt , voor één keertje tenminste.
karuna schreef:mvdende schreef:Ik ben even boos en verdrietig...
Dat is knap sjit. Hopelijk blijft het je moeder bespaard ook. Je mag tegenwoordig ook testen zonder klachten trouwens na contact met. Is dat een optie voor je ouders? Met wat geluk zaterdag de uitslag binnen
Kunnen jullie het eventueel online soort van "vieren"? Dan heb je nog wat afleiding op die manier. Samen eten met een beeldscherm ertussen. Ik kijk zo wel eens "samen" een film of eet "samen" een hapje. Best gezellig uiteindelijk.
Bigone wat een nare opmerking zeg die niks toevoegd
mvdende schreef:rien10 schreef:Ja, maar even boos en verdrietig zijn mag best. Het feit dat ze haar ouders heeft, maakt niet dat ze niet boos of verdrietig is.
Klote Mvdende. Kan je een online Sinterklaasviering doen?
Nee want we zouden gaan gourmetten. Dat gaat niet online.
Daarnaast baal ik dus dat ik al 3 weken alleen zit, heb eigenlijk wel behoefte aan een beetje gezelschap om me heen.
rien10 schreef:Ik hoorde laatst van een leuk (kerst)online-concept. Je kookt allemaal hetzelfde (ieder in zijn eigen huis). Dat kan je zo ingewikkeld maken als je zelf wil. Bijvoorbeeld: vooraf bospaddelstoelen soep (Piet koopt het in blik, Truus maakt het helemaal zelf). Hoofdgerecht Rollade (Piet koopt 'm kant en klaar bij de slager, Truus maakt m zelf) etc. etc. Dan leuk vergelijken, tegelijk lekker eten, per gang gelijk lopend. Wijntje/sapje er bij.
bigone schreef:Misschien een nare opmerking maar enige realiteitszin en dingen aanvaarden is ook te leren. Ik weet dat ze een beperking heeft en ja het is banketstaaf dat je plannen niet door gaan. Maar verdorie, je kan toch wel één keer proberen om dingen die gebeuren te aanvaarden ipv dat continue gezeur over wat Corona nu weer van je af heeft gepakt. Dan denk ik, wees blij met wat je wel hebt , voor één keertje tenminste.
rien10 schreef:Maar online gourmetten (in je eentje) is denk ik echt geen klap aan. Dan kan je beter een gerecht afspreken.
Jessix schreef:Wat balen mvdende!
Misschien tussendoor een keer met iemand anders afspreken of is er helemaal niemand met wie je een keer een wandeling kan maken of zoiets. Lijkt me wel zo fijn als je in elk geval even iemand hebt om mee te kletsen.
Hopelijk geen besmetting binnen je familie en zien jullie elkaar wel met kerst.