[info] Tattoo's 14!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kaatje77

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 10:17

Annette geweldige sleeve :+:

Oei links pijnlijker? Laat ik nou net het idee hebben om mijn huidige tattoo linkerlies via mijn linkerzijkant ribben naar mijn linkerschouder willen hebben :')
Nog 3,5 week en dan ga ik samen met de tatoeëerster rond de tafel om het ontwerp uit te werken.
Heb er nu al zin in. :):)

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 11:14

Bedankt allemaal! Hij blijft zo, misschien komt over een paar jaar nog vulpix erbij op achterkant bovenbeen, maar geen invulling verder :)

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 16:10

Ik Vind die open plekken wel wat hebben! Geeft rust vooral omdat er veel kleur is gebruikt En dat zeg ik, liefhebber van closed sleeves :)

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 20:28

Ik heb links een half open underarm sleeve en vond de tattoos daar net zoveel zeer doen als op mn rechterarm

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 20:49

xx_Irisje schreef:
Oooh dit is zo herkenbaar!
Verklaard wel meteen waarom mn linkerbil zo pijnlijk was, compleet met stuiptrekkingen idd!

Wat tof gedaan die Pokemons, blijft dat zo of wordt dat een sleeve achtig gebeuren?

Toen de artiest op mijn linkerbil bezig was schoot mijn kuit steeds in een kramp, heel fijn :roll:

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 21:33

Je bent sowieso een held in mijn ogen als je de billen aandurft te laten tatoeëren. Toen mijn artist net boven mijn billen moest werken bij mijn back piece ging ik door de grond

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 22:05

Willl65 schreef:
Ik Vind die open plekken wel wat hebben! Geeft rust vooral omdat er veel kleur is gebruikt En dat zeg ik, liefhebber van closed sleeves :)

Dank je! Leuk om te horen :D

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 22:14

Fijn... mijne komt zijkant novenbeen, stukje bil waarschijnlijk :roll:
Binnenkant elleboog ook pijnlijk, ook flink opgezet daags erna. Elleboog zelf ging wel. Sleutelbeen vond ik ook niet fijn, ribben ook niet. Vinger en nek weer prima en voet ook wel prima

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 23:45

Joanne1987 schreef:
Fijn... mijne komt zijkant novenbeen, stukje bil waarschijnlijk :roll:
Binnenkant elleboog ook pijnlijk, ook flink opgezet daags erna. Elleboog zelf ging wel. Sleutelbeen vond ik ook niet fijn, ribben ook niet. Vinger en nek weer prima en voet ook wel prima

Ik vond mijn nek ook goed te doen. Elleboog en binnenkant elleboog vond ik niet zo erg als de zijkanten arm binnenkant. Het is zo persoonlijk zoals al gezegd is. Ik heb mee gemaakt dat ik op mijn rug getatoeëerd werd maar het voelde inmijn buik. Weird hoe dat werkt met zenuwen.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 08:51

Haha dat gevoel ken ik wel!
Op je schouder getatoeëerd worden maar toch even voor de zekerheid vragen of ze niet erg ver in me nek zat :')
Als ik moest kiezen wat ik de minst fijne plek vond van mn sleeve was het toch wel het stukje richting mn oksel ik wilde hem hoog dicht hebben.
mn elleboog was meer vervelend omdat die zo verschrikkelijk begon te zwellen en dat het daarna bijgewerkt moest worden.
Hoor het haar nog zeggen die doe ik lekker zwart!en bedankt haha _O-

En van de rest mn enkel over dat botje maar dat was in kleur,geef mij maar zwart.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 09:14

Ik ga vanmiddag mijn 1e tattoo laten zetten. Vind het best spannend. Hij komt op mijn rug/nek. Geen idee of dat een pijnlijke plek is maar we gaan het zien :')

Afbeelding

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 09:38

Ik heb me ook weer aangemeld bij een shop voor een tattoo :D De artiest in kwestie is met zwangerschapsverlof dus het gaat nog wel even duren (datum is dan ook nog niet geprikt), maar dat is niet erg want dan kan ik mijn idee nog verder uitdenken. Ik wil in ieder geval een triceps tattoo laten zetten. Op dit moment twijfel ik over of de eerste een boeket met bepaalde bloemen wordt die staan voor mijn oma's, moeder en tante, of over twee rozen. Ik denk nu voor de rozen te gaan en dan later op mijn rechter triceps het boeket te zetten in dezelfde stijl zodat ik uitgebreid de tijd heb om tot de bloemen en compositie keuze te komen.

