Is dat zo'n spa touch of ...? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bij ons hebben ze hem alleen bij de AH, niet bij bijvoorbeeld de Hoogvliet. Daar hebben ze alleen munt, citroen, perzik en zwarte bes helaas. 

Heb het ook nog liggen thuis dus kan er in principe zo mee beginnen!
Scheelt bij mij zo een kg

Ik betaal bijvoorbeeld 29,95 per maand en mag overal onbeperkt aan mee doen!
Heftig hoor, reuma op jouw leeftijd...
Het is een jurk van vier jaar geleden toen ik een stuk slanker was, maar ik pas er weer in, hoera! Alleen ademen kan wellicht pas als ie uit is.
Het heeft voor mij als groot voordeel dat ik me bijna niet kan blesseren, hooguit als ik lomp doe op de step. Voorheen in de sportschool had ik snel blessures als ik iets niet goed deed, en over het algemeen blesseer ik sowieso snel. Yonker schreef:In een circuit? Wat houdt dat in?
Ik wou eigenlijk mee gaan boksen met vriendin maar vind dat echt te duur... 45 euro voor 1 keer in de week... terwijl je bij een sportschool dat betaald voor onbeperkt sporten
MarloesHJ schreef:Ik heb ook bij zo'n circuittraining gezeten, vond het wel leuk om te doen maar ben verhuisd en hier zit dat nergens, daarbij vond ik de begeleiding bij mijn filiaal echt rampzalig. Gezegd dat ik een zware val had gemaakt en kreeg bij het eerste apparaat gigantisch last van mijn rug, aangegeven maar er werd gezegd ga maar door. Uiteindelijk voor die rug op de eerste hulp terechtgekomen en er een maand uit gelegen. Had moeten stoppen dus.
Maar heb nu een leuke andere sport gevonden. Floatfit. Ben daar erg fan van want vind watersporten leuk maar niet saai baantjes trekken.
Dus naast de oefeningen uitvoeren moet je ook goed je balans op die plank weten te houden. Is echt super leuk! 
en een rode wijn + misschien een lekker dessert.
maar morgenochtend gewoon weer
heb gelijk gewichten en matje bij action gehaald net