En ziet er tof uit op racefiets! Als je vaker doet, dan wordt het ook gewoner en dus minder eng.
Ik heb zelf een paar jaar geleden ook eens paar keer geprobeerd, maar ik kan er niks mee worden. Kon het gelukkig toen uitproberen op de fietsen van de ouders van mijn toenmalige vriend, dus zelf toen niks voor aangeschaft.
Marlinde, lekker zo'n drukke dag. En oooeehhhh poffertjes als ontbijt, helemaal niet verkeerd.
Twilight, veel plezier met het begeleiden van ponykamp! Wel lekker aan het bewegen, dus geniet lekker van je eten

Janine, geen boeken om te lezen ofzo in je vakantie? Dat is wat ik vaak grootste deel van mijn vakantie doe. Of eigenlijk sowieso in mijn vrije tijd

Leonie, ik snap dat je voor zo'n collega niet altijd in wil vallen. Ik heb in het verleden ook zo'n collega gehad, die altijd wilde dat jij voor haar werkte, maar andersom kon ze je nooit eens helpen. Dan is het snel een keer klaar. En af en toe lekker naar je lichaam luisteren ook als deze aangeeft dat je even een dagje rustig aan moet doen.
Jammer dat je cheat niet zo lekker beviel, of vooral na de tijd dan eigenlijk. En verstandig om dan te stoppen met kickboksen. Voor mij is in elk geval de sfeer ook erg belangrijk om gemotiveerd te blijven om te sporten. Dus dan lekker extra blijven crossfitten

Jammer vooruitzicht dat je zoveel extra moet werken door gebrek aan personeel. Hopelijk wordt dat snel weer beter. Maar goed in gedachten houden dat je meer kan sparen en minder tijd hebt om het uit te geven..
Kimmie, wat jammer dat de small group training niet lukte. Wel goed dat je dan ermee gestopt bent en niet gewoon door hebt gedaan.
Maanlicht, nog steeds oliebollen

Je hebt duidelijk progressie gemaakt!
Fading, ik heb niet echt een streefdoel. Ik zit nu met 65kg in mijn hoofd, maar eigenlijk wil ik vooral gespierder en wat droger worden, los van het aantal kg wat ik weeg. Maar ik heb natuurlijk afgelopen tijd niet gesport en nu ook nog niet zwaar, dus momenteel is gewicht nog wel een prima methode om bij te houden.
Sterkte met het herstel van je getrokken kiezen, hopelijk nu dan ook echt klaar met alles trekken enzo. Nu bedenk ik mij dat ik vanavond ook naar de tandarts moet, blegh.
Emma, leuk dat je er weer bent

Lis_ol, voor sportschool is bijna altijd wel tijd te maken. Maar dan moet je het inderdaad wel echt willen ook. Als je dat niet wil, dan is dat ook geen probleem, ook zonder sportschool kan je prima bezig met wat afvallen en beter in je lichaam te komen zitten. Bijvoorbeeld door te gaan paardrijden met je vriend

------------
Ik heb een goed weekend gehad. Zaterdag weer flink gewandeld. 's Avonds verjaardag van goede vriend, buffetje erbij en met de hele vriendengroep in de stal. Weer zo slim geweest om te zeggen dat ik wel de Bob ben, dus ik geen drank en mijn vriend blij dat hij wel mocht.
Gistermorgen ben ik gelijk begonnen met een flinke wandeling. Verder de rest van de dag lekker op de bank gehangen met een boek en Formule 1. Niet mijn kcal geteld, maar volgens mij wel aardig netjes.