Mooi Bloembloem! Aparte plek voor een skindiver.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BloemBloem schreef:LisaaBloem schreef:Ik zit eraan te denken om een sideburn te zetten.. iemand ervaringen?
Gaaf zeg! Die had ik ook wel kunnen zetten. Ik heb ongeveer op die plek nu een skindiver, waar ik overigens echt geen last van heb
Suzan_v_h schreef:maya12333 schreef:Je zou hem kunnen verwisselen met een staafje met aan beide kanten een balletje.
Een barbell of een curved barbell?? Heb even wat opgezocht op alloverpiercings. Aan welke grote zou ik dan moeten denken?
maya12333 schreef:mariekekroon schreef:als er bloed rond het gaatje van je piercing zit, moet je dat dan laten zitten, of weghalen? met schoonmaken
Net als wondvochtkorstjes. Lekker laten zitten tot het zelf weggaat of eerst goed laten weken voordat je het weghaalt.
maya12333 schreef:maya12333 schreef:Je zou hem kunnen verwisselen met een staafje met aan beide kanten een balletje.
Een barbell of een curved barbell?? Heb even wat opgezocht op alloverpiercings. Aan welke grote zou ik dan moeten denken?
lieveli schreef:Ìk vind mijn septum echt heel gaaf, ik vind alleen dat er weinig mooie septumsieraden zijn. Ik zoek een clickringetje met een klein steentje in het midden. Ik heb een klein neusje en ik kan alleen maar clickers vinden met 3 steentjes, dat is eigenlijk te grof... Zo'n halve ring vind ik te mannelijk.