3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 09:46

Spa kokos nog nooit van gehoord, die moet ik eens proberen denk ik :D Is dat zo'n spa touch of ...?

Frummels

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 09:52

Ja klopt! :j Bij ons hebben ze hem alleen bij de AH, niet bij bijvoorbeeld de Hoogvliet. Daar hebben ze alleen munt, citroen, perzik en zwarte bes helaas.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 09:54

Ik vind kokos echt niet lekker dus niet voor mij!
Heb wel crystal clear nu in de koelkast en meerdere smaakjes spa rood met smaakje.... maar dat laatste is toch niet zo mijn ding :+

Nou ja ik stond vandaag weer op de weegschaal..... en dan ben ik echt veel kwijt volgens de weegschaal maar of t echt zo is? 1,6 sinds woensdag lijkt me beetje veel.

Popcorn nommie :9
Ik moet niks extra's pakken vanavond al zou ik nog zo graag willen :')
Ga zondag en maandag uit eten dus even extra balansen vandaag en morgen :+

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 10:19

T is veel, maar kan ook deels vocht zijn :j

Ik ben na twee weken volgens mijn weegschaal helemaal niets kwijt, terwijl ik toch wel heuul anders eet dan daarvoor. Da's ook niet echt motiverend. Maar goed, ik geef die tijd van de maand maar even de schuld en hopelijk is er volgende week wel een klein beetje af. al is het maar 200 gram :D

Volgende week donderdag krijg ik trouwens de uitslag van de onderzoeken bij de reumatoloog en hoor ik meteen welke sporten ik wel/niet kan of mag doen en in welke hoeveelheid. Ik wil, als het dan mag, weer beginnen met het programma van Kayla Itsines. Dat heeft mij twee jaar terug echt enorm geholpen en ik vond het fijn om te doen. :) Heb het ook nog liggen thuis dus kan er in principe zo mee beginnen!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 10:26

Grote kans dat t idd te maken heeft met tijd van de maand!! Hopelijk ben je volgende week wel wat kwijt. Nu moet ik geloof ik in zn totaliteit wel wat meer kwijt dan de meeste hier dus gaat het int begin ook sneller :)

Ik wil eigenlijk ook gaan sporten nog meer erbij.... maar sportschool is niet echt mijn ding. Nu zou ik samen met vriendin opbouwen thuis met oefeningen maar ben er nog niet aan toe gekomen.
Ben er nog beetje zoekende in wat ik precies wil doen.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 10:49

Tijdens je menstruatie kan je idd vocht vasthouden :j Scheelt bij mij zo een kg :')

Thuis oefeningen kon ik de motivatie niet voor opbrengen. Sportschool vond ik ook niets, al paar keer lid geweest maar werd er niet blij van. Nu ben ik lid van een hele kleinschalige sportschool waar alleen vrouwen sporten, en waar gesport wordt in een circuit. En ik vind het geweldig! Misschien is er iets dergelijks ook wel bij jou in de buurt te vinden?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 10:52

In een circuit? Wat houdt dat in?
Ik wou eigenlijk mee gaan boksen met vriendin maar vind dat echt te duur... 45 euro voor 1 keer in de week... terwijl je bij een sportschool dat betaald voor onbeperkt sporten :+

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 10:53

Laten we hopen dat dat het dan is inderdaad. :D

Ik vind fitnessen echt geweldig leuk. Heb tot maart dit jaar ook intensief aan krachttraining/powerliften gedaan. Naar de sportschool gaan is voor mij echt geen straf maar een heerlijke manier om mijn dag los te laten en te focussen op mezelf en soms ook even wat af te reageren. Helaas door lichamelijke klachten al een flinke tijd niet meer kunnen gaan, maar sinds twee weken ben ik het aan het opbouwen naar twee keer per week. :)

Circuit training is inderdaad ook erg leuk om te doen! Dan doe je diverse oefeningen, een soort bootcamp.

Yonker: Is er niet een heel ander soort sport die je leuk vindt om te doen? Bijvoorbeeld dansen, yoga/pilates, tennis, hockey, atletiek?

edit: dat boksen is dan wel prijzig ja.. Misschien is er een sportschool die leuke groepslessen geeft? Bij ons wordt er ook yoga, boksen, circuit training/bootcamp gegeven naast de gebruikelijke zumba, bodypump etc. En je hoeft er niet extra voor te betalen. :) Ik betaal bijvoorbeeld 29,95 per maand en mag overal onbeperkt aan mee doen!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 10:55

Dat denk ik ook Frummels, dat ligt aan je menstruatie.

