[Centraal] Piercings (deel 16)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 21:11

Voor een septum moet je echt het juiste hoofd hebben. Vind 'm maar bij weinig mensen mooi staan. :')
Mooi Bloembloem! Aparte plek voor een skindiver. :D Ik zou daar toch voor een kraakbeenpiercing zijn gegaan, een hoge tragus of lage forward helix bijvoorbeeld, omdat nu je haar er steeds achter zal blijven hangen. Weet niet of je daar veel last van hebt bij een skindiver, maar bij mijn surfaces vond ik het wel erg vervelend en daardoor genast het ook niet.

BloemBloem

Re: [Centraal] Piercings (deel 16)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 23:08

Bedankt Loes. Het valt reuze mee. En als die niet bevalt haal ik hem er toch weer uit :D

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 10:49

Oh god gaat het een trend worden...
Ik ben nog steeds ontzettend blij met mijn septum :D en als ik het mag zeggen vind ik hem ook goed staan :D

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 12:01

Haha mij niet gezien lol :P

mariekekroon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 13:26

mijn nieuwe rook piercing heeft vannacht gebloed...
is dit erg?

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 13:27

Geen idee, maar bloed spoelt de wond juist toch?

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 13:33

Is niet raar dat ie heeft gebloed. Het is nota bene gewoon een wondje en die bloeden wel eens als het korstje open gaat. :D

mariekekroon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 14:07

_Ekenna schreef:
Is niet raar dat ie heeft gebloed. Het is nota bene gewoon een wondje en die bloeden wel eens als het korstje open gaat. :D

owja, k voel me nu echt dom maar je hebt helemaal gelijk
me helix piercing heeft helemaal niet gebloed dus vandaar

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 14:33

Nee hoor.. bloeden kan gebeuren. Niets ernstigs.. :)

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 14:34

Ik zit eraan te denken om een sideburn te zetten.. iemand ervaringen?

Suzan_v_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 14:48

Ik word helemaal gek van mijn FH. Hij zit er nu sinds begin juni in dus al 9 maanden. Alleen hij irriteert nogal aan de achterkant. Ik heb het idee dat dit komt door het achterkantje. Ik heb een staafje met een plat achterkantje erin zitten. Maar ik heb het idee dat het achterkantje wat scherp is. Ik kan er ook nog steeds niet op slapen. Iemand een goed idee voor mij? Ringetje liever niet want dat vind ik totaal niet mooi in een FH :o

maya12333

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 14:58

Je zou hem kunnen verwisselen met een staafje met aan beide kanten een balletje.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 15:17

LisaaBloem schreef:

Gaaf zeg! Die had ik ook wel kunnen zetten. Ik heb ongeveer op die plek nu een skindiver, waar ik overigens echt geen last van heb :-)

Suzan_v_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 15:20

maya12333 schreef:
Je zou hem kunnen verwisselen met een staafje met aan beide kanten een balletje.

Een barbell of een curved barbell?? Heb even wat opgezocht op alloverpiercings. Aan welke grote zou ik dan moeten denken?

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 15:28

BloemBloem schreef:
LisaaBloem schreef:

Gaaf zeg! Die had ik ook wel kunnen zetten. Ik heb ongeveer op die plek nu een skindiver, waar ik overigens echt geen last van heb :-)

Heb je ook geen last van haar wat er achter blijft haken? Ondanks dat ik het vaak wel vast heb :)

maya12333

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 16:17

Suzan_v_h schreef:
maya12333 schreef:

Een barbell of een curved barbell?? Heb even wat opgezocht op alloverpiercings. Aan welke grote zou ik dan moeten denken?

