Veel moeten afvallen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 13:09

Ik heb vanochtend voor 8 uur mijn stappen vast gedaan, wat een warmte, ook hier in Duitsland. Verder langzamerhand maar weer vast wennen aan gezonder eten:

Afbeelding

Dit was het dessert buffet :')
Spoiler:
Afbeelding

mirjamalvaro

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 13:19

:oo

Haha ik ben misschien te zwaar maar lijk blijkbaar wel erg jong. Werd vandaag aangehouden met de trailer, ze vroegen zich af of ik wel mijn E had.
Mijn week is weer goed :')

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 14:12

Lang niet geschreven, wel meegelezen hier. maar ontzettend druk met werken (Klinische GGZ).
en het topic loopt best snel :P

Op Dit moment hier 7.1kg kwijt! dus erg happy mee. Tijdje op een plateau gezeten maar afgelopen week was er weer wat af. en nu onder de 99 dus meer dan 1kg speling tot de 100. Dat voelt wel fijn!
Ook regelmatig aan het sporten, alleen met de hitte en mijn drukke rooster lukt dat soms wat minder.

ik ga proberen weer af en toe te reageren op anderen. maar lees sowieso mee.
En iedereen is super goed bezig!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 14:19

Kanonnen zeg dat ziet er lekker uit allemaal :D :9

Dat is een mooi compliment, mirjamalvaro :)) of hielden ze je staande omdat je slingerde?

Welkom terug, Eloya! Gaat lekker zo te zien!

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 16:28

Haha Roosch nee, hij zei letterlijk dat ze zich afvroegen of ik mijn E wel had. Maar dat ik stuk ouder was dan ze dachten. :')

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 18:39

Ik moest laatst mijn id laten zien bij een krat bier _O- ik ben 37 :=

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 18:45

Volgens mij krijg ik de laatste tijd meer rimpels. Tot een jaar of anderhalf geleden moest ik bij elke nieuwe winkel bij het sigaretten halen mezelf legitimeren. Tot vervelens toe. :+ Nu al een tijdje niet meer. Het begin van het eind, geloof ik zo.

Ik denk dat ik zo de vriezer induik voor calorie-arm ijs. Ik heb me braaf aan de kcal gehouden vandaag, maar wat ik daarin gegeten heb was niet heel best. :') ik had zo een zin in chips.. maar hey, netjes binnen mijn gestelde doel gebleven qua kcal én gesport.

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 18:46

_O- geweldig, zien we er iig jong uit

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-20 20:33

Roosch schreef:
Volgens mij krijg ik de laatste tijd meer rimpels. Tot een jaar of anderhalf geleden moest ik bij elke nieuwe winkel bij het sigaretten halen mezelf legitimeren. Tot vervelens toe. :+ Nu al een tijdje niet meer. Het begin van het eind, geloof ik zo.

Ik denk dat ik zo de vriezer induik voor calorie-arm ijs. Ik heb me braaf aan de kcal gehouden vandaag, maar wat ik daarin gegeten heb was niet heel best. :') ik had zo een zin in chips.. maar hey, netjes binnen mijn gestelde doel gebleven qua kcal én gesport.

Of ze kennen je inmiddels :D
En soms moet een dag als deze best kunnen :j

landvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 20:50

Heerlijk om om legitimatie gevraagd te worden. Ik ben eigenlijk nooit gevraagd, zag er blijkbaar altijd al te oud uit....

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 21:19

Ik wordt nooit om id gevraagd. Nou ben ik vaak met mijn 2 kinderen in de supermarkt. Dus misschien heeft dat er ook wel mee te maken. Maar misschien heb ik ook wel gewoon een ouwe kop.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 09:09

ik heb een keer moeten legitimeren, toen ik 25 was en een kraslot wilde kopen :')

door kinderen krijg je volgens mij ook sneller rimpels, grijze haren en een verlopen hoofd hahaha..

