Is er iemand die zin heeft om een ideetje uit mijn hoofd een beetje uit te schetsen? Ik ben al een tijdje aan het denken voor een nieuwe tattoo (ik heb nu een zwarte tribal tussen men schouderbladen, en op linkerbovenarm een schadwutribal met roos erin, op rechterschouderbmad wil ik een nieuw stuk dat te maken heeft met mijn twee paarden en wolfhond, maar zo dat alles wat een geheel vormt. Het geheel vormen laat ik over aan mijn tattoomannetjr. Kwa ontwerp zelf weet ik nog niet wat ik wil, enerzijds geen realisme, door de schrik dat het toch niet "mijn" dieren zullen zijn of dat de portretten mislukken. Ik heb al een even iets in mijn hoofd om iets te doen met de sokken van mijn paarden,maar geen idee of dat mooi wordt. Wat ik wel prachtig vind is watercolor, in die stijl zou ik portretten wel zien zitten.moest iemand zin hebbenom iets uit te proberen?
Helaas heb ik totaal geen photoshop skills of ik had je graag geholpen
En wat betreft die zin over het ongeluk, kijk eens rond op google of pinterest. Daar staan heel veel inspirerende quotes en je zou eigenlijk zelf moeten kijken of daar wat voor je tussen zit. Het is lastig om dat zo zonder achtergrondverhaal te verzinnen, en zelfs al hadden we dat, dan nog is het persoonsafhankelijk van wat je mooi vindt.
Vandaag is het mijn beurt voor mn tattoo. Heb er echt ontzettend veel zin in, maar ben ook best zenuwachtig Heb het gisteren aan mijn ouders vertelt, maar die waren er heel cool onder. Het was ook geen geheim dat ik een tattoo wilde, maar ik was toch wel bang dat ze het niet leuk zouden vinden. Maar ze vinden het ontwerp heel mooi
Het is ook niet per se de pijn waar ik zenuwachtig voor ben. Meer het permanente karakter van een tattoo Het is toch iets wat (hopelijk) de rest van mn leven op mn arm blijft staan
principal
Geplaatst: 29-01-16 12:57
Ik ben net geweest. Ben alleen gegaan. ging super in overleg en ik vind dat ie erg mooi gelukt is. Tattoo in mijn moeders handschrift. En de vlinder voor vrijheid, ruimte, dat ze er altijd is.
Nee ik bedoel, de wijze van inkleuren, niet de kleuren zelf..
Anoniem
Geplaatst: 29-01-16 14:01
Wat jammer dat de vlinder zo is gedaan, ik vind m namelijk niet mooi gezet. De lijn zijn slordig, als of t maar een beetje uit de losse pols is gedaan en ook de kleuren kunnen veel netter en mooier. Zonde hoor, want het zou zo'n mooie tattoo kunnen zijn!
smurffie
Geplaatst: 29-01-16 14:07
Ik vind hem heel mooi principal, een vinder die helemaal recht is in lijnen zou ik minder "natuurlijk" vinden. Ik ben benieuwd hoe hij genezen eruit ziet!
Ik vind hem ook heel mooi Principal Juist ook de wijze van inkleuren. Bij een vlinder kijk je er ook altijd een béétje doorheen en dat idee heb ik bij deze tattoo ook
In eerste instantie vond ik de vlinder best wel mooi, maar nu in vergelijking tot 'het origineel' , ai ineens niet meer zo mooi. Sorry. Vind de kleuren ook erg flets, hadden naar mijn mening levendiger 'gemoeten'.
Zo, we hebben nu net ff een pauze. De lijnen en zwarte/grijze stukken zitten er ook op. Straks gaan we verder met het inkleuren. Maar hij wordt zo mooi