De naald is 1.2mm dik. Hoe groot je ringetje is, durf ik niet te zeggen. Dat zou je op moeten meten. Ik ben mijn oude ringetje kwijt dus deed het op de gok.
Esmee_RS
Geplaatst: 26-08-14 17:08
De piercer zei dat ik na 4 weken terug kon komen voor een korter staafje, dit heb ik dus gedaan. Geen problemen mee gehad. Na 6 maanden een ringetje in gedaan, daarna kwam het vochtbultje pas. Het is gewoon een ringetje van de claires, dus niet van de piercingshop ofzo. Weet niet of dat nog iets uitmaakt?
Hee lieve mensen, even een update van mijn forward helix!
Hij is erg rustig, maar er zit wel een vochtbultje bij. Zolang het verder geen gekke dingen gaat doen maak ik me geen zorgen. Ik mocht na een maand terugkomen voor een korter sieraad, maar dat heb ik nog niet gedaan. Vind het eigenlijk ook wel iets leuks hebben dat je de achterkant van het sieraad ziet zitten .
Ik heb ook weer een nieuwe piercing nadat mijn helix eruit was gegaan! Heb vandaag een tragus laten studexxen. Ik kon kiezen tussen normaal piercen met 1,2 mm of studex met 1mm, en vond het laatste mooier en subtieler. Het viel me erg mee en ben er blij mee! Enige nadeel is dat er geen avhterkantje aan de piercing zit/kan, dus moet voorzichtig zijn.
Kwal
Geplaatst: 26-08-14 22:46
Foto's graag dames! Hoe blijft het sieraad dan zitten Jennifer?
En wat een boel mensen met vocht bultjes! Ik heb daar echt nooit last van gehad...
Ik heb ook last van vochtbultjes. Alleen denk ik soms dat het een beetje ontsteekt.. Ene keer geen last van en zijn ze klein andere dag helemaal dik en is hij ook gevoelig. Heb die bultjes ook al een maand..
Zal morgen een foto plaatsen! Nee het is niet te klein, het hoort in feite zo. Aan het einde van het staafje zit een verdikking, die het uitvallen zou moeten voorkomen. Echter waarschuwde mijn piercer dat dit in de praktijk wel tegenvalt, maar ik ga het zien! En misschien al mijn kortere sieraad erin zit dat ik probeer er een oorbelachterkantje ofzo op te draaien.
Marlies, nu je het zegt! Deze piercings werden gebruikt voor de neus en tragus ja. Zo'n piercing is het dus ook. Tot nu toe totaal geen last gehad, geen pijn, geen rode huid, en hij blijft goed zitten.
Ik weet niet of ze 1 mm normaal piercen eigenlijk.. zou wel moeten kunnen denk ik.
Hier net mn helix laten strechen en mn nieuwe ringetje erin laten zetten bij de shop. Jeej het past! Het was nog gratis ook! Had er al een jaar niets in gehad dus moest van 1 mm naar 1.2mm met een holle naald.
Ik wil binnenkort ook even langs een piercingshop om even te checken of alles goed zit met het (waarschijnlijke) gevoelige vochtbultje aan de binnenkant van m'n neus. Maar ga liever niet meer terug naar waar ik 'm heb laten zetten, beetje aparte kerel Kan ik ook gewoon naar andere zaken gaan om advies te vragen denken jullie?
Ik heb even een klein vraagje! Kan ik mijn helix ook schoonmaken met biotycare? Hij doet namelijk erg zeer en we hebben op het moment geen Unicura in huis..
Corelli
Geplaatst: 02-09-14 09:00
Ik heb even gegoogled en het lijkt me een soort sterilon? Ik zou dat niet gebruiken en even een zeezoutoplossing maken en daarmee schoonmaken
ik heb een paar keer sterrilon gebruikt bij mijn navelpiercing, maakt wel goed schoon maar is inderdaad te aggresief. ging gelijk weer meer pijn doen. nu maar in hem afentoe nog schoon met unicura en verder gewoon onder de douche met water
Oké dan ga ik zo even een zoutoplossing maken, bedankt!
Blacky94
Geplaatst: 02-09-14 16:13
_Ekenna schreef:
Ik gebruik gewoon zo af en toe, paar keer per week, sterilon voor mijn kraakbeen piercings. En ik zweer er bij.
Hier ook alhoewel ik het alleen doe als het geirriteerd is. Wat het gelukkig al maaaanden niet meer is geweest. Voor mn neus gebruik ik het ook als ie echt geirriteerd is (misschien 1 of 2 keer in de afgelopen 7 jaar ) maar voor mn andere piercings idd zeezout of unicura.