[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 20:20

Nope gewoon met geweld :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 20:21

Ladyloe schreef:
Bizzybijtje schreef:
Ik heb net eindelijk voor het eerst mijn oor gestretcht :') Weet ook waarom het de vorige keer niet lukte. Heb nu andere tapers, die toch net wat geleidelijker breder worden. En iets smaller dan de vorige dus vermoed dat dat gewoon 2 mm was ipv 1.6. Maar heeft iemand tips om wat makkelijker dat staafje erin te proppen? Ik zette hem aan het eind van de taper maar hij slierde er telkens af. Nu taper meerdere keren erdoor gehaald en toen sieraadje erin, maar dat ging dus niet wonderlijk soepel.

Ik heb zelf 8mm in m'n oren. Ik deed wisselen naar groter altijd onder de douche. Als ik helemaal klaar was met douchen dan probeerde ik het. Je oren zijn dan lekker zacht en dan gaat het makkelijker. Ik deed het stretchen trouwens met van die ja ik noem het slakkenhuisjes haha.

Thanks! Ja ik ga het voortaan ook net na het douchen doen.

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 09:04

Ik doe dat trouwens nog steeds als ik van een open naar een dichte tunnel wissel. Anders lukt het gewoon niet haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 14:47

Lag het iig niet aan mij :D Ga denk ik vanavond 2 mm erin doen, 1.6 zit inmiddels vrij "los" en er is er zelfs al een uit gevallen.. :')

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 20:21

Ja je merkt snel genoeg of het gaat of niet. Bij mij is het stretchen ook vrij vlot gegaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 16:19

Ik blijf dit topic stalken... Maar ik heb een praktische vraag. Ik moet morgen door de MRI voor mijn knie, nu las ik dat piercings etc uit moeten. Maar dit geldt toch alleen voor het deel van je lichaam wat in die scan gaat of niet? Anders moet ik die forward helixen eruit gaan prutsen en vrees dat ik die er niet zomaar terug in ga krijgen... Iemand hier ervaringen mee?

O wat de plugs betreft, 2 mm floepte er zo in :))

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 16:55

Ik heb mijn tongpiercing! 30 min geleden laten zetten. Als ik thuis ben post ik wel een foto ;)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 17:09

Bizzybijtje schreef:
Ik blijf dit topic stalken... Maar ik heb een praktische vraag. Ik moet morgen door de MRI voor mijn knie, nu las ik dat piercings etc uit moeten. Maar dit geldt toch alleen voor het deel van je lichaam wat in die scan gaat of niet? Anders moet ik die forward helixen eruit gaan prutsen en vrees dat ik die er niet zomaar terug in ga krijgen... Iemand hier ervaringen mee?

Dat verschilt echt per ziekenhuis helaas. Afgelopen april moest ik zelf voor mijn rug. Ik kreeg mijn rook niet uit, maar dat was geen probleem volgens de radioloog. Want CS geleid niet. Zilver ook niet bleek, want in de MRI zag ik dat ik mijn ring vergeten was, en dat had ik volgens haar ook echt moeten voelen en dat deed ik niet.

Flink frustrerend, heb namelijk echt flink zitten prutsen en moeite gedaan om die Rook los te krijgen. Mijn hele oor over de zeik voor niks. >;)

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 17:31

Verschilt inderdaad per ziekenhuis. Je zou voor de zekerheid aan de piercer kunnen vragen of hij/zij bioplast staafjes en balletjes in kan doen. Dan zit je sowieso goed.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 17:37

Lous schreef:
Bizzybijtje schreef:

Dat verschilt echt per ziekenhuis helaas. Afgelopen april moest ik zelf voor mijn rug. Ik kreeg mijn rook niet uit, maar dat was geen probleem volgens de radioloog. Want CS geleid niet. Zilver ook niet bleek, want in de MRI zag ik dat ik mijn ring vergeten was, en dat had ik volgens haar ook echt moeten voelen en dat deed ik niet.

Flink frustrerend, heb namelijk echt flink zitten prutsen en moeite gedaan om die Rook los te krijgen. Mijn hele oor over de zeik voor niks. >;)

Heeft niet te maken met geleiding maar met magnetische werking.
Zilver is niet magnetisch dus logisch dat je niets voelde maar van piercings etc weet je het vaak niet en om risico's uit te sluiten moet je alles wat op metaal lijkt uitdoen en afdoen.
Dit wil je nl echt niet voelen:

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 19:00

Afbeelding

Zo blij mee! Begint nu wel wat gevoeliger te worden, maar tot nu toe gaat het nog goed!

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 19:49

Gaaf TheNovelist! Succes met de genezing! Ik heb nu na 4 weken al een tijdje 16mm in mijn tong, maar ga ook verkleinen naar 14mm aangezien ik nog veel ruimte over heb.

