Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Farjen schreef:Vorige week vroeg ik jullie raad ivm shampoo en ik zag bij de kruidvat dat ze een hele krullenlijn hebben sinds kort(Ja in belgie lopen ze wat achter
) Dus heb ik nu de Shea moisture meegenomen maar dan de yoghurt variant, speciaal voor mijn 2c krullen.
En ze krullen wel al wat fijner
Met gewone Shea moisture
[ [url=m/5xdu2j.jpg]Afbeelding[/url] ]
Met de yoghurt variant
[ [url=m/6UFM1t.jpg]Afbeelding[/url] ]
Farjen schreef:Ja dat denk ik wel:j Voelt bij de normale versie ook veel vettiger aan. Hopelijk blijft het goed gaan![]()
Want soms krijg ik uiteindelijk toch last van roos en jeuk..
Jolien87 schreef:Wat komen er weer gave krullen voorbij!
Ik merk echt dat het per dag verschilt hoe mij krullen reageren op de producten. Zo gek. Zou het dan toch iets hormonaals zijn waardoor het niet altijd werkt?
Ik blijf vaak ook moeite hebben met het rattennest achterop, dus dan ga ik toch maar voor een knip of half opsteken.
wouterpaard schreef:Ik ben afgelopen donderdag weer naar de kapper geweest. Helemaal happy en lichtelijk jaloers dat het mezelf nog niet zo lukt
Voor
[ [url=m/TfXmA9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na
[ [url=m/Q85vhq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze heeft leave in gebruikt van moistfull curl toen denham borstel. Beetje gel van as i am smoothing, droogkneden microdoek en daarna beetje snot. En fohnen..
asjemenou schreef:Ik heb niet echt krullen, meer waves.
De kapper had mijn haar gedaan en toen was het zo:
[ [url=m/NVZN9B.jpg]Afbeelding[/url] ]
![]()
Dag later heb ik zelf een poging gedaan en toen kreeg ik dit:
[ [url=m/haHlZo.jpg]Afbeelding[/url] ]
![]()
Als ik er meer krullencreme in doe krijg ik harde en vettige slierten, dat is het ook niet.
Ik moet nog heel veel oefenen vrees ik!
DideH schreef:Kan je helaas niet helpen LoveGlove!
Ik ben weer even terug op de probeertour. Haar doet toch nog niet helemaal wat ik wil. Teveel pluis voor mijn zin, bij zwaardere producten minder pluis, maar ook wat vettere krul, dus we gaan gewoon weer beetje experimenteren.
[ [url=m/tZRedh.jpg]Afbeelding[/url] ]