Ml is nu naar Italië onderweg voor een mannenweekend. Dus straks wordt de oudste naar de psz gebracht en de jongste door andere oma opgehaald( deze haalt ook de oudste van de psz af). Kan in nog uitrusten
Fijn, je zult je slaap hard nodig hebben. Lief dat je zo'n fijne mensen om je heen hebben die mee kinderen opvangen, alhoewel als oma sprekende denk ik niet dat het een straf zal zijn voor de grootouders. Niets zo leuk als de kleinkinderen om je heen.
Zit de laatste tijd niet veel meer op bokt, maar heb even een stuk terug gelezen.
Wat ben je toch een sterke vrouw en het haarwerk is echt prachtig!
pien_2010
Geplaatst: 12-04-19 21:48
Dus vandaag stond je er alleen voor. Ging dat een beetje quera?
quera
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-19 08:43
De kinderen waren de hele dag bij schoonouders. En werdt opgehaald voor het eten. Na het eten voelde ik me gloeien dus met de kinderen naar huis gebracht. Mn moeder gebeld die heeft de oudste naar bed gebracht. Ik temp gemeten.. 38.4 en vanaf 38.5 moet ik altijd bellen naar het ziekenhuis. Besloten mijn pijnmedicatie in te nemen. En nog even met de jongste gespeeld en 21.30 richting bed vertrokken. Vannacht is de jongste 3 keer geweest en de oudste lekker doorgeslapen. Ik was zelf 7 uur wakker dus even pijnmedicatie ingenomen en nog lekker in bed gaan liggen. Beide meiden kwamen om 8 uur. Nu lekker broodjes gebakken met ze.
Straks met Mn moeder spulletjes halen en dan gaat ze met de oudste een mini high tea maken.