Dat ligt aan wat je zelf zou willen en wat er in jouw oor past. Mijn FH is nu nog 8 mm, maar als die genezen is en verwisseld kan worden, zal er waarschijnlijk wel een 6mm in kunnen passen.ik denk wel dat je beter een recht staafje kan nemen dan een gebogen staafje. Het gaatje is nu gewend aan een rechte staaf en als je hem dan verwisseld naar een gebogen staaf, kan dat een reden zijn om extra vervelend te gaan doen.

mariekekroon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 17:10

als er bloed rond het gaatje van je piercing zit, moet je dat dan laten zitten, of weghalen? met schoonmaken

maya12333

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 17:21

mariekekroon schreef:
als er bloed rond het gaatje van je piercing zit, moet je dat dan laten zitten, of weghalen? met schoonmaken

Net als wondvochtkorstjes. Lekker laten zitten tot het zelf weggaat of eerst goed laten weken voordat je het weghaalt.

mariekekroon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 17:40

maya12333 schreef:
mariekekroon schreef:

Net als wondvochtkorstjes. Lekker laten zitten tot het zelf weggaat of eerst goed laten weken voordat je het weghaalt.

okee, dankjewel voor het andwoord ik wist ff niet wat ik er mee moest doen

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 18:01

Ik geloof inderdaad dat die septums een trend gaan worden, vind het zelf echt geen gezicht en net of er van die stalen snottebellen uit je neus hangen. Ach, ieder zo zijn ding natuurlijk.

Je rook is netjes gezet Spruitjee

Suzan_v_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 18:02

maya12333 schreef:
maya12333 schreef:

Dat ligt aan wat je zelf zou willen en wat er in jouw oor past. Mijn FH is nu nog 8 mm, maar als die genezen is en verwisseld kan worden, zal er waarschijnlijk wel een 6mm in kunnen passen.ik denk wel dat je beter een recht staafje kan nemen dan een gebogen staafje. Het gaatje is nu gewend aan een rechte staaf en als je hem dan verwisseld naar een gebogen staaf, kan dat een reden zijn om extra vervelend te gaan doen.[/quote]

Thanks! Gauw maar even piercingshoppen dan. :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 19:55

Ìk vind mijn septum echt heel gaaf, ik vind alleen dat er weinig mooie septumsieraden zijn. Ik zoek een clickringetje met een klein steentje in het midden. Ik heb een klein neusje en ik kan alleen maar clickers vinden met 3 steentjes, dat is eigenlijk te grof... Zo'n halve ring vind ik te mannelijk.

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 20:14

lieveli schreef:
Ìk vind mijn septum echt heel gaaf, ik vind alleen dat er weinig mooie septumsieraden zijn. Ik zoek een clickringetje met een klein steentje in het midden. Ik heb een klein neusje en ik kan alleen maar clickers vinden met 3 steentjes, dat is eigenlijk te grof... Zo'n halve ring vind ik te mannelijk.

Ik heb ook een heel klein neusje en helaas ook nog niets moois gevonden behalve op eBay maar dan
bomvol met nikkel ... als ik iets vind laat ik het weten!!

Oehhh net mn tepel piercings besteld als het goed is zijn ze vrijdag binnen en dan worden ze vrijdag
of zaterdag gezegd :D

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 21:30

Ik word echt gek van m'n tragus!!! Ik heb hem sinds oktober en in het begin ging super goed, tot ik na 2 weken een nieuw bolletje erop mocht, sindsdien is het altijd rood en geïrriteerd, ook is het toen nog een keer flink ontstoken geweest.

Ik dacht aan een nikkelallergie, dus heb sinds een paar weken een nikkel vrij bolletje erop en in het begin leek het beter te gaan maar het is nog steeds hetzelfde... Rood en wat dik.

Ik heb van alles geprobeerd en gedaan en ben een beetje ten einde raad want ik vind hem gewoon lelijk nu en wil hem het liefste eruit halen maar vind dat ook zo zonde want was er zo blij mee en vond t knap van mezelf dat ik t had gedaan eindelijk :')

Heeft iemand de tip voor mij???

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 21:39

Bioplast al geprobeerd?