Dat de kleur uiteindelijk wat geler woed snap ik wel ja, maar is dat echt extreem of met een echt goede zilvershampoo wel te onderhouden?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Dreamer schreef:Bedankt voor alle tips maar het wordt niet de eerste keer dat ik mijn haar ontkleur/blondeer dus weet hoe dat werkt enzo
Dat de kleur uiteindelijk wat geler woed snap ik wel ja, maar is dat echt extreem of met een echt goede zilvershampoo wel te onderhouden?
_Dreamer schreef:2 tot 3 uur voor uitgroei?! Heb je dan erg donker haar van jezelf?
Maris schreef:Niemand die dus weet waarom je haar touwig wordt ? Want als het keratine tekort is, dan zit ik met maria nila producten niet goed, die zijn veganistisch. Dus geen keratine erin...
Maris schreef:Niemand die dus weet waarom je haar touwig wordt ? Want als het keratine tekort is, dan zit ik met maria nila producten niet goed, die zijn veganistisch. Dus geen keratine erin...
Shanna schreef:Maris schreef:Niemand die dus weet waarom je haar touwig wordt ? Want als het keratine tekort is, dan zit ik met maria nila producten niet goed, die zijn veganistisch. Dus geen keratine erin...
Dat is omdat het haar beschadigd wordt, en beschadigd haar kan je niet van buitenaf herstellen. Dat moet echt van binnenaf komen. Je kan het wel maskeren met middeltjes om je haar, sileconen bijvoorbeeld zijn een prachtig voorbeeld van een laagje om je haar waardoor het weer glad en glanzend is. Maar beschadigd haar kan je enkel kwijt raken door te knippen.
Shampoos en maskertjes met vitamine A en B en het hele alfabet aan vitamines doen dan ook niks voor je haar, tenzij je het inslikt en de vitamines dus in je nieuwe haar komen, maar voor het zichtbare haar is dat al te laat.