Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nou, ik ben verliefd, maar hij is niet rijk en ook geen boer. Ik val op de persoon, niet op geld, dat brengt alleen maar ellende weet ik.
Knert schreef:Iemand die wel wat leuks kan melden??
vikawiek schreef:Knert schreef:Iemand die wel wat leuks kan melden??
m'n pony en pup hebben elkaar net ontmoet wat super schattig was![]()
maar verder hier ook weer slecht. De hele dag extreme last gehad van intrusive thoughts, het enige wat ik 'normaal' kon doen was in bedden liggen en huilen. Ach..morgen weer een nieuwe dag...
MachoPablo schreef:sins ik een vriend heb gaat eingelijk zoveel beter en geniet weer een beetje van het leven
Vanaf die tijd ging het alleen maar beter met me. In juni kon ik terecht bij een psycholoog. Daar heb ik veel aan gehad en veel over mezelf geleerd. En nu sta ik waar ik nu sta. Ik kan zeggen dat ik een ander mens ben geworden. Ik ben écht gelukkig nu! En natuurlijk weet ik dat er een kans bestaat dat ik me weer heel slecht ga voelen. Hopelijk lukt het me in de toekomst om sneller te constateren dat het minder met mij gaat, zodat ik op tijd aan de bel kan trekken. De tijd zal het leren.
Dat wilde ik gewoon even kwijt.
Beauty26 schreef:Ik ben een stille meelezers, en gisteren te horen gekregen dat ik EMDR therapie ga krijgen. Iemand ervaring mee?
Wat een droppie op de foto!!