Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Perfect voor de winter! 
Vind het ook leuke collecties over het algemeen.

Volgende dag een stukje gemountainbiked. Niet ver, we gingen naar het plaatselijk aquarium, maar door het hoogteverschil toch lekker pittig. 
Maar ik ga alleen als mijn zus ook gaat haha. We gaan dan allebei 5km lopen, waarbij ze mij er héél dik uit gaat lopen
Als ik gewoon overdag aan het rommelen ben of aan het werk ben hangt ie een beetje tussen 55 en 70. Als ik rustig ga zitten zakt ie onder de 50 en 's nachts dus zelfs naar 37. Met hardlopen krijg ik hem trouwens wel naar de 170 dus dat gaat prima.
Vandaar dat het ineens zo moeizaam ging.
_Nelleke_ schreef:Oh wauw ik dacht dat een pacemaker alleen even een 'tikkie' gaf als het ritme verstoord raakt maar bij jou werkt hij dus op ademfrequentie!
Zit je weer in het buitenland? Maar lekker gelopen dus!
Ik ben best wel 'stevig' gebouwd, m'n spieren zijn vrij fors terwijl ik ze nooit train, en gezien mijn hart ook gewoon een spier is denk ik dat het gewoon bij mij hoort.
Haha daar heb ik bijna het dubbele voor nodig. Nee ik ben nu eindelijk thuis na 6dg. In het Amsterdamse Bos heb je een flinke heuvel. Wordt veel bootcamp gegeven, de atletiekvereniging en het Ajax team zie ik daar regelmatig voorbij komen. Alleen blijkbaar loopt er ook een pad een soort vals plat naar boven en die had ik te pakken.