Ik heb zojuist een Didymos Lisca Raspberry gekocht, morgen komt hij binnen als het goed is!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MaritB schreef:Doe je nu nog een twist? Want dat is niet meer nodig en je verliest er spanning door.
Daarnaast ze zit redelijk hoog en daardoor lopen je banen schuin, dan is strak spannen ook niet mogelijk. Ik doe dit zelf ook altijd haha. Mijn consulent vertelde dus dat ik lager moet knopen (probeer ik maar eindig altijd te hoog, lol)
MaritB schreef:Ja en nee. De toprail zit onder je oksel waardoor die niet hoger kan maar je kindje haar nekje zit hoger dan je oksel.
MaritB schreef:Ja en nee. De toprail zit onder je oksel waardoor die niet hoger kan maar je kindje haar nekje zit hoger dan je oksel.
manonutjuh schreef:Eerste baan altijd naar opzij aantrekken ipv omhoog.
Liedjuh, die doek doe je te leen had heeft ook wel meer structuur en grip waardoor deze minder makkelijk uitzakt tov de pure baby love.
Maar het werkt vaak ook niet mee als ze in de fase komen dat ze alles willen zien en zich wat af gaan zetten als je aan het knopen bent.
manonutjuh schreef:Eerste baan altijd naar opzij aantrekken ipv omhoog.
Liedjuh, die doek doe je te leen had heeft ook wel meer structuur en grip waardoor deze minder makkelijk uitzakt tov de pure baby love.
Maar het werkt vaak ook niet mee als ze in de fase komen dat ze alles willen zien en zich wat af gaan zetten als je aan het knopen bent.
Anoniem schreef:Ja absoluut! Hij zit als een huis en ik vind hem erg fijn aanspannen
Woonde jij nou bij mij in de buurt? Anders mag je hem komen proberen hoor