quera schreef:Mijne hebben ook een verstandelijke beperking he
Ja
 Heb met minder ergere in een huis gewoond , 1 was gewoon verwend maar die andere 2 hadden soms ook van die 'kuren ' . Zo schattig ergens                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 :

naar IJsland! Hoop dat het door gaat 

Geniet ervan! Wat lijkt me het een geweldige ervaring.
 Ik was psychotisch en heel agressief (wtf, tegenovergestelde van mij) en verzette me met hand en tand om uit het ziekenhuis te blijven, want die was helemaal in amsterdam en dan zou er niemand op bezoek kunnen komen en ik vond het er stom. En ik schreeuwde de hele tijd dat ik mn vrijwilligerswerk en mn paard niet kon missen, en dat dat de ultieme geneeswijze was en niet me tijd uitzitten tussen zieke mensen (hee, het einde heb ik al ooit zo meegemaakt, en ik kreeg nog gelijk ook 
 ). Maar houd vooral niet op met posten dan lees ik wel berichten 's ochtends ipv 's avonds of zo.                                                         corinec schreef:vuurneon schreef:Als ik op de programmeer afdeling kwam, viel ik juist op doordat ik weinig autistische trekjes had haha
Volgens mijn psycholoog werken er bij philips en dat soort bedrijven ook veel mensen met asperger.
                                                         takkie_muis schreef:quera schreef:Vandaag je telefoon dus opladenspeel altijd candy crush voor het slapen dus dan is ie zo weer leeg
!                                                         

.                                                         Dniez schreef:Vaak krijg je zo'n stempel gedrukt alsof je dan niet normaal bent of zo en dat vind ik heel erg. Mijn neefje van 6 gaat verder onderzocht worden op odd hij is hartstikke lief en probeert goed mee te komen al vinden ze ouders van niet maar ik sta achter hem. Wees jezelf en niet wat andere willen dat jij bent want ook met een stoornis mag je zijn wie je wilt en waar je je goed bij voelt.
 hele goede begeleiding blijft nodig. Het accepteren is wel heeeeeel belangrijk 
 toen hij eenmaal kon lopen was het helemaal een feest