Wat vinden jullie van de cursus? Als het de moeite is, wil ik hem ook wel volgen
solarpleure
Geplaatst: 14-07-13 21:47
Leuk Phor, kunnen we samen studeren
Ik heb ook echt super veel zin om te gaan, Bhris. Het gaat Glasgow worden
De cursus begint morgen pas. Dus dan kan ik je er inhoudelijk wat over vertellen. Je kunt je volgens mij tot een week na start inschrijven, maar dat weet ik niet zeker. Het is mijn derde cursus via die website en het is me heel goed bevallen. Vandaag de eerste afgerond die ik helaas (net) niet voldoende heb afgerond. Van mijn andere cursus start morgen week 3. Beide cursussen zijn goed voorbereid, door mensen die er veel verstand van hebben en de cursisten zijn ook bijna allemaal gedreven mensen. Je doet het immers voor je lol, dus de motivatie is wat hoger dan in de gemiddelde collegezaal.
Hier inmiddels dag 7 afgerond! En het gaat me goed af! Probeer het eigenlijk altijd smorgens te doen als ik wakker ben, dan is het nog niet zo warm!
LisErm94
Geplaatst: 16-07-13 14:38
Thanks voor de tip Solarpleure! Aangezien ik vakantie heb plus een blessure heb ik tijd genoeg om een paar uurtjes per week wat nuttigs te doen Vanochtend begonnen en week 1 is bijna af. Vind het erg interessant, maar tot nu toe nog wel veel dingen die ik eigenlijk al wel weet.
Chessie Cardio 3 deed ik er wel eens bij maar vond ik echt slopend door al de ''springtraining'' en dat drie keer
Bedankt Lis! Het was zwaar, maar het was wel fijn om weer aan de slag te gaan Cardio 3 klinkt best pittig.
LisErm94
Geplaatst: 16-07-13 14:57
Bhriseis schreef:
Bedankt Lis! Het was zwaar, maar het was wel fijn om weer aan de slag te gaan Cardio 3 klinkt best pittig.
Goed bezig Ik vind het altijd zo'n fijn gevoel geven als je aan het begin van de dag gesport hebt Ben de rest van de dag dan een stuk productiever en voel me stiekem altijd een beetje trots Jup dat is ie zeker vind ik, maar je hebt naderhand zeker het idee dat je iets gedaan hebt
16 augustus is mijn thesisdeadline, en vanaf 1 augustus werk ik volle dagen achter de kassa Dus vanaf midden augustus geen studie-gedoe meer aan het hoofd, en de hele maand september is vakantie.
Ja herkenbaar bhris, maar toch komt het regelmatig voor dat ik toch 's avonds sport hoor Niet echt, er staat 3-5u per week, maar ik denk dat ik er 2 uurtjes over doe. De weekelijkse quiz had ik eigenlijk ook wel zonder oefening kunnen doen, maar dat voelde beetje als valsspelen dus heb braaf alles gelezen Maar als je nog met je thesis zit is het toch weer wat extra tijd die je kwijt bent.. Wel fijn dat je september lekker vrij bent!
Goedemorgen, een vraagje aan de ervaringsdeskundigen hier Ik doe nu de 6w6p. Die valt me eigenlijk best tegen, in de zin van dat hij nog behoorlijk pittig is. Toch vind ik dat deze teveel gericht is op de abs, en ik mis wat oefeningen voor andere spiergroepen. Heeft het zin om bv. een paar keer per week om te wisselen met de Ripped level 4 of heb je dan weinig effect van beide workouts? Wie wisselt er ook wel met workouts?
6W6P is echt puur een buik-programma. Programma's als Shred, Ripped en BR zijn allemaal full-body-workouts, zijn pittig, maar bouwen wel het niveau langzaam op
Ik houd er meer van om een volledig programma te volgen, maar dat is strikt persoonlijk.
Je zou abs 4x kunnen doen en dan afwisselen met 2x ripped voor 'onderhoud' Ik ben van plan om zo te combineren met killer buns&thighs, geen zin om dat 6x per week te gaan doen
Ik ben een tijdje met insanity bezig geweest(na een poging van 30dayshred) Maar toen kwam vakantie eraan en heb nu een maand niets gedaan, ben na mijn vakantie een halve kilo aangekomen, maar dat vind ik niet erg want ik heb het een beetje losgelaten.
Ik ga vandaag weer beginnen met de shred en zie wel hoe ver ik kom. Ik heb geen haast met afvallen en insanity was voor mij gewoon nu nog iets te zwaar.
Steenbok12
Geplaatst: 21-07-13 00:18
Ik weet niet of ik me zomaar mag melden in dit topic . Maar ik heb besloten ook te starten met Jillian vanwege positieve verhalen in een ander topic en las een flinke openingspost hier met mooie uitbreidingsmogelijkheden. Sporten ligt op een laag pitje i.v.m. zomer rooster op de sportschool en mijn werk schema+mooie weer. Ga er morgen vroeg mee beginnen, ben de komende 5 dagen in ieder geval in de mogelijkheid om het meteen na het wakker worden te doen dus kan ik het ondanks de hittegolf dagen deels al makkelijk doorkomen