De stijl die ik wil is als van onderstaande tattoo, zonder de driehoek. Deze tattoo is ook gezet door dezelfde artiest als waar ik me heb aangemeld (Manon van Le Nou Tattoo).

Afbeelding

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 09:49

Negerzoen, ik ben ook aan wachten tot ik gebeld wordt om mijn afspraak opnieuw in te plannen :D zag dat ze daar net vorige week weer mee begonnen is. Ik had eigenlijk de laatste afspraak voor haar zwangerschapsverlof, maar dat ging natuurlijk niet door..

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 10:09

Ik heb net een mail gestuurd aan Mandy Denise. Ze heeft vandaag een nieuwe aanmeld ronde voor jan-feb-maart.
Ik hoop dat ik ertussen zit :):)
Wat ik wil valt in ieder geval precies in wat zij wil dus dat zit alvast mee

Summerdreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 10:10

Pepperrr schreef:
Ik ga vanmiddag mijn 1e tattoo laten zetten. Vind het best spannend. Hij komt op mijn rug/nek. Geen idee of dat een pijnlijke plek is maar we gaan het zien :')

[ [url=m/UMiTBC.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi <3 komt vast goed!

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 21:31

Hij zit! Afbeelding

Hoe doen jullie dat met slapen en kleding er overheen? Ben zo bang dat er stofjes aan blijven plakken :')

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 22:06

Mooi!

Ik heb met een shirt aan geslapen. Wel eerst goed ingesmeerd met vaseline. Ging prima. Nergens aan vastgeplakt 's nachts :))

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 22:08

Even folie erover de 1e nacht.
Anders wordt je beddengoed zo zwart.
Doe ik tenminste altijd.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 22:12

Folie las ik juist dat je dat beter niet meer erop kan doen. Iets met een broeiplek voor bacteriën. Beddengoed is toch al oud en zit onder de haarverf vlekken :')

Vaseline op een verse tattoo, mag dat zomaar ja?

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 22:17

Pepperrr schreef:
Folie las ik juist dat je dat beter niet meer erop kan doen. Iets met een broeiplek voor bacteriën. Beddengoed is toch al oud en zit onder de haarverf vlekken :')

Ik heb de eerste nachten toen ook folie erop gedaan. Meer omdat ik de slaapkamer deel met de kat dus vond folie dan een hygiënischer idee.

Maar anders gewoon insmeren (denk dat je bepanthen aangeraden kreeg?) en dan een oud T-shirt erover.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 22:18

Owh ik heb op precies dezelfde plek een tattoo pepper. Ik heb daar folie na thuis komst meteen afgehaald en verder niks. Maar ik moet wel zeggen dat ik extreem snel genees en het jeukproces ook bij mijn laatste 2 tattoos heb overgeslagen :)

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 22:21

Wondjes genezen bij mij redelijk snel normaal :j

Heb hem net met speciale tattoo zeep gewassen en daarna bepanthen creme erop gesmeerd inderdaad. Ben zelf niet zo'n fan van veel smeren met zalfjes etc, maar er niks op doen lijkt me ook niet heel goed denk ik?

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 23:01

Bepanthen voor 2 weken smeren is echt het minste, ik snap niet helemaal waarom je geen aftercare sheet hebt gekregen? Verder heb ik al m'n tattoos altijd met folie gehad snachts (relatief grote tattoos allemaal, no way dat ik alles onder de bepanthen wil hebben). Daarnaast is het ook niet slim met een 'nieuwe' tattoo zonder bescherming de gaan schuren op beddengoed.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 23:03

Nee dat bedacht ik me later ook inderdaad. Best raar ja.. Heb nu gewoon een schoon tshirt aan. Ik slaap sowieso op mijn buik/zij dus denk niet dat ik veel last heb met het 'schuren'.

Ze was zelf ook nog in opleiding, kan zijn dat ze het helemaal vergeten is. Ik ga haar morgen in elk geval nog even een appje sturen met wat ik het beste kan doen.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 00:39

Selina schreef:
Pepperrr schreef:

Ik heb de eerste nachten toen ook folie erop gedaan. Meer omdat ik de slaapkamer deel met de kat dus vond folie dan een hygiënischer idee.

Maar anders gewoon insmeren (denk dat je bepanthen aangeraden kreeg?) en dan een oud T-shirt erover.

Niets mis met folie als je met opstaan je tattoo maar weer goed schoonmaakt.