Morgen krijgen we de nieuwe zomer geur te zien en te ruiken. Ben heel erg benieuwd.
En de nieuwe skincare uiteraard, komen hele fijne testers aan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LufPony schreef:Wat een leuk topic! Ik werk bij de rituals en ben ook een echte fan![]()
Morgen krijgen we de nieuwe zomer geur te zien en te ruiken. Ben heel erg benieuwd.
En de nieuwe skincare uiteraard, komen hele fijne testers aan
Janine1990 schreef:Wil me hier ook graag melden...
Kennelijk is Rituals een van de weinige dingen waar ik echt goed tegen kan. Niet echt een shop in de buurt helaas... Dus ik wilde online wat gaan bestellen.
Onlangs een nieuwe dagcrème van Zarqa aangebroken, maar binnen twee dagen weer overal pukkels, veel meer mee-eters... Erg vervelend. Daarnaast stinkt het vreselijk.(parfum is voor mij geen enkel probleem gelukkig)
Lees in dit topic dat er mensen zijn die niet tegen die van Rituals kunnen, dus ik zou graag wat testers willen hebben. Iemand enig idee of je dat ook krijgt bij online bestellingen?
c_alsemgeest schreef:vriend van me heeft psoriasis, en heeft voor de nieuwe lijn een mailtje gestuurd of die die mocht proberen... en kreeg netjes een test pakketje op gestuurd van de winkel uit Den Haag.
Dus ja, het kan wel