@Bizzybijtje; top dat het gelukt is! Heb je het nog onder de douche gedaan?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 19:55

Okee sorry hoor verkeerde woorden ; magnetisch zijn ipv geleiden..
CS en zilver schijnen dus niet magnetisch te zijn.
Voor de zekerheid even van tevoren contact opnemen met het ziekenhuis dus. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 20:15

Ladyloe schreef:
Gaaf TheNovelist! Succes met de genezing! Ik heb nu na 4 weken al een tijdje 16mm in mijn tong, maar ga ook verkleinen naar 14mm aangezien ik nog veel ruimte over heb.

@Bizzybijtje; top dat het gelukt is! Heb je het nog onder de douche gedaan?

Nee niet eens! Verwachtte weerstand maar ging er zo in. Dus vermoed dat ze gewoon al wat wijder waren door het indoen van de eerste. Ik vind het mooi iig.

Las net op de site van mijn piercer dat ze piercen met titanium, nu weet ik niet veel van natuurkunde maar volgens mij is dat niet magnetisch :)) Punt is dat ik vandaag pas hoorde dat ik morgen moet komen, piercer gaat ook pas om 12 uur open en dan ben ik al terug thuis. Ik ga dus gewoon naar de radiologie en als ze zeggen heuj dat moet eruit, overleg ik even.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 20:19

Mijn piercing was iig van titanium en dat was inderdaad ook niet magnetisch.

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 21:56

Gaaf die tongpiercing! :o
Ik krijg morgen als het goed is eindelijk(!) bericht van OSC om een afspraak te maken :j Na ruim twee maanden wachten..

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 22:08

TheNovelist schreef:
[ [url=m/USnn7a.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zo blij mee! Begint nu wel wat gevoeliger te worden, maar tot nu toe gaat het nog goed!

Laat me raden... 0,0 problemen? Waar ben je nu geweest? Hij zit ook echt perfect in het midden!

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 22:31

_Friemel schreef:
TheNovelist schreef:
[ [url=m/USnn7a.jpg]Afbeelding[/url] ]

Laat me raden... 0,0 problemen? Waar ben je nu geweest? Hij zit ook echt perfect in het midden!

Ben bij BodyCult geweest! En helemaal geen problemen met het piercen oid ;) dus ik blijf maar gewoon bij BodyCult.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 22:39

Gaaf man!

Ik kom even frustraties uiten.
Mijn industrial is momenteel heel erg aan het bitchen. Vochtbultjes, korstjes en pijn. Ik ben naar een shop hier in Dublin gegaan om ringetjes te kopen zodat ik ze kan verwisselen. (Heb as weekend een belangrijke fotoshoot waar het dus ringetjes moeten zijn). Maar omdat mijn oor dus zo aan het prutsen is mocht ik het van de piercer de komende 3 weken niet verwisselen, en moest ik het behandelen met een zeezout badje. Dus ik helemaal balen, maar goed, alles voor een gezond oor.
Ik vandaag de desbetreffende kapper een berichtje gestuurd dat ik mijn piercing niet mag vervangen inclusief de hele uitleg erbij. Wordt ze boos en zegt dat het vervangen moet worden, of eruit moet. Maar dat kan dus niet omdat het dus zo gruwelijk pijn doet. Wat nu? Ze zit er zo op te drammen, dat ik hier als een klein kind loop te janken. Het liefst zeg ik de hele shoot af als ze zo doet. Maar dat kan gewoon niet..

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 22:43

Laat me raden... 0,0 problemen? Waar ben je nu geweest? Hij zit ook echt perfect in het midden![/quote]

Ben bij BodyCult geweest! En helemaal geen problemen met het piercen oid ;) dus ik blijf maar gewoon bij BodyCult.[/quote]

Bodycult zet piercings heel goed al mijn piercings gezet :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 13:57

Kon ze gewoon in laten :j Fijn!

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 15:13

Bizzybijtje schreef:
Kon ze gewoon in laten :j Fijn!

Weet jij toevallig hoe duur het is om je piercing te laten wisselen? Of kost dat niks? Krijg namelijk zelf het balletje niet los :+

LadyDaily

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 15:31

Thenovelist: ziet er goed uit! Ik heb toevallig gisteren ook mijn tongpiercing laten plaatsen.

Gisteren amper kunnen praten en weinig gegeten. Vandaag is mijn tong erg opgezwollen maar kan wel beter praten. Moet ook wel want morgen avond moet ik weer werken.

Hebben jullie tongpiercing na 2 a 3 weken ook zelf verwisseld?

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 15:45

LadyDaily schreef:
Thenovelist: ziet er goed uit! Ik heb toevallig gisteren ook mijn tongpiercing laten plaatsen.

Gisteren amper kunnen praten en weinig gegeten. Vandaag is mijn tong erg opgezwollen maar kan wel beter praten. Moet ook wel want morgen avond moet ik weer werken.

Hebben jullie tongpiercing na 2 a 3 weken ook zelf verwisseld?

Gisteren kon ik gewoon nog normaal praten, vandaag met sommige woorden wel meer last (omdat mijn tong nu best wel opgezwollen is) maar iedereen kan me nog goed verstaan haha! Eten is wel echt lastig.

Ik moet over +/- 2 weken teruggaan naar de shop en dan veranderd de piercer zelf de piercing.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 15:45

Ik heb de mijne zelf verwisseld na een dag of 10