En als ik ook nog eens zelf helemaal tevreden ga zijn over mn uiterlijk dan is mn einddoel bereikt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dilan93 schreef:Wat ik ook wel eens jammer/demotiverend vind, is dat niemand ziet dat ik sinds vorig jaar november 6 kilo kwijt ben.
Gelukkig merk ik wel dat mn kleding wat losser zit en ik sommige dingen weer pas die ik een tijdje geleden niet paste
En ik zit beter in mn vel, doe dit voor mezelf en niet voor anderen. Daar herinner ik mezelf maar aan als ik een beetje gedemotiveerd ben
_Caitlinnn schreef:Wat ook super motiverend werkt is jezelf meten
Ik heb mezelf 1 week na ik was begonnen gemeten bij bovenbeen, kont, buik, taile, borst en arm. en dan meet ik elke 2 weken nog een keer.. en nu na een aantal weken zie ik echt de cm eraf gaan
gribaldi schreef:Adin schreef:mmm jullie lijstjes krijg ik trek van![]()
valt niet mee met shakes en andere maaltijdvervangers. Heb geen honger gevoel maar wel continue trek
Wat eet je zoal op een dag dan?
@ Mies, was je vetpercentage niet gezakt?
vibabu schreef:Ik ben in 20 dagen 1,6 kilo afgevallenlaten we het er maar op houden dat een halve kilo per week netjes is
![]()
Lijstje voor vandaag weet ik nog niet. Ontbijt was in ieder geval 2 gebakken eieren en een kop thee. Ik ga nu eerst naar de paarden en zie wel hoe laat ik thuis ben voor de volgende maaltijd
vibabu schreef:Jeetje wat een nare reacties. Ik geef alleen aan het even allemaal zat te zijn en dat ik geen gram afval. Ik heb 5 weken lang al mijn eten afgewogen. Tot de gram, elke cheat. Alles dus en niks buiten beschouwing gelaten en dus niks tegen mezelf gelogen. Als jullie verder hadden gelezen dan hadden jullie ook gelezen dat voordat ik op vakantie ging ook geen gram was afgevallen. Echt zo jammer dat ik meteen krijg doe er zelf wat aan en zeur niet en je vult zeker niet alles in en je stelt je aan. Mag niet iedereen even klagen? Ik vond dit een leuk topic maar om meteen die terechtwijzingen te krijgen.... Come on. En met vakantie ben ik ook niet als een gek gaan schransen zoals sommige wel doen. 2 maaltijden per dag en soms 3. Afgewogen? Nee, ik vind het te ver gaan om op vakantie mijn weegschaal mee te nemen. En in hoeverre is het interessant om boerenkool, snert, nasi en bami af te wegen? Want heb apreskien waar waarschijnlijk op gedoeld wordt en alle patat en ongezonde troep... Dat heb ik nauwelijks gehad.
gribaldi schreef:vibabu schreef:Jeetje wat een nare reacties. Ik geef alleen aan het even allemaal zat te zijn en dat ik geen gram afval. Ik heb 5 weken lang al mijn eten afgewogen. Tot de gram, elke cheat. Alles dus en niks buiten beschouwing gelaten en dus niks tegen mezelf gelogen. Als jullie verder hadden gelezen dan hadden jullie ook gelezen dat voordat ik op vakantie ging ook geen gram was afgevallen. Echt zo jammer dat ik meteen krijg doe er zelf wat aan en zeur niet en je vult zeker niet alles in en je stelt je aan. Mag niet iedereen even klagen? Ik vond dit een leuk topic maar om meteen die terechtwijzingen te krijgen.... Come on. En met vakantie ben ik ook niet als een gek gaan schransen zoals sommige wel doen. 2 maaltijden per dag en soms 3. Afgewogen? Nee, ik vind het te ver gaan om op vakantie mijn weegschaal mee te nemen. En in hoeverre is het interessant om boerenkool, snert, nasi en bami af te wegen? Want heb apreskien waar waarschijnlijk op gedoeld wordt en alle patat en ongezonde troep... Dat heb ik nauwelijks gehad.
Thuis of op vakantie? Logisch dat je op vakantie niks afweegt, vakantie is om te genieten.
Maar thuis zijn zulke dingen wel van belang als je echt wilt afvallen..
Elk pondje gaat door het mondje he![]()
Lees anders Kayleigh haar post
secricible schreef:vibabu schreef:Ik ben in 20 dagen 1,6 kilo afgevallenlaten we het er maar op houden dat een halve kilo per week netjes is
![]()
Lijstje voor vandaag weet ik nog niet. Ontbijt was in ieder geval 2 gebakken eieren en een kop thee. Ik ga nu eerst naar de paarden en zie wel hoe laat ik thuis ben voor de volgende maaltijd
Volgens mij viel je toch echt af voor je op vakantie ging Vibabu, niet jezelf nu bagatelliseren! Boerenkool, nasi e.d. bevat gewoon heel veel kcal dus ik denk echt dat je onderschat wat je gegeten hebt op vakantie (en misschien gedronken?)
1600kcal is geen heel groot tekort en 0.5kg per week (voor je vakantie) is echt prima, maar als je dan na 5 weken wat losser gaat is de kans groot dat je wel weer wat aankomt. Voor een deel kan het ook best wel vocht zijn wat je na een week weer loslaat, dat kan prima (na mijn vakantie was ik 3kg aangekomen, de week erna was ik daarvan alweer 2.5kg kwijt). Maar niet meteen alles weer opgeven.
kim345 schreef:Sorry vibabu maar ik ga niet al je berichten teruglezen.
Lees je eigen berichten even terug wat hadden we er dan op moet reageren?
Ja heel rot voor je eet, een chocolade reep en ga niets meer afwegen dat gaat vast helpen...
Sorry het is soms vervelend als je niet afvalt. Meet je jezelf ook? Maar als je opgeeft gaat er sowieso niets gebeuren. Als je doorzet wel
En idd de post van kayleigj is een mooie!
gribaldi schreef:Adin schreef:
Ik volg het straight away 600 programma. Sochtends een shake, tussen de middag een reep als maaltijdvervanger en savonds heb ik de keus uit een drietal warme maaltijden van straight away.
Ik vul het wel aan met komkommer en tomaat en zo nu en dan een gekookt eitje want anders val ik echt om.
Adin schreef:Ik volg het straight away 600 programma. Sochtends een shake, tussen de middag een reep als maaltijdvervanger en savonds heb ik de keus uit een drietal warme maaltijden van straight away.
Ik vul het wel aan met komkommer en tomaat en zo nu en dan een gekookt eitje want anders val ik echt om.