Sinds ik shred, probeer ik afwisselender te eten. Dus niet elke dag 4x boterham en 's avonds bord pasta of rijst. Ik neem nu dagelijks flink wat fruit, eet regelmatig bakje yoghurt met cruesli of volkoren cracker met bijv philadelhia en komkommer ipv die boterham. En ik ben gigantisch gaan minderen met snoep, koek, chips en vooral energydrankjes.
Vanavond ga ik zelf quiche maken
, maar had er 2 gemaakt, vond het zonde om er dan 1 weg te gooien
. Heb ook plakjes banaan in de vriezer liggen om te kijken of ik er morgen ijs van kan maken

Maar morgen begin ik weer! Gewoon overnieuw dus dag 1 voor mij. Ik wou eigenlijk vandaag al beginnen maar ik ben vannacht ziek geworden maar ik voel me al iets beter dus ik verwacht dat ik morgen kan beginnen! 
vind het juist wel 'leuk' om te zien dat iedereen wel iets heeft waar ze minder tevreden over zijn. En ach bij sommige zwembandjes vergeleken heb ik een trekkerband, kan mij er persoonlijk niet druk om maken, dat iemand anders dunner of dikker is maakt diegene niet beter of slechter dan een ander. Daarbij iedereen is bezig met hem eraf te werken, bij mij zal t alleen wat langer duren