Yonker, wat goed dat je al resultaat ziet, dat is zo motiverend! Thuissporten, gewoon DOEN! Shred van Jillian Michaels is erg leuk, wel een workout om elke dag te doen. Nadien heeft ze minder fanatieke, dat je al eens een dag rust kan. Of het programma Body Revolution. Ik heb destijds onwijze resultaten behaalt met haar workouts, heel verslavend!

Frummels, Kayla programma ken ik niet. Wat voor workouts zijn dat? En wat een heerlijke avond hebben jullie gepland <3 Heftig hoor, reuma op jouw leeftijd... :(:)

En Laura is afgevallen *\o/* *\o/* *\o/*

De rust (qua diëten en sporten) doet mijn lichaam onwijs goed. Ik ben sinds de zomer een anderhalve kilo kwijt, en hoorde op ballet dat ik zo afgevallen leek? Dat zie ik nu toch zelf niet, maar de kledij die ik in juni kocht zit nu wel een maand te groot. Ik zette echt gewoon veel te veel stress op mijn lichaam.

Maandag krijg ik de resultaten van mijn bloedonderzoek omdat ik me nu al dik twee maand compleet futloos voel, ik ben benieuwd. Als ik weet wat het is en een oplossing vindt, kan ik ook wat meer KT doen, want dat ligt nu wat stil. Maar in elk geval kom ik NIET bij, en dat is erg fijn, terwijl voorheen mijn gewicht zoooo schommelde met 6/7 sporten en cutten.

Ik zou vandaag paardrijden en thuiswerken, maar mijn vriendje wordt deze middag benoemd als griffier, dus even mijn mooiste jurk aan getrokken, trots als een pauw in de zaal zitten en vanavond samen uit eten <3 Het is een jurk van vier jaar geleden toen ik een stuk slanker was, maar ik pas er weer in, hoera! Alleen ademen kan wellicht pas als ie uit is.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 11:00

Ik heb het circuit gevonden!! Is hier in de stad ook een sportschool die dat doet maar staan geen prijzen bij.... en weet niet of het me zo aanspreekt.

Bedankt voor alle tips, wellicht dat ik dat Jillian Michaels wel ga doen!!
Ik ga in oktober op vakantie dus kan ik mooi voor mijn vakantie Jillian doen en dan na mijn vakantie even kijken of ik toch nog een sportschool ga opzoeken.

Jullie motiveren mij ook weer!! Super <3

Super dat je wat kwijt bent Bhriseis!! :D

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 11:04

Nou ik blijf nu alweer weken staan, maar het blijft er wel gewoon af, dus dat is positief! Zeker voor en na foto's nemen als je met Jillian begint!

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 11:06

Je hebt verschillende soorten circuittraining. Bij mijn sportschool is het een circuit van 9 apparaten voor krachttraining en 9 steps. Iedere 45 sec ga je door naar het volgende, afwisselend dus een step of apparaat. Op de step is iedere week een ander "dansje", de apparaten werken met luchtweerstand waardoor je het zo zwaar of licht kan maken als je wilt, afhankelijk van hoeveel kracht je zelf gebruikt. Je doet dan 2 rondjes en sport daarmee ong een half uur, maar wel redelijk intensief door het snelle wisselen. Ik ben fan :D Het heeft voor mij als groot voordeel dat ik me bijna niet kan blesseren, hooguit als ik lomp doe op de step. Voorheen in de sportschool had ik snel blessures als ik iets niet goed deed, en over het algemeen blesseer ik sowieso snel.

Bhriseis wat goed zeg!! En veel plezier vanmiddag/vanavond!

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 16:11

Ik heb ook een tijdje in zo'n circuit gesport voor vrouwen, vond het toen ook leuk, maar na mijn verhuizing eigenlijk nooit meer zo iets gevonden.
Moet zeggen dat ik me ook wel herken in jullie verhalen. Krijg de laatste tijd wel eens de vraag of ik afgevallen ben en het lijkt alsof ik een plattere buik heb, maar de weegschaal geeft het niet aan...

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 17:29

Yonker schreef:
In een circuit? Wat houdt dat in?
Ik wou eigenlijk mee gaan boksen met vriendin maar vind dat echt te duur... 45 euro voor 1 keer in de week... terwijl je bij een sportschool dat betaald voor onbeperkt sporten :+

Dat is echt bizar duur. Bij ons (kickboksen) betaal je 35 per maand voor onbeperkt trainen. 25 per maand voor 1x per week en 30 voor 2x per week.

MarloesHJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 17:57

Ik heb ook bij zo'n circuittraining gezeten, vond het wel leuk om te doen maar ben verhuisd en hier zit dat nergens, daarbij vond ik de begeleiding bij mijn filiaal echt rampzalig. Gezegd dat ik een zware val had gemaakt en kreeg bij het eerste apparaat gigantisch last van mijn rug, aangegeven maar er werd gezegd ga maar door. Uiteindelijk voor die rug op de eerste hulp terechtgekomen en er een maand uit gelegen. Had moeten stoppen dus.

Maar heb nu een leuke andere sport gevonden. Floatfit. Ben daar erg fan van want vind watersporten leuk maar niet saai baantjes trekken.

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 19:06

Wat is floatfit precies?

Mijn lijstje van vandaag:
O: twee boterhammen met appelstroop en nutella en een beker melk.
L: drie boterhammen met kaas en tomaatjes, appelstroop en nutella, water en een bekertje thee.
T: een banaan en water.
T: drie quinoakoekjes.
A: twee scheppen gebakken aardappeltjes, twee scheppen wortels, een halve scholfilet, een schepje mayonaise en wat ketchup.
T: glas cola met een bakje chips denk ik.
B: 70 minuten fietsen, wandelen met paard.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 20:50

MarloesHJ schreef:
Ik heb ook bij zo'n circuittraining gezeten, vond het wel leuk om te doen maar ben verhuisd en hier zit dat nergens, daarbij vond ik de begeleiding bij mijn filiaal echt rampzalig. Gezegd dat ik een zware val had gemaakt en kreeg bij het eerste apparaat gigantisch last van mijn rug, aangegeven maar er werd gezegd ga maar door. Uiteindelijk voor die rug op de eerste hulp terechtgekomen en er een maand uit gelegen. Had moeten stoppen dus.

Maar heb nu een leuke andere sport gevonden. Floatfit. Ben daar erg fan van want vind watersporten leuk maar niet saai baantjes trekken.

Ahh mede floatfitter! :))

Floatfit is HIIT op een aquabase (soort van surf plank maar dan dikker en wat breder) in het water :)) Dus naast de oefeningen uitvoeren moet je ook goed je balans op die plank weten te houden. Is echt super leuk!

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 20:52

Ik zag dat t hier in de buurt ook gegeven wordt, misschien ga ik weleens een proeflesje doen :D

Annikoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 23:24

Ik heb vandaag een niet al te net lijstje :o
Vandaag mijn eerste werkdag gehad bij mijn nieuwe baan en dat moest vnv even gevierd worden.

O: 220 gram skyr bosfruit met een scheut muesli
T: Gekookt eitje
L: 2 witte pistoletjes, eentje met kruidenkaas en kalkoenfilet en eentje met kipgrillworst
T: 2 liga evergreen
A: Pasta met rode saus, gehakt en groente
T: 2 wijntjes en wat snackjes van de bittergarnituur :D

Kcal heb ik niet geteld vandaag, had ik geen zin in :')

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 12:28

En, was t leuk Annikoe?

Vanochtend heerlijk gesport, moet mezelf er altijd heen slepen op zaterdagochtend, maar als ik er eenmaal ben is het zo lekker! En de rest van de dag ben ik dan ook veel fitter :D

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 13:33

Jeetje ik heb net de eerste dag 30 days shred gedaan, zwaaaarrrrr!!!
Maar het begin is gemaakt!!
Heb ook echt zo'n slechte conditie en wss morgen spierpijn :')

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 15:16

Goed bezig yonker!

Ik heb net de spa kokos hehaald, yum!! Ik heb een nieuwe favoriet geloof ik O:)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 15:58

Goed bezig jullie! Ik heb net lekker een buitenrit van iets meer dan een uur gemaakt en een paar km gewandeld. Strakjes uit eten met mijn vriend en zijn ouders en dat is ongeveer 7 km heen en 7 km terug fietsen. Dus heb mijn beweging weer gehad. :D

De spa kokos is heerlijk he Laura! :9

Hier geen bijzonder lijstje. Heb een drukke dag gehad dus eigenlijk veel te weinig gegeten.

O: afbakbroodje met appelstroop
T: appel
L: boterham met pindakaas op stal gegeten
A: pasta of pizza. we gaan naar de Italiaan :) en een rode wijn + misschien een lekker dessert.

Gisteren geen wijn genomen en lekker popcorn en spa kokos gedronken. <3

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 17:04

Veel beweging frummels!! En net lijstje :)

Ik heb nu al spierpijn in mijn bovenbenen :') maar morgenochtend gewoon weer :j heb gelijk gewichten en matje bij action gehaald net :D
Ik snap echt niet waar die motivatie ineens vandaan komt maar ik gebruik het!

V_eraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 17:21

Ik ben ook zo benieuwd naar die Spa kokos, kijken of ik hem van de week ergens kan vinden.