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 09:40

juval schreef:
ik heb een keer moeten legitimeren, toen ik 25 was en een kraslot wilde kopen :')

door kinderen krijg je volgens mij ook sneller rimpels, grijze haren en een verlopen hoofd hahaha..

Haha nou bedankt! Ik heb 3 van die etterbakjes <3

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 09:45

Ohhh gelukkig heb ik geen kinderwens. :D :D

Vanavond ga ik uit eten. Even lekker genieten. Ter compensatie mag Foxy wel weer aan de bak. :7

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 09:51

Ook geen kinderwens. Ik doe aan kleine paardjes en hondjes. :')
Over 2 weken horen we of merrie 3 drachtig is en of hond Sepke pappa word. <3

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 20:21

Ik zou het wel leuk vinden zo'n klein meisje met paardenstaartjes en die net even wat eigenwijzer is als haar moeder :+
Trouwens een ander punt... nadat ik door diverse bokkers erop gewezen ben omdat ik moeilijk af kan vallen, ben ik naar het ziekenhuis geweest vandaag. Ik heb te horen gekregen dat ik lipoedeem heb... Nu snap ik een beetje waarom het voor mij niet zo goed gaat... Over 3 weken moet ik weer naar de diëtist en ga ik voedingsschema's aan haar vragen.

Eet smakelijk Roosch!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 20:46

Oh dat verklaart wel een hele hoop zeg, purny. Ik ben benieuwd of dit resultaat oplevert!

Ik heb lekker gegeten. Gelukkig heb ik geen weegschaal die me eind van de week op mijn lazarus geeft. Dan moet ik het zelf maar doen. :+

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 21:08

Roosch schreef:
Oh dat verklaart wel een hele hoop zeg, purny. Ik ben benieuwd of dit resultaat oplevert!

Ik heb lekker gegeten. Gelukkig heb ik geen weegschaal die me eind van de week op mijn lazarus geeft. Dan moet ik het zelf maar doen. :+

Ik ook. Wat heb je gegeten?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 21:15

Tapas. :9 oh en Apple Bandit, mijn favoriete zomerdrankje. <3

Maar ook trots op mezelf..met deze hittegolf preventief een uur op de foxy gestaan en 900 kcal verbrand eerder op de dag.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 21:17

Met die 900 kcal mag het wel...

landvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 10:24

@purny, fijn dat er nu een stuk duidelijker geworden is! Hopelijk helpt het je in je proces.

@roosch, tapas klinkt heerlijk!

Ik ga misschien volgende week, eindelijk, sushi eten. Moet nog 0.9kg afvallen en dan mag ik naar de sushi.
Dit is ook de laatste keer dat ik een doel stel dat beloond wordt met eten. Zo wil ik niet functioneren, vind dat eten geen beloning moet zijn.
Ik merk dat ik zeker nog gericht ben op mijn gewicht, maar dat mijn instelling er tegenover begint te veranderen. Vooral ook mijn instelling tegenover eten. Daar ben ik vooral heel blij om.

Vanochtend alweer 450 kcal verbrand volgens mijn fitnes-spel.. maar debk dat dat er wel wat meer waren, kon iig de druppels zweet van de grond vegen :j

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 10:30

Ik ben maar weer begonnen met weer wat beter bijhouden wat ik eet :j morgenochtend vroeg thuis maar weer hardlopen. Met al die stevige bergwandelingen zou mijn conditie wel wat beter moeten zijn weer.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 11:22

Dat zou inderdaad wel moeten, bergwandelingen zijn intensief!

Met deze hitte split ik de trainingen, 3 x 20 minuten verspreid over de dag vind ik wel heilig.
Van het weekend wordt weer een uitdaging op zijn zachtst gezegd. :+

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 15:56

Het moet niet erger worden, maat L jurk besteld en twijfel zelfs of ie niet maatje kleiner moet...
Afbeelding

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 16:05

Maatje kleiner! :D :D